|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Hasse Lord Skarplöth har avgått!!!
Någon överraskad
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Men V85 behåller de av prestigeskäl trots att omsättningen och intresset minskar. Så jävla korkat att lägga ner V75. Ska bli intressant att se utvecklingen.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nu får man kanske gå och köpa sig en Skraplott!
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Är det inte roligare med V85 då med tanke på den högre chansen för hög utdelning? Det är ju lite svårare med ett till lopp tänker jag.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Citat:
Radpriset borde vara kring 90 öre på V75 inflationsjusterat det går givetvis inte höja dit direkt, men på 5 - 6 år Jämför med vad GB tar för sina produkter idag, ubbelt så mkt som 1994 1994 Då kostade de flesta GB glassar 10 kr eller mindre, En magnum 12 stora strutarna 16- 18, GB sandwich 8 kr ATG har missat på alla P na P- Priset är orört i 31 år P Promotion angreppet känns stenåldern, Etype på taket med en häst på Sergels torg P- för platsen, spelbutikerna är döda de få som finns kvar, det är väl bara totolucksköerna mer öde för de är helt borta P produlterna , nya produklter, lansera sportspel är ganska låg innovationsnivå men Konstgjorda hästar och top 7 är enl mig ännu sämre helt iskalla spel för mig Storstädning hoppas jag |
||
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Citat:
Båda valen diskvalificerar dig från "hög utdelning" vilket seriösa spelare insett. |
||
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|