|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Ytterligare en J.H:are i 4:e, 6 J.H. Ellen. Vasst avslut bakom La Yuca senast efter långt uppehåll och bör gått framåt. Under 6% nu...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Knyss (+1) |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ser ut att bli stora pengar i morgon. Omgången känns i princip omöjlig att sätta.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4799Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Alexandras finns fortfarande kvar. Där sprang jag varje fredag i decennier och köpte deras marinerade fårost. Numera lagar jag min egen linssoppa (med timjan) och marinerar fårosten hemma. Men för att hålla oss i trav; Westholm smygvarnar för 10 Graces Bird i avd 4. Den kommer med på mitt "motsystem". En 4%-are med Mats Djuse bakom spakarna, eller tömmarna heter det visst.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Fredags Funderingar
V85 1) Frågan är om 1 Skogvaktar Sven är bortlottad , missgynnad av distansen och dessutom 2 raka G ? Hm 3-4 streckad i min värld. Han hänger på gärdsgårn. V85 2) Vågar man spika 7 Raphael ? V85 3) 9 Head Of State !? 2% !? Årsdebut, Spår 9 men jag tror han fixar distansen. V85 4) 3 M.T. Tomorrows Hope !? Kommer med en färsk 10 tid i sitt C.V. Den där Robban kanske bara vinner till 8% ? V85 5) 2 Helan Går. Svårbedömd rackare. Inte som bäst senast och hur hanterar han distansen ? Men tidiga tankar brukar löna sig att bevaka. V85 6) 4 Jackpot Mearas. Vinner Jackpot blir det kanske Jackpott på 5 rätt. Så jag tar med 2 Maroon Day oxå. V85 7) Det blir nog A Fair Day på Tingsryd imorgon. V85 8) 2 Olympia Shermer 8%. Som sagt Tidiga Tankar brukar löna sig att bevaka.
|
|
|
|
#20 |
|
Lite lustigt. Jag gjorde exakt samma sak. Precis innan start la jag in en tia till då jag trodde en hel del på den ddn. Nu har vi lite extra å spela för imorgon Bosse.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Spetsbud brukar va bra grund till val av spikar. Ready star ska väl ha bra chans att ta sej förbi de invändiga. Funderar på Chansspik till trevlig procent.
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4799Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Citat:
Jag försöker ikväll igen med 6-2. Betydligt mindre chans enligt förhandssnacket men om den går in ger den desto mer. Plassen upp på en formstark Olofsson-häst nedstruken till spår 5 och en Joker Ima som ska köras barfota ska väl inte vara helt omöjligt? Eftersom den DDn står i nästan 500 ggr så offrar jag ena tia på den. Man vet ju aldrig...
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Citat:
|
||