|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 | |
|
Citat:
Hm jag får väl mata speltarmen med en skräll DD. |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Avslaget på Loxahatchee klockrent, en amerikansk sprinter på medeldistans, fick givetvis inte sitta ifred. Kuskarna är pålästa i detta getingbo.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5) Senast redigerad av Jajjan den igår klockan 16:56. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ok, vad man saknar ”Hulken” som profil inom travet, denna fantastiska hästkarl och känslosamma jätte. Såg just reprisen när Triton Sund vann Olympiatravet.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Tyckte loxa gjorde sitt, hade garanterat vunnit om den fått springa 12-13 första varvet. Rätt omöjligt att på förhand veta vilka som får sitta i fred eller inte.
Missat 3 spikar så det gick ju bra idag
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Där klev man av helt!
Komparera iskall: iskall, iskallare (mer iskall), Jajjan. Minsta system jag gjort på åratal, ville tvinga mig att lära mig ta ställning igen. Hittills har alla mina spikar bränt! |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
67% måste varit ett skämt i Silverdivisionen med så många kanoner i loppet. |
||
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Citat:
Visst saknar man ”Hulken” som fick kämpa hårt i Solvalla och Travkompani maffian men visade till slut att ” jag kan träna häst ” |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Björn släpper aldrig, spännande att se Laredo Boko som är speedig, har fullt med hästar här.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Tänk om HC’s Crazy Horse fått plocka ner megalampan Gio Cash senast?
Wahlman nästagångare, tvärspeedig och kanonform i stallet. Om inte Handfullofdollar vinner, slutar travdagen med 4-rätt. Det är så sorgligt dåligt tippat. Omgången har varit underbar, när trav är som bäst. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Plattan i Mattan. Nummer 3 är mitt chans drag Lopp 12.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
TP Rommegiganten dominerade totalt med en 1%.
Kul att Jocke fick vinna. Jättejackpot under Svampen nästa vecka. Min spik kom nog sist. 4-rätts mannen kravlar upp ur diket och laddar för nästa veckas megajackpot, samt lite uppvärmning på onsdags 23 millejackpot på V86. Jajjan, den största nollan i stan. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ruskigt vad svårt V85 är. Hittar kallblodsskrällen och spikade Crazy Horse. Men vad hjälpte väl det, inte nära att ta med Bellton Memphis eller skrällen i sista spiken Handfull Dollars inte alls levererade. Tyvärr levererade inte A-hästarna (Graces Bird, Voje Hero, Loxahatchee) och fick nöja mig med fyra femmor.
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Citat:
|
||