Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal idag, 04:53   #1

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 18937
Standard

V85 Axevalla Nyårsafton

V85 och ATG med fjanteriet Winter Burst når sitt crescendo på nyårsafton och tömmer bössan på 80 millar. Det ser dock fullständigt olösligt ut vid en snabb anblick!
Lägg därtill minusgrader och ev brodd för att få fäste så kan vi börja kasta pil..

Rådet är att hoppa på större andelsspel om man inte vill lägga åtskilliga tusenlappar för att få till ett hyfsat slagkraftigt system. Jag blir definitivt inte förvånad om vi har en ensam vinnare och ett nytt rekord på onsdag em/kväll!

Men det är sådana här omgångar jag fullständigt älskar!
Det gäller bara att stå fast vid sina idéer och våga lita på sig själv samt att man behöver ha en ofantlig summa tur om miljonerna ska trilla in på kontot..

Jag tycker mig ha hittat några guldkorn (även fast det är jävligt tidigt) såhär i början av mitt systembygge.

När bästa spiken vinner drygt vart tionde lopp och heter 1 Ace Of Marke 14% då vet man att det är svårt Men detta är ett stolopp och jag ser ingen utmana om ledningen och då kan hon rinna undan i detta relativt klena lopp för miljonärskor. 7,11 klart värst emot!

Två stänkare jag inte spelar utan i nästa stolopp (avd 4) är 1 Kobra 1% och 11 Satsuma 2% Dessa är bra mycket bättre än vad raden visar!

Sen är frågan om inte 7 Leo The Lion 4% kan profitera på en tuff körning mellan 3 och 4 i avd 6? Kommer han bara ner hyfsat snabbt till 2a/3e ytter så blir han att räkna med!

Avd 7. 13 Strawberry GooGoo 7% tyckte jag var förvånansvärt bra senast! Och detta motstånd skrämmer väl knappast herr Bergh! Dock spårtrappa och många att runda..

Omgångens fynd måste väl ändå 11 Drill 3% vara i avd 8 som han såg ut senast! 3% i nuläget men kommer nog tyvärr att klättra betydligt..

28800:- kostar systemet just nu och då är jag långtifrån nöjd
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 09:33   #2

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61717
Standard

Vad jag kan se tömmer man inte fonderingskontot . Det har tillförts 50 av just nu fonderade 82 mkr till åttarättspoolen på onsdag . Det är mindre än förra året trots att man konfiskerat betydligt mer .

Lågklassiga lopp , stora fält och ev knepigt banunderlag gör som du skriver att potentialen till väldigt hög utdelning för 8 rätt är stor . Sitter man med en spelkassa på några hundralappar kommer man snabbt märka att strecken snabbt tar slut när man ska göra sitt system nu när det dessutom är åtta lopp istället för sju.

Att hitta seriösa spelläggare som säljer reducerade system att rekommendera . Inte de stora butiksandelsfabrikerna som vräker ut matematiska system som dom inte själv deltar på där det tillkommer 6 procents provision för deras så kallade jobb.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+1)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 11:35   #3
Gus

Guss avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 1340
Standard

Avd 5 - 3140 m auto är en lite underlig propp/lopp.
Stayerlopp utskrivet för treåriga hästar mellan 50-160k.

En av de startande (nr 3) har förut sprungit på stayerdistans. Blev
tvåa i ett 50k-lopp på Åby 22/3-25.

Ytterligare två hästar (nr 7 och nr 9) av tolv har startat på lopp över 2160m.
Nr 7 har startat ett antal gånger men inte tjänat en krona på lite längre lopp,
Nr 9 vann 10,5k nu i december på Åby.

Lite svårt för spelarna att på förhand ha en aning om hur dessa orutinerade ungtuppar
klarar den dryga distansen.

Senast redigerad av Gus den idag klockan 14:24.
Gus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 12:39   #4

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18239
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gus Visa inlägg
Avd 6 - 3140 m auto är en lite underlig propp/lopp.
Stayerlopp utskrivet för treåriga hästar mellan 50-160k.

En av de startande (nr 3) har förut sprungit på stayerdistans. Blev
tvåa i ett 50k-lopp på Åby 22/3-25.

Ytterligare två hästar (nr 7 och nr 9) av tolv har startat på lopp över 2160m.
Nr 7 har startat ett antal gånger men inte tjänat en krona på lite längre lopp,
Nr 9 vann 10,5k nu i december på Åby.

Lite svårt för spelarna att på förhand ha en aning om hur dessa orutinerade ungtuppar
klarar den dryga distansen.
3 åriga och äldre är väl proppen men visst är det klurigt med orutinerade filurer och som gör debut på distansen.
12 Nightrain är min första häst och kanske chansspik. Ok orutinerad 3 åring på lång distans ? Men detta är en grym travare.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 14:19   #5

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4150

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Väldigt svåranalyserat lopp! Noterar att samtliga har rekord på medeldistans och den som har bäst tid är 9 Mister Who (13,8aM). Noterar även att 5 Hans Palema har två raka segrar på Axevalla från bakspår. Crebas kör nog offensivt nu från framspår på hemmaplan. Efterhandarens idé 12 Nightrain är oxå tidig. Gustav Johansson är en duktig chaufför! Jag tar nog minst halva fältet här men hade gärna haft alla.
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

td