Reklamlänk | 18+ | Spela ansvarsfullt | stodlinjen.se | Spelpaus.se
|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
|
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4987Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Jägersro V64/DD tisdag 11 aug
Jag får testa en liten DD idag igen. 10 Mondo Pellini är van tuffare lopp än detta och går ner i klass nu. Bra smygläge med två rusande (galopperande?) Kolgjinihästar där framme. Mitt förstastreck! 1 Custom Captain kommer från Norge och kan nog prestera bättre på Jägers. Tar med ett par till i loppet. I andra avdelningen förlitar jag mig på storfavoriten.
DD Inlämnat: 2026-08-11, 16:33 Jägersro Avd 1: 1, 2, 7, 10 2: 5 Kung Fu Dot Com 4 x 10,00 kr = 40,00 kr Rättningskod: RVQ FZP HRN |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Detta är inget trovärdigt tips. Mina guldbyxor kan plötsligt förvandlas till sandbyxor. Det är så det brukar bli
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Citat:
DD 1) 7 Gemstone Ace Ok har lite byngligt läge men Lövgren är en stabil kusk som inte förivrar sig. Sänker allt efter en patenterad smygare. Hästen duger gott i detta gäng. DD 2) 2 Fahrenheit Tab Spännande IT häst. Max har läget och Linda Tovek satsar stenhårt på sin tränarkarriär. 4 Beart Rejält kuskförstärkning och hästen är bra iordning. 8 Mcllroy Bortlottad !? Ja visst är det tufft för Gustav att vinna men trav är som bekant trav. Psst glömde ju nämna 11 Cashba Bortlottad !? Ja visst men Sjunne är en rutinerad filur och 80 åringen kan träna häst. Halvsmack. Står över storfavoriten så han lär väl vinna med 10-15m
Loke Senast redigerad av Efterhandaren den idag klockan 18:09. Anledning: Cashba |
||
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Citat:
DD Inlämnat: 2026-08-11, 19:16 Jägersro Avd 1: 1 Custom Captain 2: 3 Paul McCartney 1 x 10,00 kr = 10,00 kr Totalt: 10,00 kr Rättningskod: SSQ QRV RLC Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
basiak (+10) |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Citat:
![]()
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Det har inte med dagens spel att göra, men kan dom inte ta bort dom här fotbollsgubbarna från atglive´s travsändningar. Vi som är "only in it for the trav" tycker det är jobbigt och det verkar travfolket i studion oxå göra. Dom ser ut som dom ska somna medan fotbollssnacket pågår. Ta bort fotbollen och återinför V75! Make travspel great again!!!
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Citat:
|
|
|