|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4526Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Ja, Ottens L G seglar upp som förstastreck efter strykningen (spår 5 på 1640 auto) trots att jag varit lite skeptisk till André som kusk, men han har ju faktiskt nästan 18% i segrar i år! Tar nog dock med både Jepson och Djuse, så det får bli ett trehästars lås i detta stolopp. Sen dubblar jag Stens Rubin med Kinky Boots. Han trivs ju på tungsprungen bana och Rubinen borde närma sig vårtrötthet. Man vill ju gärna fälla en elefant!
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Citat:
Ok såg fin ut senast i årsdebuten men det är annat motstånd imorgon och det är tuffa sprinters emot. Leo körde en 12 tid med 2 Piraeus senast. Se upp. Jepson sitter nog på leken med tisdags spiken. |
||
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Citat:
morgon, men jag har lite erfarenhet av min favoritbana. Jag tror att den ändras under dagen till det sämre och vid 17-tiden efter 6 lopp tror jag det blir rejält tungt på innerspår. Så jag stoppar ut huvudet och lägger mitt avslag på Stens Rubin som är van vid Halmstads makalösa banunderlag, signetrat de magiska bröderna och rankar ner Rubinen i spets rejält, ev tom utanför bongen. Gulddivisionen tror jag vins från tredje, fjärdespår över upploppet. God tur med spelbesluten. Vi går mot ljuset, Skarplöth är borta och nu blir det äntligen vår. Lev väl! Jajjan Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tigern (+5) Senast redigerad av Jajjan den idag klockan 20:19. |
||
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Citat:
Garderar Stens Rubin med 2, 5, och 10. |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4526Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Jajamen, Jepson sitter nog på leken, men som du vet försöker jag ALLTID ha med 5:an på kort auto. Därav är hon mitt första streck. Ifrån början hade jag med Take a Bow, innan den vart struken men det här känns som ett steg i rätt riktning. Ottens vann ju senast från spår nio på kort auto, vilket ska vara omöjligt enligt Jens. Då borde hon väl ha en lill-chans från spår fem? Men jag vill gärna ha med Piraeus som du varnar för. Får se om jag har råd.
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Citat:
![]()
|
||