|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
|
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4620Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
V85 Åby 21 mars
Kommer att köra denna dubbel:
avslutar V85 på detta vis. DD1: 1 Fly You Fools - hästen som är ett Gandalf-citat kan vinna från OS. 7 Sobel Lady Caviar - en SJs Caviar-dotter med Uhrberg från framspår. Pass upp! DD2: 5 BlaBlaBlaa - nu är det väl dags? Hemmabana, spår 5, kort auto. Sex lopp kvar! Lite småblek omgång för att vara Åby. Får ta på tänkar-mössan tidigt denna vecka... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+1) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Avd 1. 1,3,6 så är det säkrat! 3 Googoo Sensation får första nicken.
Avd 2. Dags för 4 Eleven O'Clock att nyttja stretchen! Avd 3. Öppen gulddivision med spårtrappa.. Dags för 8 Sweetman att ladda!? Avd 4. SoS/rejäl gaddning! 3 Colombe Blanche men se upp för 15 You to Ezme Avd 5. Riktigt fint klass III 3 Ezekiel Face och skrällen 9 Sven Kuce är givna! Avd 6. Läge för 1 Nikki Lane att bomba hem detta! Skrällen? är 2 Jane Hall Avd 7. Rejäl gardering känns given! 2 My Lady Emma streckas först.. Avd 8. Blev imponerad av 6 Nasha senast! Men tuffare nu, kräver många streck.. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+5) |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4620Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Tidigt grundsystem till Åby
- några kommer nog att tas bort och några läggas till - Avd 1 Magnus A Djuses sambo, Susanne Frang tränade tidigare 6 Zehir, ett fyraårigt sto efter Nuncio. Vann i debuten för Maria Törnqvist på Åby på en något tung bana. Nu blir det kanonväder och man rycker bakskorna. Tänkbar spik, men inväntar kommentar från Maria. Avd 2 9 Alvena Roy är lite av en följehäst för mig. Delägs av "Professorn" den "gamle" trav-tv-profilen. Honom kan man avnjuta på utube-podden MAX EN LAX på Näsets Spel & Tobak. Fortfarande lika gemytlig och trevlig. Gillar långt (hästen alltså) och spår 9 på Åby kan ju vara lösningen om man vet hur man ska köra där och det vet ju Stefan Persson. Kan bli en spik, det får vi se... Avd 3 Årets sämsta guldlopp? Jag kände inte för att strecka en enda av de elva deltagarna men köper KalleKluts idé. 8 Sweetman har nog siktet inställt på att ro hem det här. Adrian maxar allt och hästen verkar väldigt stabil för att vara en Kolgjini-kuse. Är dessutom rikast i fältet i denna spårtrappa. Avd 4 Satsuma hade jag spikat i vanliga fall. Men Peter Untersteiner utbytt mot Jonas M Oscarsson. Noll i segerprocent på 27 starter i år och ska nu ratta ett sto från fjärdespår i volt på tillägg? Det här är väl omgångens potentiella skrällopp. Det är bara måndag men just nu är den mest betrodda streckad på 11%. Jag tar ALLIHOPA HÄSTARNA. Avd 5 12 Staro Thunder Road ser bra ut. Tre raka med Tyler som inte är någon blyg viol och nog inte räds tolftespåret. Gissar på offensivt upplägg. 9 Sven Kuce barfota är ett måste, som KalleKlut mycket riktigt säger. Spår nio på Åby kan bli himmel eller pannkaka. Men jag hoppas på himmel. Avd 6 Kortlopp igen och 5 Annabelle är given. Östre är offensiv och nu rycks framskorna. Jag betalar även för ännu enskräll, 3 Carmita Silvio. Tänker inte åka på en Wilma Karlsson från bra läge. Hon är i zonen nu. Avd 7 Tänkte nöja mig med 1 Fly You Fools och 7 Sobel Lady Caviar, med Uhrberg och första barfota! KalleKlut fick mig att även plocka med 2 My Lady Emma. Det är för många plus på den för att jag ska våga lämna henne utanför. Årets kusk kör!!! Avd 8 Kort auto igen och jag är uppe i 90 spänn. Då får det bli en spik på 5 BlaBlaBlaa det är inte mycket att blabbla om. Alltid en början... tipstack till KalleKlut |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Måndags Tankar
Åby trav är en höjdare och omgången ser onekligen lite halvklurig ut så här på Måndag em. Frågan är om det ser enklare ut på Lördag ? V85 1) 2 Mr Carnation har fått snabba pengar på sig men står sig nog bra i Klass 2 oxå. Stallform är ju bara förnamnet. 7 Son Of My Father har spring i benen och Persson upp är inte fel. Duger gott i klassen. V85 2) 4 Eleven O’Clock Karlstedt och hästen är ett Clockrent team. Bra läge och rätt distans. Thorson har suttit på/med leken förr. Chansspik ? Hm lär väl bli (för) hårt bevakad. 8 Ideal Stone Här har vi en framtida Guld häst i vardande. 9 Alvena Roy Hederstravare som alltid gör sitt jobb. Sjätte raka försöket på Rikstoton. 11 I.D. Hipster One Stänkarvarning. Christoffer kanske har svingat trollspöt (igen) V85 3) 9 Harpy och 10 Xanthis Hilton Klassiskt Hajom lås. V85 4) Vidöppet stolopp är bara förnamnet. Många om budet. 2 Canola Mifsrud är inte blyg och jag unnar pensionärs Staffan en seger på gamla dar. 2 hästar i träning. 4 Rocka Tiger M.G. har gått bra i enkla gäng och det lyser rött i startlistan. 6 Noblesse Brodda Tuff Googoo Gaagaa märr som måste bevakas. 10 Daphne T.M. brukar jag bevaka men det kanske kostar mer än det smakar. 11 Puré Desire Svårbedömd rackare efter Frankrike äventyr. Får lyssna på stallinfon. 12 Ecuador Broline går sina 13 tider utan att bottnas. V85 5) 9 Sven Kuce Måndagens Chansspik. Men klass 3 är ju klass 3 och dessutom debut på distansen. V85 6) 7 Nepthys Boko har samlat ihop till en vinst efter en bra start på året. Barfotavässning. 12 Victoria L.L. är väl bortlottad ? Men jag gillar märren och det kan vankas överpace. Korfits, Jepson och Östre gillar ju att trycka på gasen. V85 7) 8 Madame Mearas Härlig F.T.B. märr. Ok lite oddshöjande läge. V85 8) Ännu en vidöppen tillställning. Högklassigt Klass 1 lopp. 9 Ingmar Banker är mitt drag. Perfekt Flemming läge. Årsdebuten avklarad. 12 Burgerheide Svårbedömd rackare men står väl bra inne i klassen på sina Wolvega pengar. Men det vimlar av roliga och troliga hästar typ : 1-3-5-6-8. Men det blir väl lite för dyrt tyckte kyrkostämman. Kanske dags att testa ett Brännvin Special system om spellädret sviktar !? Senast redigerad av Efterhandaren den idag klockan 18:11. |
|
|
|
|
|
|
|