|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
|
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 5036Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
V85 lördag 22 aug Romme
V85 lördag
Tidigt Tänkt Avd 1 1 Noa Transs R. har inga vidare resultat historiskt och inte kusken heller. MEN, förstaspår i volt, barfota runt om och en färsk vinst i bagaget, gör väl att den måste med? 6 Princess Diamond på springspår är så klart tidig. Den har vunnit med Björn förut. 10 Monkey Wine är självklar men måste ta in 20 m och runda åtta hästar på första volten. Vinner förmodligen om de inte blir strul, vilket det mycket väl kan bli. Men dessa tre får räcka. Avd 2 Leo återvänder till sin gamla hemmabana med 4 Kash Keeper som trivs på lång distans. Pass opp för denna skräll. Annars är det väl bara att strecka på tills guldbyxorna spricker? Avd 3 Björn och Johan ska slåss om miljonen sida vid sida. Lär bli duell redan från start. Kan bädda för en tredje; kanske Wäjern eller Gocciadoro. ALLA ÄR TREÅRINGAR - ALLT KAN HÄNDA! Avd 4 Ett lite svagt guldlopp där jag trodde Mellby Jinx skulle bli favorit, men det verkar bli den andra Mellby istället, Knekten. Strunt samma eftersom jag är inne på att spika 4 Global Concept. Westholm/Djuse gillar jag och spåret gillar jag. En får chansa ibland! Avd 5 Björn på spår 5 på kort auto. 5 Bollinger har fyra av sex vinster på kort. Den ska med. Inväntar Björnkollen innan jag bestämmer mig för att spika. Avd 6 Nästa miljonlopp för 3-åringar. Får ingen direkt feeling än så länge men noterar dock att Wäjerstens 5 Zarajevo Games har vunnit alla felfria lopp i karriären men är bara streckad på 12% i nuläget. ALLA ÄR TREÅRINGAR - ALLT KAN HÄNDA! Avd 7 3 Don Gaagaa känns nödvändig till att börja med. Ulf Ohlsson kör åter 2 Our Own Pastime som verkar vara på topp. Avd 8 Rommes enda framstående tränare är Katja Melkko, vars Gosa Gosing briljerade i lördags. Denna vecka tar hon ut 7 Twigs Like U i sita avdelningen. Vinner sällan men denna gång sitter Claes Sjöström i sulkyn och det låter intressant. Det kan bli en käftsmäll på hemmaplan, som rensar rejält i sista avdelningen. |
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|