|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
Det var surt. Hade två hästar i loppet, men fick ta bort 9 och satte den som första reserv. Det var enda reserven jag satte ut själv.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
F-n oxå. Den där Djuse pojken slog av min spik på stregen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Baltasar (+5) |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Spika i Klass III = ingen bra spel strategi i längden..
Samson (+9) |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
V5
Inlämnat: 2025-04-05, 16:54 Bollnäs Lördag 2025-04-05 Start: 17:05 Kostnad: 72,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 5 Jobspost (9, 6) 2: 1, 4, 5, 7 (2, 10) 3: 5 R.K.Eagle (4, 3) 4: 3, 5, 6 (4, 8) 5: 3, 5, 7, 8, 10, 12 (1, 9) 1x4x1x3x6 = 72 rader 72 x 1 x 1,00 kr = 72,00 kr. Nu måste jag iväg och får se resten sen. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Drphilsner (+10) |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Linderoth och Crazy lekte med dom. Snygg styrning med bästa hästen.
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Citat:
Senast redigerad av ms den 2025-04-05 klockan 19:14. |
||
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Jag vågade stänga på 7,12,13 i första. Började bra. Sen hade du rätt på de tidiga spikarna. Fick med dem men hade hellre sett Maserati Hall och Kentucky River. Men Kentucky ville väl hellre bli tvåa?
Gick rak ut på Mizai men MED satte sig i tredje invändigt..!? Var tyvärr inte särskilt nära på Hibovalle efter låga rapporter. Nya tag Kalle! Citat:
KalleKlut (+10) |
||
|
|
|
|
|
#58 |
|
Hade trott att utdelningen skulle vara högre. Linderoths styrning var favorit på utdelningen ☹️
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Jag är ute och springer på en massa grejer. Konsert på Debaser idag. Surt att inte få med 9 i V75-2 när resten satt och trist för V5 och V75 att Jepson hakade i hjulet i Guld. Undrar när man ska få lite flyt.
ms (+5) |
|
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Citat:
![]() Castor hade all flyt man kan ha! Hade inte vunnit om inte Kentucky brutit ner och hakat i Borups med hundringen kvar.. Klart "dålig" insats av Castor med tanke på löpningsförloppet. Hade garanterat varit 3a i mål utan den incidenten! Hur kan man stänga in sig 3e invändigt från spår 10 med en hypersnabb spurtare i form? Sen lucka och flyger fram till 3e plats Ja, spikarna satt som dom skulle men dom tappade tyvärr enormt mycket i spelvärde sista timmarna innan start. Hade aldrig kunnat tro att bägge skulle bli favoriter.. Själv åkte jag dit på två 1a reserver som jag "hatade bort" på alltför många streck ![]() Från spår 9 över 1640m vet vi ju hur det brukar gå.. Men enormt mycket tur i löpningsförloppet och 2a utv med rygg på en grym Nagoia inför upploppet avgjorde FBs öde. Kuskseger med ultraflax deluxe så var det roliga över! 4 streck med U på Nagoia och 9an som 1a reserv såklart.. Fullständigt ridå ner när Hibovalle också får drömloppet och jag ratat den på 6 streck! MeD och Goop var dagens dominanter! (Bortsett från MeDs styrning av Mizai då) 3r på Top7 och DDn som satt gjorde ändå så att det blev lite plus i slutändan men med sur eftersmak.. Inga överdrivet stora pengar på 7r men den där borde jag ha satt! DAGENS DUBBEL Inlämnat: 2025-04-05, 18:20 Bollnäs Lördag 2025-04-05 Start: 18:21 Kostnad: 50,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3 Castor the Star 2: 10, 12 2 x 25,00 kr = 50,00 kr. Totalt: 50,00 kr. Rättningskod: CSF MHH TJV |
||
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|