Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal igår, 15:45   #91
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 6290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Ja, men det allra bästa är väl att lämna koden sedan man fått pengarna på kontot! Då vet man hur man ska betrakta de system som vägrar lämna ut rättningskod. Dvs som fake tills de kan bevisa vinsten. Och då kan man
gratulera. Häpp!!
Då tar vi det igen. Rättningskod finns endast för individuella spel. För ombudsandelar och shared-bets existerar inte detta längre. Så du kan fortsätta och kalla det för bluff eller fake hur mycket du vill, du kommer ändå aldrig kunna få ut någon kod av dessa...

Som referens hittar du en bild från ett shared-bet jag köpte in mig i under januari månad och ett tillsammansspel jag köpte i februari.

Spoiler:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Gotland den igår klockan 15:51. Anledning: fler spel
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 15:55   #92

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3289
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Ja du Strappa, det finns många metoder för att prognostisera ett utfall, vissa måhända vara mer träffsäkra än andra gissningar.
Jag sorterar det under kuriosa, alternativt värdelöstvetande.
Diskussionen närmar sig en tekniksjuk-mobiltelefon eller missfostret ATG.se, produkter så nedlusade med teknisk skit och värdelöst-vetande som ett ytterst fåtal har användning för.
När nytt skit staplas på varandra ändras helheten till det sämre.

Att det sedan finns det dom som går i mål på varje sk ny utvecklingsdetalj, ytterligare tillagda tekniska-detaljer
Gillar att briljera med det bland sina likar, må så vara.

För mig hade det räckt med att ta bort ATGs idiotregel, att undanhålla information till spelarna gällande värdet överstigande 200.000:- under pågående omgång.
En öppen nedräkning har ett högt upplevelsevärde bland spelarkollektivet, det är min tro.
En garant mot spekulationer att spel tillkommit efter spelstopp, kanske ett antidot mot konspirationsteoretiker. Kostnaden är att vi slipper ett kosmetiskt slag mot pengatvätt från ATG. ( Hela eran under Skarplöth handlade om optik i brist på resultat).

Sen kan intresseklubben sitta och roa sig med att sätta in loppens spelprocent i normalfördelningskurvor och göra sina prognoser, i godan ro och jämföra med nedräkningen.
Måhända att det finns många metoder, men bara en som håller i längden.

Men du har en mycket bra poäng angående systemnedräkningen.

"Nedräkningen" har väldigt lite att göra med förväntad utdelning. Det är inte mer än en oanvändbar kvarleva från förr.

Systemnedräkningen avser antal kvarvarande SYSTEM och Spel%en avser andel av inlämnade RADER.

Det är dock först efter den sista avdelningen som de sammanfaller och därför är den visade nedräkningen till mycket klen nytta för såna här bedömningar.

Visning av RAD-nedräkning visar sig vara ogenomförbart för tillfället pga ATGs hantering av inlämning från sina utlandspartners.

Det är mycket olyckligt eftersom en nedräkning som "stämmer hyggligt" med spel%en skulle vara väldigt bra för både förtroende och upplevelse.

Senast redigerad av Strappa71 den igår klockan 15:57.
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

td