Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2024-03-02, 22:45   #46
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 983
Sharp$: 13540
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Vilket trött forum vi håller på att bli. 39 inlägg på årets första V75-omgång med valfri balans. Vart är det snacket går nu förtiden? X/Twitter?
Tjena viking90.
Jäklar vilket kanon drag du drog en lans för. Mister Twister var grymt att hitta i luriga Klass 2. Riordan och Wilma brukar jag bevaka men här hade jag noll koll. Bra jobbat !

Vi får det forum vi förtjänar och mina tankar går så här.
Jag skriver (för) ofta på sidan och får väl ibland mina svärdhugg från några enstaka filurer som tycker jag förstör sidan. Visst kan det bli för mycket av det goda. I min egoistiska värld är det lite av terapi från en gammal travtok som trots allt är 40 talist och hjärnan behöver stimulans från alla möjliga håll för att inte åldersdemensen ska få elden i pannan att falna. Travtips är ett i min värld trevligt och uppiggande tidsfördriv.
Självklart är det viktigt att ha många inlägg på sidan och inte bara några närmast sörjande som vecka efter vecka försöker väcka liv i travsurret.
Men dagens 39 inlägg är väl inte så dåligt ? Personligen är jag på resande fot och dagens V75 omgång kollade jag i efterhand trots högklassigt trav på hemmabanan.
Ha de gött viking90 för det har jag.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-03-03, 07:09   #47
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 496
Sharp$: 17551
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Tjena viking90.
Jäklar vilket kanon drag du drog en lans för. Mister Twister var grymt att hitta i luriga Klass 2. Riordan och Wilma brukar jag bevaka men här hade jag noll koll. Bra jobbat !

Vi får det forum vi förtjänar och mina tankar går så här.
Jag skriver (för) ofta på sidan och får väl ibland mina svärdhugg från några enstaka filurer som tycker jag förstör sidan. Visst kan det bli för mycket av det goda. I min egoistiska värld är det lite av terapi från en gammal travtok som trots allt är 40 talist och hjärnan behöver stimulans från alla möjliga håll för att inte åldersdemensen ska få elden i pannan att falna. Travtips är ett i min värld trevligt och uppiggande tidsfördriv.
Självklart är det viktigt att ha många inlägg på sidan och inte bara några närmast sörjande som vecka efter vecka försöker väcka liv i travsurret.
Men dagens 39 inlägg är väl inte så dåligt ? Personligen är jag på resande fot och dagens V75 omgång kollade jag i efterhand trots högklassigt trav på hemmabanan.
Ha de gött viking90 för det har jag.
24 inlägg kom innan starten, ca tio av dem var bara ett inlägg rakt av på en rad. 1/3 av inläggen kom från samma medlem, inget ont om hen. Jaja.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-03-03, 18:16   #48
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 983
Sharp$: 13540
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
24 inlägg kom innan starten, ca tio av dem var bara ett inlägg rakt av på en rad. 1/3 av inläggen kom från samma medlem, inget ont om hen. Jaja.
Såpass. Är det kvaliteten på inläggen som du reagerar mot ? Återigen så får vi väl det forum vi förtjänar. Vilken typ av inlägg är det du saknar och vilken typ av inlägg är mindre attraktiva i din värld ? Smaken är som baken (röven) klöven.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-03-09, 17:04   #49
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 606
Sharp$: 640
Standard

Felpostning

Senast redigerad av Tipsb den 2024-03-09 klockan 17:06.
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td