|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Goodday,
Körde ett litet test idag, har betald version av programmet, och testade med att lägga till ett par hästar i raden i efterhand för att se eventuell utdelning om man hade haft alla rätt. Jag reducerar oftast vanligt a-b-c hästar, ofta tom bara a-b. Tänkte gå lite djupare in i reduceringar, men man blir lätt " ovetande" om man vinner eller inte utan får blint lita på programmet och hoppas man har "tur".. Har kollat lite på de andra flikarna som finns och tex; Intervall / radvärde Om jag bockar i detta ovan i systemet så blir utdelningen enbart 6 rätt, trots att intervallet är satt 87700-10000000 idag ( Det gav väl 120.000kr idag ). Eller missuppfattar jag radvärdet? Är det inte utdelning på 7 rätt man reducerar sig mot här? Hoppas min krångliga förklaring förstås, annars fråga på..
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Citat:
Generellt kan man säga att värdet blir något överskattat vid väldigt lätta rader, och något underskattat vid väldigt svåra rader. Jag jobbar dock hela tiden med att hitta en ännu bättre beräkningsmodell. |
||
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Citat:
Innebär detta att man hade missat dagens vinst, sju rätt, med SuprMarios exempel på system? |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Citat:
Åh, faan! Tur man inte spelade med de kriterierna då - som också då känns som en väldigt farlig parameter att ha med... Sista gången jag hade det i alla fall... |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Jag använder bara funktionen att spela rader mellan två utdelningar (0-25000:- t.ex.) som V7 och resten som V75 men aldrig utdelningsintervallreducering
![]() Ha de´ /AA Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+3) |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Citat:
EDIT: Såg nu att det fanns! Senast redigerad av Pilkast den 2012-07-08 klockan 02:25. |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Citat:
Några andra tips som man ska ha ett extra öga på om man vill gå in lite djupare än bara A-B-C reducering? tack tack |
||
|
|
|
|
|
#24 | ||
|
Citat:
![]() Jag har kört den funktionen i Joker sen den infördes och den funkar kanon. Den har gjort ett par omgångar till V7or och några V6or (sprintermästardagen senast) också för egen del. Oftast så hjälper den dock inte för av någon anledning så kan den inte trolla dit vinnarna som jag inte själv hittar på mina bongar... Citat:
![]() Programmet, oavsett vilket program man har, kan ju inte få dom exakta siffrorna på antal system, insatsfördelning och omsättning förrn första loppet börjat och spelstoppet skett. Skall man använda funktionen så skall man vara medveten om att det kan bli snett. Oftast stämmer det dock ganska väl och diffar +-10% vilket är OK i mina ögon. Tipset är som alltid att "torrköra" ett par omgångar innan man väljer reduceringsmetod. Poängreducering är ett alternativ till ABC. Antingen så sätter du poäng på hästarna och sätter sen ett maxpoäng som krav eller så kör man streckranken och kör till exempel 18-28 poäng som krav. Man kan leka i det oändliga ![]() Lycka till! /AA |
|||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Perfekt , det var lite det jag var ute efter +-10% - är det vettigt tror ni?
Då kan man ju bara hålla sig till det intervallet dock tror jag inte det stämde med förra omgången men ok..:-) |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Nån mer än jag som inte får programmet (HPT4) att uppdatera kalendern? Helt tomt...
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Japp det stämmer att det inte är uppdaterat idag maila till HPT så får du svar med vändande post Det är rekord i spelformer till V86 ikväll?!
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Citat:
http://trav.kubin.se/nyheter/2012-08...ngfraanatgnere |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Nu fungerar det klockrent bara att tuta och köra
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Skriver i denna tråd då den är ju tillägnad HPT..
Ser att i den senaste uppdateringen går det inte att spela v75 längre och ni satt gräns på maxinsats på 50kr för vissa spel. Jag har varit en betalande användare av detta program men då jag inte spelar v75 så frekvent längre har jag inte förlängt det just nu. Tänkte dock använda det till ett enklare v75 system idag men blev förvånad av restriktionerna faktiskt. "Belastningen är MYCKET högre när det är V75 och detta ska inte riskera att drabba betalande användare i form av prestandaproblem." Får man fråga vad det är som belastar när man spelar v75 genom HPT? Den är ju installerad på min dator och jag laddar upp ett par filer till ATG - så vad är det jag skulle belasta hos er? Ja , jag ska inte "gnälla" för mycket då det hade ju varit en gratistjänst men nyfiken på er motivering ovan för att ni tagit bort möjligheten att överhuvudtaget använda HPT i mindre skala idag? |
|
|
|
|
|
|
|