|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Tisdag 11/11 - Jägersro - V64 mm
V64 1) 1 L’Amiral S.J.S. Känns som att Lövgren sitter på leken. Amiralen såg fin ut senast efter lite paus. Det vankas nog en patenterad Jägers spets och slut resa.
3 Trixwithtrimmix Jag sviker inte min följehäst. Äntligen Auto start och läget går inte att klaga på. Ingrid vässar upp med barfota och Bike. Kom igen Prevosten ![]() V64 2) Monté är Monté Dessutom är halva fältet Monté debutanter. Jag tror mest på de rutinerade Danske Monté pigerna Camilla och Mette. 4 Caviar’s Dream Rutinerat Danskt ekipage. Står bra inne och är nog med på stregen. 6 Spike Day Se ovan. V64 3) 2 Oceania Schermer Fixar Ebbinge filuren volten är han med på stregen. Dags att spräcka nollan. 3 Great Maple Bold Eagle avkomman har väl lite smygform och Wilma är en stabil och skicklig driver. Kan gå. V64 4) 3 Van Gogh O Har toppform, perfekt läge och motstånd. Dessutom en Handfast driver. Svårslagen rackare. V64 5) 9 Godfather Har oxå formen på topp och kan vara draget i lite lurigt 14 hästars lopp med 3 volter. Välstammad rackare som är härdad i tuffa gäng. V64 6) 3 Keen Lady Josselyn Är ett av Juulemannens bästa ston och Uhrberg brukar inte missköta styrningarna när han får förtroendet av Sten. Duger gott i detta gäng. 5 Be My Baby Gick bra senast efter lite paus. Dicken har nog ställt iordning och Persson tar nog hand om eftertraktade Jägers piken. 7 Gudrid Face Typiskt Kolgjini ekipage, dessutom har ju 4 års märren typiska ungdoms spralliga Ready Cash gener. Vinna eller försvinna ? Svårbedömd är bara förnamnet, har varit sjuk
Senast redigerad av Efterhandaren den 2025-11-11 klockan 09:34. |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Citat:
Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha! |
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
Jägers Konklusion
Inte var dag det blir 6 rätts Jackpott på Jägers. Men det är höststämning även på Travets startfält nuförtiden. V64 1) Lillunter körde som en biltjuv trots att han lovat vilsamt lopp för sin debutant efter lång vila. Knäppte Lövgren på linjen med sin 3% are ! Hm dessa kuskintervjuer. V64 2) Som befarat vann en Monté debutant till 1% och 80ggr slanten. Tja blunda och peka lopp !? Danske pigerna räckte inte till. Fick nöja sig med plats 3 o 4. V64 3) Wilma gjorde sitt jobb med ”stora lönnen” och knep en andraplats med 5% aren men Persson hade mer kräm i linorna. V64 4) Van Gogh hade slut på färgen tidigt och gjorde en tavla. En blek kopia av originalet. V64 5) Chansdraget Gudfadern var oxå chanslös efter strulig resa. Hanna lekte med dom och borde varit mitt förslag. Är ju lite av följehäst och kusk. V64 6) Adrian fixade en Örjan Kihlström styrning med sprattelgumman. Backade sist från start men vann likväl knappt men säkert efter en perfekt styrning. Bra jobbat Adrian. Psst Dicken hade ställt iordning Be My Baby. Redo för Rikstoton. Senast redigerad av Efterhandaren den 2025-11-12 klockan 10:23. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kändes som ett favoriter vinner eller så blir det omöjligt, det blev det senare så glad att jag avstog.
Känns lite som monté-loppen nu kräver helgardering... Senast på Åby i V64 blev det väl också en storskräll. |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Citat:
Det är mest favoriter som vinner...men när de faller, så faller de hårt. Genom tiderna är det inte jämnaste omgångarna som genererat de högsta utdelningarna. Snarare krav på riktigt stor favorit som faller för det...
|
|
|
|
#6 |
|
Gårdagens Jägers omgång såg öppen och klurig ut på förhand och när storspelare och andelsmaffian fått en special anpassad V85 omgång blir det inte samma utfall på V64ans skrällomgångar. Småspelarna har inte råd att gardera på med sina vardagssystem. Blir nog snart V85 måndag till fredag oxå nu när ATG får vatten på sin storsystems spelkvarn
Märkligast i min värld var att Jist On Light Boy blev favorit spelad till 65% !!?? Bara en av många i ett av omgångens öppnaste lopp. |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Citat:
Du har helt rätt. Det är inte hur öppen och jämn omgången SER UT som spelar mest roll. Däremot behövs det ofta riktigt stora favoriter för att det ska bli riktigt stora favoritfall. Nämnda 65%aren t ex. Omgångar med helt jämnSPELADE lopp är sällan de omgångar där utdelningen skenar iväg....
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|