|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 |
|
Snygg start Roland. Du valde rätt häst att dubbla Jerka med, jag chansade tyvärr i stället med Chestnut som inte räckte.
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Och så vinner Take Me Sober, som var min spik från scratch. Konstigt att det alltid blir fel.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Nicklas (+1) |
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Se om vi kan få tillbaka insatsen idag.
DAGENS DUBBEL Avd 1: 9 La Yuca 2: 4 Not for Sale Det här var ju ändå mina första spik tankar. |
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Dessa förbannade galopper. Båda mina V75 spikar galopperar trots att dom normalt är ganska travsäkra. Men det är väl trav på Axevalla imorgon ?
|
|
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Citat:
Om dylika hästar skall vara ett måste på V75 så vankas det nog en djupdykning i vattnet och ringarna är nog ett minus. |
||
|
|
|
|
|
#85 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Liisa (+25) |
||
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Citat:
I min värld tappar travspelet en stor del av spänningen om man på förhand ”vet” vilka hästar som är chanslösa. Visst är det mysigt med en gammal 12 årig märr som är en favorit bland ungdomarna får lite reklam i TV. Men det känns lfel när hästar med nästan obefintliga startpoäng får ” tävla ” i Elitserien trots att vinstchansen är lika med noll. Men vi tycker olika och olika åsikter berikar väl Sharps sidan. Tack för mig Bonbon och min åsikt. |
||
|
|
|
|
|
#87 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#88 | |
|
Citat:
Alla vill väl ha fulla fält där i princip alla kan vinna men det händer väl varje vecka att vi får med hästar som är mer eller mindre chanslösa. Vi har det anmälningssystem vi har som går efter poäng. Nu fanns det ingen annan startberättigad häst med högre poäng än 80. Hade den hästen inte varit med blev det inte fullt fält. Jag har hellre fulla fält än rumphuggna. Dels blir de hur som helst en faktor att räkna med i löpningsförloppet, dels kan hästen streckas av Harry och även många mindre insatta spelare vilket gör att om jag är påläst kan jag vinna deras pengar ???? Ha det gott Efterhandaren och keep up the good work! |
||
|
|
|
|
|
#89 |
|
Det är lättare att komme med i V75 numera, en del anmäler chanslösa hästar för att det är en dröm starta på V75, även om den är chanslös
Nu på sommaren körs V75-lopp Onsdag + Lördag, ibland på Söndag också när det är storlopp utomlands Untersteiner behöver inte åka till Norrland, Wäjesten behöver inte åka till Mantorp sedan gör dom det ändå, för distans startmetod passar perfekt och dom har många hästar i samma klass Är man fr Axevalla / Färjestad /Årjänd så är det V75 på Åmål på Onsdag, ett alternativ till V75 Mantorp PS på vintern är Solvalla serien, Hummeltorp tidigare Courant nu, ett alternativ tror det är 80 i försöken och 150 tusen i finalen klart attraktivt för hästar med max 20-25 mil till Solvalla, |
|
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|