Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.

Reklamlänk | 18+ | Spela ansvarsfullt | stodlinjen.se | Spelpaus.se

Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal igår, 18:05   #1

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5728
Standard

Inloggningsproblem

Just nu går det inte att logga in på ATG. Troligen beror det på driftstörning hos Bank-ID. Problemet är att ATG bara har en inloggningsväg! Borde ju finnas nåt alternativ tycker man.
Hade inga tilltänkta spel utan bara tänkt att kolla loppen. Just nu har jag bara datorn och inget TV-alternativ men.... Hur har man tänkt när loppen visas gratis på TV men på datorn krävs inloggning? Tankevurpa? Jag vill ju tro att om man kan se loppen gratis finns presumtiva spelkunder.
Bonbon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 18:20   #2

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 4981
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bonbon Visa inlägg
Just nu går det inte att logga in på ATG. Troligen beror det på driftstörning hos Bank-ID. Problemet är att ATG bara har en inloggningsväg! Borde ju finnas nåt alternativ tycker man.
Hade inga tilltänkta spel utan bara tänkt att kolla loppen. Just nu har jag bara datorn och inget TV-alternativ men.... Hur har man tänkt när loppen visas gratis på TV men på datorn krävs inloggning? Tankevurpa? Jag vill ju tro att om man kan se loppen gratis finns presumtiva spelkunder.
Freja eID fungerar för inloggning hos ATG, så det finns fler alternativ än BankID.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 18:27   #3

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 2039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bonbon Visa inlägg
ATG har flyttat fram starten till 19.40 just p.g.a. detta.
znipstern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td