Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal idag, 09:38   #16

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1545
Standard

Ytterligare en J.H:are i 4:e, 6 J.H. Ellen. Vasst avslut bakom La Yuca senast efter långt uppehåll och bör gått framåt. Under 6% nu...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Knyss (+1)
Wedgie är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 12:33   #17

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 40054
Standard

Ser ut att bli stora pengar i morgon. Omgången känns i princip omöjlig att sätta.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 15:48   #18

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4799

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
På den gamla goda tiden (förra seklet) när jag jobbade i Gbg och bodde i Kba var Grekiska Soppköket välbesökt. Jäklar vilka goda smaker och vänliga priser.
Alexandras finns fortfarande kvar. Där sprang jag varje fredag i decennier och köpte deras marinerade fårost. Numera lagar jag min egen linssoppa (med timjan) och marinerar fårosten hemma. Men för att hålla oss i trav; Westholm smygvarnar för 10 Graces Bird i avd 4. Den kommer med på mitt "motsystem". En 4%-are med Mats Djuse bakom spakarna, eller tömmarna heter det visst.
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 16:05   #19

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 19467
Standard

Fredags Funderingar

V85 1) Frågan är om 1 Skogvaktar Sven är bortlottad , missgynnad av distansen och dessutom 2 raka G ?
Hm 3-4 streckad i min värld. Han hänger på gärdsgårn.

V85 2) Vågar man spika 7 Raphael ?

V85 3) 9 Head Of State !? 2% !? Årsdebut, Spår 9 men jag tror han fixar distansen.

V85 4) 3 M.T. Tomorrows Hope !? Kommer med en färsk 10 tid i sitt C.V. Den där Robban kanske bara vinner till 8% ?

V85 5) 2 Helan Går. Svårbedömd rackare. Inte som bäst senast och hur hanterar han distansen ? Men tidiga tankar brukar löna sig att bevaka.

V85 6) 4 Jackpot Mearas. Vinner Jackpot blir det kanske Jackpott på 5 rätt. Så jag tar med 2 Maroon Day oxå.

V85 7) Det blir nog A Fair Day på Tingsryd imorgon.

V85 8) 2 Olympia Shermer 8%. Som sagt Tidiga Tankar brukar löna sig att bevaka.
Gammal idag, 16:39   #20

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 1878
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Lika bra att börja samla ihop till lördagens omgång:

DD
Inlämnat: 2026-05-10, 13:47

Avd
1: 7 Diva Ek
2: 9 Lancelot B.R.

1 x 10,00 kr = 10,00 kr
Rättningskod: SXP QMM VJJ
Lite lustigt. Jag gjorde exakt samma sak. Precis innan start la jag in en tia till då jag trodde en hel del på den ddn. Nu har vi lite extra å spela för imorgon Bosse.
kjel är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 16:44   #21

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 1878
Standard

Spetsbud brukar va bra grund till val av spikar. Ready star ska väl ha bra chans att ta sej förbi de invändiga. Funderar på Chansspik till trevlig procent.
kjel är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 18:03   #22

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kjel Visa inlägg
Lite lustigt. Jag gjorde exakt samma sak. Precis innan start la jag in en tia till då jag trodde en hel del på den ddn. Nu har vi lite extra å spela för imorgon Bosse.
Härligt kjel!
Jag försöker ikväll igen med 6-2. Betydligt mindre chans enligt förhandssnacket men om den går in ger den desto mer. Plassen upp på en formstark Olofsson-häst nedstruken till spår 5 och en Joker Ima som ska köras barfota ska väl inte vara helt omöjligt? Eftersom den DDn står i nästan 500 ggr så offrar jag ena tia på den. Man vet ju aldrig...
Gammal idag, 18:23   #23

Standard

Citat:
Härligt kjel!
Jag försöker ikväll igen med 6-2. Betydligt mindre chans enligt förhandssnacket men om den går in ger den desto mer. Plassen upp på en formstark Olofsson-häst nedstruken till spår 5 och en Joker Ima som ska köras barfota ska väl inte vara helt omöjligt? Eftersom den DDn står i nästan 500 ggr så offrar jag ena tia på den. Man vet ju aldrig...
Tog semirygg på den och körde 6, 9 - 4, 8.
Gammal idag, 20:50   #24

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wedgie Visa inlägg
Tog semirygg på den och körde 6, 9 - 4, 8.
Vi löser det i morrn
Gammal idag, 21:21   #25

Standard

Citat:
Vi löser det i morrn
Hehe, ja!
Svara