|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Reduceringsprogram när V85 kommer, vilka
Vilka reduceringsprogram för trav kommer att finnas kvar när V85 startar?
HTP kommer att läggas ner, någon fler kanske. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Atgs egen reducering program och Jokersysytem kommer med stor sannolikhet att leva vidare.
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Citat:
Det skulle förvåna mig om mer än något enstaka program, utöver dessa två, finns kvar efter nyår och stöder V85. I samband med V85 byter ATG ut sin webbtjänst för informationshämtning, och kräver då att man ska ha aktiebolag för att få åtkomst. Flera andra program verkar också drivas av enskilda firmor, och förutom det är frågan är vilka som har resurser att genomföra alla ändringar som behövs för ny webbtjänst och ny spelform...
|
|
|
|
#4 | |
|
Citat:
De senaste två åren har BaraTrav tagit över den positionen, nu ytterligare förbättrat med nya funktionen BT One. Jag hoppas verkligen de har ekonomiska muskler att fortsätta sin verksamhet. ATGs egna reduceringsverktyg är helt ok för basic-funktioner, men det skulle vara tråkigt att enbart vara hänvisad till att använda det. |
||
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Citat:
Känns väldigt märkligt att bara tillåta aktiebolag? ATG borde väl gynnas av att folk kan bygga egna system med olika verktyg? |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
ATG
Hur är det med rexerver på ATGs reduceingsverktyg anände den ett tag men gillar inte att som reserv går högst rankade häst in, alltså inte nästa i ranken Är det fortfarande så Om en B häst blir strukn vill jag ha in 1a c-häst, inte den jag rankat etta känns som grundkurs för reducerat system, inte så svårt fixa heller |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
För att håll kostnaden på systemet i linje med V86 och kunna konkurrera när man spelar för 500kr behöver jag kunna reducera ner priset till 50%. Står att detta bara ska gå med matematiska system, tror binder på något sätt kommer finnas en funktion i jokern som löser detta?
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Citat:
Hoppas verkligen det blir fiasko för V85 och att spelarna går över till V86 på onsdagar, men Harry boy och stora andelsspel kommer väl hålla uppe omsättningen på rimlig nivå. Krisar det lite släpper väl ATG in alla utländska spelare med stora system för att hålla uppe utdelningen.... |
||
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Variansen på V75 och V86 är redan väldigt stor och om du spelar 500kr regelbundet är påläst och bättre än genomsnittet bör det ändå vara väldigt många år mellan större vinster om man drar ut det över tid. Att dubbla radpriserna innebär att vinsterna blir större men variansen också blir än högre.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
ATG har beslutat sig för att senarelägga nerstängningen av sin gamla tjänst, och dessutom lägga till stöd för V85, så ni kanske inte behöver byta till Jokersystemet riktigt än
![]() HPT är nu gratis och Open Source, och en första version med V85 finns nu att ladda ner från GitHub.
|
|
|
|
#14 |
|
Ser att Copema lagt till program även för V85.
|
|
|
|
#15 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|