Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-09-05, 16:04   #151
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5964


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag är bortrest med jobbet och kan bara surfa sporadiskt på telefonen. Omdraft är tyvärr helt uteslutet för min del.

Jag röstar på Lazlos förslag om att spela "bästa" laget.

Kör ni draft ändå så hoppar jag av och vill då ha tillbaka mina pengar.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-05, 16:05   #152
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Jag är bortrest med jobbet och kan bara surfa sporadiskt på telefonen. Omdraft är tyvärr helt uteslutet för min del.

Jag röstar på Lazlos förslag om att spela "bästa" laget.

Kör ni draft ändå så hoppar jag av och vill då ha tillbaka mina pengar.
Ok, då röstar jag med på Lazlos förslag.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-05, 16:19   #153
 
MrHanssons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 973


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

yes, vi kör på det! kickar båda två nu och skapar nya mail så vi kan göra dem nödvändiga ändringarna som behövs! :-)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+1)
MrHansson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-05, 16:25   #154
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Omdraft var bara ett alternativ om alla kunde och ville såklart, nu när det visar sig att någon inte kan så är det ju solklart hur vi ska göra. T.e.x BroderH ska ju inte bli straffad för att dom andra krånglade... men nu när det är bestämt att vi inte ska drafta om så lär vi bestämma nästa sak.

För det första så kan du väl bara kicka dom och sen styra lagen som commish? Du behöver väl inte skapa nya mail och användare och krångla? Om du behöver hjälp att ställa in lagen så kan jag bli med och vara co-commish. För det andra, vad händer om Manning bryter nacken ikväll? Ska Red Q's köra utan QB resten av säsongen då och detsamma gäller ju i framtiden, vad händer i dessa lag vid skador? Ska dom spelarna starta trots skador, ska spelarna bara bänkas eller ska man byta ut dom helt? Det spelar ingen roll vad vi bestämmer, bara vi bestämmer innan så allt är klart hur vi gör om det dyker upp några situationer för annars kan det bli kaos mitt i säsongen och det är inte bra...

Senast redigerad av Lazlo den 2013-09-05 klockan 16:27.
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-05, 16:42   #155
 
MrHanssons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 973


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

jag har skapat två nya mail, tog bara några minuter, kan skicka info om användare och lösen, vi kan ju iallafall göra drops på spelarna som blivit cuttade och är långtids skadade...så det blir lite realistiskt och man iallafall kan sätta in en t.ex. 2a RB! Får plocka upp en backup QB till Q's ja! :P

Tycker bara vi byter ut vid skador eller vad säger du Stern. Jr?
MrHansson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-05, 17:43   #156
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Jag har varit lite off senaste dagarna. Men har läst igenom snaste inläggen.

Tycker att man ställer in båda med bästa laget. Sen håller jag med Lazlo om att i de fall som det är skador/Bye så tar man från bänken i fallande rankingorder. Defense och Kicker skiter vi, det får bli noll de veckorna.

I fallet Indiska glassfantaster , så kan man kanske skicka Andre Brown (borta till Week 10) och slänga in den QB som är rankad högst och som inte har samma Bye som PM.

bara min snabba tanke

//Lillis
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MrHansson (+5)
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-05, 18:24   #157
 
hetsarns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 382
Sharp$: 1736

hetsarn NFL
Stats: 238 - 208 - 14
ROI: 110.76%
Vinstprocent: 53.36%

Standard

Bästa laget-idén verkar vara den vettigaste lösningen som kommit upp, hur som helst tråkigt att de inte har hört av sig. Sen att jag och någon annan möter de lagen en gång istället för två spelar inte så stor roll tycker jag, laguppställningarna är ju inte värdelösa.
__________________
"Are you gonna bust somebody in their mouth!?"
hetsarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-05, 23:16   #158
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Jag tycker som Lillis, ut med Brown (RB) och in med Smith (QB) för Bombay Vanilla och sen ska vi inte göra något mer förutom att byta spelare när det är bye week. Efter bye week ska samma lineups som det är i dagsläget vara insatt även om halva det laget är skadat...

Annars blir det en jävla massa meckande varje vecka med dessa lagen. Som till söndag, ska Roddy White startas eller inte nu när han är Q? Ska Hansson behöva gå in och kolla vem som har småskador i 3 lag för varje match och byta och sen när han byter kanske det blev fel ändå?

