|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#406 | |
|
Citat:
De oseriösa lottospelarna som väljer att betala 30% av kostnaden "på rader med hög återbäring" får tillbaka mindre än 1/3-del. Är det verkligen detta spelarna efterlyst? Att spela till reducerad kostnad på rader du inte tror men hoppas på ála Lotto. Att utdelningen inte blivit som ATG räknat på skall skyllas på oväntat lätta omgångar. -Ja det finns inte tillräckligt med hästar att fylla 8 avdelningar, men sju avdelningar hade kunna fyllas vilket det sista åren med V75 visade. Det är därför ingen överrasskning för någon utom ATG att utdelningarna blivit som de är, trots (felaktiga och amatörmässiga) simuleringar. Gå tillbaka i tråden så ser du att jag flaggade för detta inför lanseringen av detta "Lördagsnöje". Senast redigerad av Skog den igår klockan 17:04. |
||
|
|
|
|
|
#407 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#408 | |
|
Citat:
Om du tar med fler hästar som kollektivet inte tror på men du hoppas på blir det just precis Lotto. Hoppas att jag får alla rätt men jag betalar bara 30% eftersom jag bara hoppas och inte riktigt tror på det. |
||
|
|
|
|
|
#409 | |
|
Citat:
Senast redigerad av johpet27 den igår klockan 19:06. |
||
|
|
|
|
|
#410 | |
|
Citat:
Du helgarderar aldrig en avdelning? Du tar bara de få hästar du verkligen tror stenhårt på i varje avdelning? |
||
|
|
|
|
|
#411 | |
|
Citat:
Men min poäng var att detta är inte någonting som efterfrågats utan bara ett plåster för att försöka stoppa störtblödningen. Gå tillbaka till V75 med fulla avdelningar, omarbeta J-P reglerna, omfördela procenten mellan vinstgrupperna, se över radpriset osv så kanske en del av spelarna hittar tillbaka. Kanske kan även nya spelare lockas. |
||
|
|
|
|
|
#412 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#413 | |
|
Citat:
Nu är det nya "regler" kring reduerad insats men mig veterligen står det var och en fritt att välja antal delar av ett bolag. Dvs du kan spela 1% insats om det känns kul. Dessutom kan ni i bolaget lämna in fler än 3 kuponger. Senast redigerad av Skog den igår klockan 19:59. |
||
|
|
|
|
|
|