Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal igår, 23:58   #436

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3570
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Skog Visa inlägg
Nu förstår jag inte varför just du svarar på det inlägget. Måste vara något missförstånd eller så.
Ok. Jag är superglad över båda nyheterna i alla fall och huvudsak är det vad jag har saknat med V85 sedan det ens körde igång.

Det som redan var ett lyft jämfört med V75 blev plötsligt bättre än jag hade vågat hoppas på.
Gammal idag, 00:06   #437

Reg.datum: aug 2021
Sharp$: 212
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
När ATG till slut genomförde lördagsförändringar.....var det något av dina 4 prioriterade förslag? Vad jag kan se....inte direkt.
Nej men så kommer omsättningen fortsätta falla också. Om du vill se mina önskemål om höjd jackpottgräns, förändrad fördelning samt uppflyttning får du bläddra tillbaka till förra årets inlägg.

Du vet där du exempelvis skrev att "JP-gränsen ska absolut INTE höjas. Då blir det ju Jackpott mer ofta. Inte mer sällan". - Ja men förslaget jag gav var uppflyttning till nästa vinstgrupp. "näppeligen jackpott" du vet. (Vem använder uttrycket "näppeligen" på 2000-talet?)

Angående ATG var "Det enda de lyssnade på från mig var att sänka låg-utd-gränsen från 7 till 5 kronor samt liten omflyttning med ökning till 6+7". Tydligen har de insett att de inte skulle ha lyssnat på dig i den frågan heller.

Vi behöver väl kanske inte nämna det antal gånger vi kunde läsa att det minsann skulle bli jackpott 1/7 gång. Vad ligger det på nu, är det 1/3? Och vad förutspådde jag?

Senast redigerad av Skog den idag klockan 00:08.
Skog är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td