Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo

Reklamlänk | 18+ | Spela ansvarsfullt | stodlinjen.se | Spelpaus.se

Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal igår, 14:53   #1

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 5088

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V85 29 aug Bergsåker (Skrällåker)

Skrällåker, ja så kallade vi banan förr i tiden och på lördag kanske den kan leva upp till det namnet. Här kommer några tidiga streck på min kupong:

Avd 1
Tre Pihlströmhästar jagar Astrid, som har fått spår 1 i volt plus en mäktig kuskförstärkning. Ziva Bris har åter igen toppkusk och Sweet Celebration är på tårna. Ja, det blir många hästar i inledningen. 15 ston på två volter och en favorit streckad på 36% kan bädda för en skräll.

Avd 2
Ett ruttet lopp att tippa? Vem kan vinna här? Ove A Lindqvists tjej, Ann-Catrin Frisk är duktig norrlandstränare med över 30 i segerprocent. Ulf Ohlsson upp på 4 Sir Håleryd kanske kan va nå´t? 11 Macguffin sätter nog snart nosen först och vi är ju i Wäjerland nu.

Avd 3
Stolopp över två volter med lärlingar i sulkysarna (?) det låter lite skrälligt. Pihlström, Linus Lönn och spår 1 i volt låter som förstarankad för mig, men 1 Day Time Trot är bara streckad på 7%. Tackaaarrr, som Eskil brukar säga! 8 Rania Zon är ett bekant namn på den här nivån och det är även Fredrik Plassen. Spår 8 i volt behöver inte vara något drömläge, men kan vara det. 12 Urbina Southwind till 4% kan jag inte motstå och inte heller 13 Monkey Wine, trots att lillebror kör. Det får räcka så.

Avd 4
9 Soldhöjdens Drake springer lång distans på en 23-tid och Jepson är nog offensiv. Intressant! 2 Svarte Petter körs barfota och ser ut att bli lite bortglömd denna gång. Den vill jag oxå ha med.

Avd 5
4 Xanthis Lewis får bli en chansspik. Stallformen peakar uppåt och läget är perfekt för Svedbergs kvickfotade unghäst.

Avd 6
Florhed tillbaka på sin älskade 2 Conrads Åke. Hästen kan vinna av ren glädje. Men jag garderar med 1 Flying Eagle som Bergh nog vill stila med på gamla hemmabanan. 9 Crowe Motion brukar jag alltid ha med, så även denna gång.

Avd 7
5:an på kort auto. Wäjersten i sulkyn.
Under 50%. 5 Herkules A´Lir. SMACK -som dom säger

Avd 8
Hoppas Epic K blir omgångens största favorit, för det här vinner väl 4 Kupier med Wäjern? DUBBELSMACK!!

TO BE CONTINUED...

Senast redigerad av bosseguldheden den igår klockan 14:54.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 19:36   #2

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 2560
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Skrällåker, ja så kallade vi banan förr i tiden och på lördag kanske den kan leva upp till det namnet. Här kommer några tidiga streck på min kupong:

Avd 1
Tre Pihlströmhästar jagar Astrid, som har fått spår 1 i volt plus en mäktig kuskförstärkning. Ziva Bris har åter igen toppkusk och Sweet Celebration är på tårna. Ja, det blir många hästar i inledningen. 15 ston på två volter och en favorit streckad på 36% kan bädda för en skräll.

Avd 2
Ett ruttet lopp att tippa? Vem kan vinna här? Ove A Lindqvists tjej, Ann-Catrin Frisk är duktig norrlandstränare med över 30 i segerprocent. Ulf Ohlsson upp på 4 Sir Håleryd kanske kan va nå´t? 11 Macguffin sätter nog snart nosen först och vi är ju i Wäjerland nu.

Avd 3
Stolopp över två volter med lärlingar i sulkysarna (?) det låter lite skrälligt. Pihlström, Linus Lönn och spår 1 i volt låter som förstarankad för mig, men 1 Day Time Trot är bara streckad på 7%. Tackaaarrr, som Eskil brukar säga! 8 Rania Zon är ett bekant namn på den här nivån och det är även Fredrik Plassen. Spår 8 i volt behöver inte vara något drömläge, men kan vara det. 12 Urbina Southwind till 4% kan jag inte motstå och inte heller 13 Monkey Wine, trots att lillebror kör. Det får räcka så.

Avd 4
9 Soldhöjdens Drake springer lång distans på en 23-tid och Jepson är nog offensiv. Intressant! 2 Svarte Petter körs barfota och ser ut att bli lite bortglömd denna gång. Den vill jag oxå ha med.

Avd 5
4 Xanthis Lewis får bli en chansspik. Stallformen peakar uppåt och läget är perfekt för Svedbergs kvickfotade unghäst.

Avd 6
Florhed tillbaka på sin älskade 2 Conrads Åke. Hästen kan vinna av ren glädje. Men jag garderar med 1 Flying Eagle som Bergh nog vill stila med på gamla hemmabanan. 9 Crowe Motion brukar jag alltid ha med, så även denna gång.

Avd 7
5:an på kort auto. Wäjersten i sulkyn.
Under 50%. 5 Herkules A´Lir. SMACK -som dom säger

Avd 8
Hoppas Epic K blir omgångens största favorit, för det här vinner väl 4 Kupier med Wäjern? DUBBELSMACK!!

TO BE CONTINUED...

Det var länge sedan det skrällde på Skrällåker.

Risken är väl överhängande att de 8 startande bakom dunderfavoriten Epic Kronos, bara tävlar om en sak, dvs att få rygg på megalampan, som bjudits spets helt utan strid, mao man kör för andrapriset 500k.

Vetskapen att Epic Kronos kommer i sitt livs form, gör inte saken bättre, man får helt enkelt hoppas på en brasa om man väljer att gardera.
Örjan tar en ”safety start” styr fram i dödens och får sedan överta spets före andra kurvan= game over.
Har sett det massor med gånger i svenska storlopp utan utländskt deltagande,
ett sömnpiller och ” same procedure as every year, James!”.

Tror det bästa speltipset om man garderar lampan är att ta 6-åringarna med bra spår som gardeingsstreck, 2 Global Etalon och 4 Kuiper.
Utfyllnad är 1,8,9.
Visste jag att lampan skulle komma bort hade jag streckat 2,3,4,5,7 emot.
Nu räcker det nog med spik på Daniels fantomhäst?

Vinner säker 8 ggr av 10.

Trist men väldigt troligt.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 20:25   #3

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 20400
Standard

Ögnade igenom startlistan till Bergsåker och kom fram till följande. Två örnar bör nog bevakas. Den ena har Flugit upp från Hajom och den andra sitter i en Ek och trycker.
Stänkarvarning utfärdas på LOKE Burge i Klass 3 försöket.
Lägger nog krutet på söndagens Danska Derbyomgång på Lunden istället. Ganska bra klass på V85 loppen. Som Hallänning är man ju lite Gammeldansk.

Senast redigerad av Efterhandaren den igår klockan 20:27.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 02:01   #4

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3501
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Det var länge sedan det skrällde på Skrällåker.
47183
6434734
1752017 är V85-utdelningarna på Bergsåker.

583178
127656
1228
5386706
1195
5394
4684
55192
815379
812
5361638
544546
16946
1221
10032
961090
27390
13049
927
6393557
6495
11520
21798
5003
127520
4319192
1864892 och det här är V75-utdelningarna från 2019-08-24 och framåt.

Det är en hel del bottenutdelningar uppblandat med hyggligt antal miljonomgångar. Och inte så mycket där emellan.

Ämnesverktyg

td