|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
Kobra Brick.
Loppets moraliska vinnare. Tappade 30-40m i starten men spurtade grymt till andraplats. Hade vunnit med 200m upplopp.
|
|
|
|
#47 |
|
Sällan har det känts så rätt att avstå spel som vid dagens omgång.
Behållningen får väl vara att: * Jag liksom många andra flaggade för 3 M.T.Tomorrows Hope i första avdelningen. * Jag hade en 5% på fyra hästar, kom in som andra häst, 2 Sandysoul i andra avdelningen. * I avd 3 fick jag feeling för 11 Harpy, även denna kuse kom tvåa slagen med en halv längd. Spelad till 6% och platsspelet jag tipsade om satt därmed. * Fjärde avdelningen. 3 Macahan skulle ha tagit det nu blev det inte så. Nya tag till Boden, med de kommande pottfördelningarna hade 8 givit mindre till förmån för utdelning på 6 rätt. Jag ser ljuset i tunneln. Vänligen, -Bosse |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
13 kronor (13,71) för 6-rätt om nya reglerna gällt idag.
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Citat:
Jag köpte 4 trisslotter till min älskling i Mors Dags uppskattning och vi lever fortfarande kvar efter en vecka med vinster på varierande belopp och nya lotter. Ha,ha. När f-n blir gammal går han över till Lotto
|
|
|
|
#50 | |
|
Citat:
Fromma hälsningar till dig och de dina, -Bosse |
||
|
|
|
|
|
#51 |
|
Är det nya regler på G ?
Jag var ändå rätt nöjd med mina mitten spikar och min skräll i sista. Som vanligt ger det absolut 0 tillbaka. Avd 1: 6 La Yuca 2: 1, 4, 6, 9, 15 3: 3, 4, 6, 9 4: 6, 9 5: 4 Crowe Motion 6: 6 Illuminato 7: 1, 3, 4, 6 8: 5, 8, 10, 12 Totalt: 96,00 kr Rättningskod: DDF BVG RKC |
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Citat:
Nu ska jag gå ut och hala ner den där blå gula Svenska Nationalsymbolen.
|
|
|
|
|