Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal igår, 20:23   #1

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 19687
Standard

Sabotage ?

Senaste veckorna har jag blockerats och tvingats byta lösenord stup i kvarten. Och det har varit omöjligt att logga in och skriva inlägg. Ett flertal gånger har en annan IP adress använts för att logga in på mitt konto.
Jag har inget förtroende för Sharps sidan längre. Verkar sönder hackad.
Har sökt Webbansvarig i flera veckor utan någon respons.

Senast redigerad av Efterhandaren den igår klockan 20:35.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 13:57   #2

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 2404
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Senaste veckorna har jag blockerats och tvingats byta lösenord stup i kvarten. Och det har varit omöjligt att logga in och skriva inlägg. Ett flertal gånger har en annan IP adress använts för att logga in på mitt konto.
Jag har inget förtroende för Sharps sidan längre. Verkar sönder hackad.
Har sökt Webbansvarig i flera veckor utan någon respons.
Att du ev har blivit hackad har inget med Sharps att göra.

Om du har en Iphone och Safari som sökmotor
Gå in på Inställningar scrolla fram till Safari, öppna och rensa och stäng flikar.
När du gjort det stänger du ner telefonen så att det krävs att du använder ditt lösenord och pinkod för att starta upp igen, så är problemet löst.

Funkar ivf för mig med en lite äldre Iphone.

Ändra lösenord, hittar du vad jag vet under Inställningar.
Välj nytt lösenord, förslagsvis platsen eller hotellet där du och din fru firade smekmånad med år och datum för bröllopet.

Svårknäckt!

Trevlig midsommar,
Jajjan
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 14:21   #3

Nicklass avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1976
Standard

Om någon kan ditt lösenord återkommande har du kanske något virus eller dyligt i datorn.

Då behöver du troligtvis återställa Routern/bredbandet och din dator, kanske även telefon. Spara mappar på ett usb-minne eller dylikt.

Skaffa något antivirus. Be någon ungdom om hjälp om du inte klarar själv.
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 18:18   #4

Reg.datum: maj 2024
Sharp$: 544
Standard

webbis är helt omöjlig att få svar av här, då jag skulle regga mig här gick det inte, och jag kontaktade webbis i över ett års tid innan han fick tummen ur och åtgärdade problemen på hemsidan. Har ochså haft problem med att kontot varit spärrat pga felaktigt lösenord. Hela siten käns liet sisådär så jag valde att bara läsa här, loggar aldrig in numera och skriver sällan. <Hoppas det löser sig för dig.
DRoopy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td