Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal igår, 19:37   #16

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4526

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wedgie Visa inlägg
Får se hur länge 6 Ottens Lady Gaagaa håller sig på 3,5%. Nedstruken till spår 5 nu också. Hade den som chansspik, även om det går emot att inte ha med Jepson från bra spår. Lopp 6.
Ja, Ottens L G seglar upp som förstastreck efter strykningen (spår 5 på 1640 auto) trots att jag varit lite skeptisk till André som kusk, men han har ju faktiskt nästan 18% i segrar i år! Tar nog dock med både Jepson och Djuse, så det får bli ett trehästars lås i detta stolopp. Sen dubblar jag Stens Rubin med Kinky Boots. Han trivs ju på tungsprungen bana och Rubinen borde närma sig vårtrötthet. Man vill ju gärna fälla en elefant!
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 19:44   #17

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1352
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Ja, Ottens L G seglar upp som förstastreck efter strykningen (spår 5 på 1640 auto) trots att jag varit lite skeptisk till André som kusk, men han har ju faktiskt nästan 18% i segrar i år! Tar nog dock med både Jepson och Djuse, så det får bli ett trehästars lås i detta stolopp. Sen dubblar jag Stens Rubin med Kinky Boots. Han trivs ju på tungsprungen bana och Rubinen borde närma sig vårtrötthet. Man vill ju gärna fälla en elefant!
Fick bli spik, hade inte råd. Valde att gardera Stens Rubin lite mer efter att Katmandu Mearas kostade mig femsiffrigt igår (se den tråden). Kommer garanterat att gå åt helvete, men men…
Wedgie är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 19:54   #18

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18943
Standard

Citat:
Hoppla 4%aren Ottens första streck Ok såg fin ut senast i årsdebuten men det är annat motstånd imorgon och det är tuffa sprinters emot. Leo körde en 12 tid med 2 Piraeus senast. Se upp.
Jepson sitter nog på leken med tisdags spiken.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 20:17   #19

Sharp$: 2745
Standard

Citat:
Fick bli spik, hade inte råd. Valde att gardera Stens Rubin lite mer efter att Katmandu Mearas kostade mig femsiffrigt igår (se den tråden). Kommer garanterat att gå åt helvete, men men…
Nu vet jag inte hur banan blir på Axevalla i
morgon, men jag har lite erfarenhet av min favoritbana.
Jag tror att den ändras under dagen till det sämre och vid 17-tiden efter 6 lopp
tror jag det blir rejält tungt på innerspår.

Så jag stoppar ut huvudet och lägger mitt avslag på Stens Rubin som är van vid Halmstads makalösa banunderlag, signetrat de magiska bröderna och rankar ner Rubinen i spets rejält, ev tom utanför bongen.
Gulddivisionen tror jag vins från tredje, fjärdespår över upploppet.

God tur med spelbesluten. Vi går mot ljuset, Skarplöth är borta och nu blir det äntligen vår.

Lev väl!
Jajjan
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tigern (+5)

Senast redigerad av Jajjan den igår klockan 20:19.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 20:39   #20

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Nu vet jag inte hur banan blir på Axevalla i
morgon, men jag har lite erfarenhet av min favoritbana.
Jag tror att den ändras under dagen till det sämre och vid 17-tiden efter 6 lopp
tror jag det blir rejält tungt på innerspår.

Så jag stoppar ut huvudet och lägger mitt avslag på Stens Rubin som är van vid Halmstads makalösa banunderlag, signetrat de magiska bröderna och rankar ner Rubinen i spets rejält, ev tom utanför bongen.
Gulddivisionen tror jag vins från tredje, fjärdespår över upploppet.

God tur med spelbesluten. Vi går mot ljuset, Skarplöth är borta och nu blir det äntligen vår.

Lev väl!
Jajjan
Inne på tuff bana också, och letar ”starkare” drag. Tycker exvis att 11 Kalule Simoni låter lite intressant i sista trots låg procent. Just att den lever på styrka. Spår 11 låter ju positivt utifrån Jens analys också, även om det gällde generellt och inte just den hästen.

Garderar Stens Rubin med 2, 5, och 10.
Gammal igår, 20:44   #21

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Hoppla 4%aren Ottens första streck Ok såg fin ut senast i årsdebuten men det är annat motstånd imorgon och det är tuffa sprinters emot. Leo körde en 12 tid med 2 Piraeus senast. Se upp.
Jepson sitter nog på leken med tisdags spiken.
Jajamen, Jepson sitter nog på leken, men som du vet försöker jag ALLTID ha med 5:an på kort auto. Därav är hon mitt första streck. Ifrån början hade jag med Take a Bow, innan den vart struken men det här känns som ett steg i rätt riktning. Ottens vann ju senast från spår nio på kort auto, vilket ska vara omöjligt enligt Jens. Då borde hon väl ha en lill-chans från spår fem? Men jag vill gärna ha med Piraeus som du varnar för. Får se om jag har råd.
Gammal igår, 20:52   #22

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18943
Standard

Citat:
Jajamen, Jepson sitter nog på leken, men som du vet försöker jag ALLTID ha med 5:an på kort auto. Därav är hon mitt första streck. Ifrån början hade jag med Take a Bow, innan den vart struken men det här känns som ett steg i rätt riktning. Ottens vann ju senast från spår nio på kort auto, vilket ska vara omöjligt enligt Jens. Då borde hon väl ha en lill-chans från spår fem? Men jag vill gärna ha med Piraeus som du varnar för. Får se om jag har råd.
För att ytterligare röra till det så kan det vankas blytungt innerspår på Axevalla imorgon och vips blir bakspårs filurerna inbjudna. 11 You to Awesome är bra iordning och jag gillar Svedberg. Psst nu har jag väl snart nämt alla
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 20:53   #23

Standard

Citat:
Stefan Persson hade den som förstahäst också.

Citat:
Här har jag ett mycket intressant drag i 6 Ottens Lady Gaagaa som jag körde senast. Det är en riktigt bra häst som hade en svacka en period, men André Eklundh hade väldigt fina träningsrapporter inför återkomsten och hon var också mycket fin i loppet. Jag tror hon kommer vara ytterligare förbättrad med det loppet i kroppen och tycker det är det roligaste draget jag har att komma med i omgången.

I det stora hela är det ett toköppet lopp och det skiljer otroligt lite mellan den som är spelad på 27 eller fem procent. Det vimlar verkligen av roliga bud i loppet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+10)
Gammal igår, 21:12   #24

Standard

Citat:
Stefan Persson hade den som förstahäst också.
Hm kanske t o m kunde vara en chansspik! Spika en 4%-are är väl en bra ingång...
Gammal igår, 21:18   #25

Standard

Citat:
Hm kanske t o m kunde vara en chansspik! Spika en 4%-are är väl en bra ingång...
Redan gjort…
Gammal igår, 21:18   #26

Standard

Citat:
Inne på tuff bana också, och letar ”starkare” drag. Tycker exvis att 11 Kalule Simoni låter lite intressant i sista trots låg procent. Just att den lever på styrka. Spår 11 låter ju positivt utifrån Jens analys också, även om det gällde generellt och inte just den hästen.

Garderar Stens Rubin med 2, 5, och 10.
Kinky Boots har vunnit på tung bana. Jag gör inget avslag på Rubinen men kryddar nog med Kinky. Det är ju väldigt högt spelvärde på den ifall Rubinen inte har en bra dag.
Svara

Ämnesverktyg

td