![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#16 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
![]()
Oj, sharpsfunktionen kom i efterhand. Ber om ursäkt!
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
![]()
Jan Silvén. Vad ska man säga....?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
![]()
Där hade jag lite tur och 12:an vaknade för sent.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
![]()
Valo och hola
Ni är ju grymma på att sätta era spel. Men jag saknar era förhandstips. I min värld är det ju förhands tips som är grejen med sidan. Inte att redovisa vinst kuponger. Vill gärna ha er kommentar ang min fundering. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
![]()
Varför måste du hela tiden lägga till irrelevanta, meningslösa, värdelösa etc etc i dina tips/funderingar? Om du själv tycker det så förstår jag inte varför du skriver inläggen överhuvudtaget. Eller är det för att det biter så hårt när någon påpekat något tidigare och du inte tål det och måste upprepa?
Enlighten me! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Liisa (+50) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 |
![]()
Dwight till spets och sen då?
Undrar om Höitomt låter honom vara i fred... |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 |
![]()
Jepson favorit i sista men Goops häst har en gång sprungit 12,8 på medeldistans.
Det kan ingen av de andra stava till. MEN: är hästen i närheten av formen från förr? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#24 |
![]()
Tar tillbaka det jag skrev!
Var ifrån datorn ett tag och trodde att det var avd.4 som avgjordes... Höitomt vann avd.3 och jag är nöjd. Senast redigerad av hoola den 2025-03-17 klockan 19:37. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 | |
![]() Citat:
Jag ber om ursäkt för mina inlägg som har påverkat vissa av er negativt. Men det går mot kvällen för gamle Loke. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
basiak (+50) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#26 |
![]()
Borde spelat en rak tvilling...
Hade på kupongen bara ettan och tvåan. Den gav dock för lite så jag struntade i det. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#27 |
![]()
Off topic: Jag kanske slår in öppna dörrar för somliga men Eklundhs uppsättning Farrokh Bulsara var Freddie Mercurys egentliga namn.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#29 | |
![]() Citat:
Vilka är er? Jag uppskattar dina trådstarter mm men jag har 0 förståelse för om du själv tycker att dessa är helt onödiga. Därav frågan! Agenda? |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#30 |
![]() Jo
Men Jepson är svår att räkna på och loppet kördes i halsen på honom. Det går fortfarande att spela på bakhästar trots att skotvånget är borta. En bra grej idag hade varit att spika norrmannen i det svaga B-tränarloppet+Höitomt och favoriten nr 8 i nordsvenska. Sedan kryssat på i första och kanske sista också, där tror jag på de två norska hästarna där bak. Men - vid varje enskilt tillfälle har man eg. ingen aning om hur det ska arta sig. Lätt att skriva efteråt men några tankar snuddade ett tag omkring ovanstående. Men gjorde inget åt det.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
|