|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#91 | |
|
Administrator
|
Citat:
Som referens hittar du en bild från ett shared-bet jag köpte in mig i under januari månad och ett tillsammansspel jag köpte i februari. Spoiler:
Mer kass än vass - men glad ändå! To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Gotland den igår klockan 15:51. Anledning: fler spel |
|
|
|
|
|
|
#92 | |
|
Citat:
Men du har en mycket bra poäng angående systemnedräkningen. "Nedräkningen" har väldigt lite att göra med förväntad utdelning. Det är inte mer än en oanvändbar kvarleva från förr. Systemnedräkningen avser antal kvarvarande SYSTEM och Spel%en avser andel av inlämnade RADER. Det är dock först efter den sista avdelningen som de sammanfaller och därför är den visade nedräkningen till mycket klen nytta för såna här bedömningar. Visning av RAD-nedräkning visar sig vara ogenomförbart för tillfället pga ATGs hantering av inlämning från sina utlandspartners. Det är mycket olyckligt eftersom en nedräkning som "stämmer hyggligt" med spel%en skulle vara väldigt bra för både förtroende och upplevelse.
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite! Senast redigerad av Strappa71 den igår klockan 15:57. |
||
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|