Om vi ska skicka skadade spelare till FA så var går gränsen för byta eller behålla? Om Peterson är borta 2 veckor, ska han bort då så får vi andra hugga honom från waivers sen? Eller är det 4 veckor, 6, 8 veckors förväntad skadefrånvaro som krävs? Var går gränsen för när en spelare ska bytas ut?

Jag säger byt Brown mot Smith så finns det ersättare för bye weeks i lagen och sen behöver vi inte ha att dom där lagen ska kladda på fler spelare än vad dom redan gjort. Om halva laget bryter benet så får det väl vara så då och det är bättre att vi som är aktiva kan plocka spelare från FA än att dom ska hänga på bänken i dom här lagen... plus att det blir massa onödigt arbete för Hansson.

Jag tycker inte det spelar så stor roll hur vi gör bara det är bestämt innan så det inte dyker upp fler problem framöver. Det känns tråkigt om Peterson är i lineupen med bruten nacke ena vecka och till nästa vecka så är han utbytt vilket gör enorm skillnad för motståndaren...

Om vi bestämmer att det är dagens lineups som gäller all the way förutom bye weeks då en ersättare får sättas in endast den veckan så får det bli som det blir om det dyker upp skador...
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-05, 23:42   #159
 
MrHanssons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 973


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Jag tycker som Lillis, ut med Brown (RB) och in med Smith (QB) för Bombay Vanilla och sen ska vi inte göra något mer förutom att byta spelare när det är bye week. Efter bye week ska samma lineups som det är i dagsläget vara insatt även om halva det laget är skadat...

Annars blir det en jävla massa meckande varje vecka med dessa lagen. Som till söndag, ska Roddy White startas eller inte nu när han är Q? Ska Hansson behöva gå in och kolla vem som har småskador i 3 lag för varje match och byta och sen när han byter kanske det blev fel ändå?

Om vi ska skicka skadade spelare till FA så var går gränsen för byta eller behålla? Om Peterson är borta 2 veckor, ska han bort då så får vi andra hugga honom från waivers sen? Eller är det 4 veckor, 6, 8 veckors förväntad skadefrånvaro som krävs? Var går gränsen för när en spelare ska bytas ut?

Jag säger byt Brown mot Smith så finns det ersättare för bye weeks i lagen och sen behöver vi inte ha att dom där lagen ska kladda på fler spelare än vad dom redan gjort. Om halva laget bryter benet så får det väl vara så då och det är bättre att vi som är aktiva kan plocka spelare från FA än att dom ska hänga på bänken i dom här lagen... plus att det blir massa onödigt arbete för Hansson.

Jag tycker inte det spelar så stor roll hur vi gör bara det är bestämt innan så det inte dyker upp fler problem framöver. Det känns tråkigt om Peterson är i lineupen med bruten nacke ena vecka och till nästa vecka så är han utbytt vilket gör enorm skillnad för motståndaren...

Om vi bestämmer att det är dagens lineups som gäller all the way förutom bye weeks då en ersättare får sättas in endast den veckan så får det bli som det blir om det dyker upp skador...
ja, det blir den absolut enklaste lösningen på det hela, tog mig friheten att trycka in ponder där, känner att Smith kan vara en trevlig backup QB om man möter typ raiders eller om KC börjar spelar bra av någon anledning, för ponder ver vi ju alla att han kommer aldrig ens bli hyfsad! det var något lag som inte hade någon backup TE, men det låter vi vara då! :-)

förresten Hetsarn, de var mig en fuling du försökte dig på med Amrish Curry Lovers, såg nog ditt försök till trade när jag skulle rensa upp! BUSTED!

Senast redigerad av MrHansson den 2013-09-05 klockan 23:45.
MrHansson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-06, 00:07   #160
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Jaha, hade inte reflekterat över att ett lag inte hade en reserv TE men du får göra hur du vill med det om du ska byta eller inte. På ett eller annat sätt så kommer det ju inte bli optimalt men vi får göra så gott det går.

Det blir ju också fel när dessa lags Def/ST eller Kicker har bye week eftersom då blev det genast minst 5-10 poäng lättare för det laget som möter dem just den veckan om ersättare inte tas in.

Det får bli som det blir antar jag och det är bara att hoppas att det inte har någon större inverkan på slutresultatet!

Nu kör vi!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BroderH (+10), MrHansson (+5)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-06, 02:09   #161
 
MrHanssons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 973


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

NU JÄVLAR KÖR VI!
MrHansson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-06, 05:07   #162
 
MrHanssons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 973


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

och Kurryglassens QB Manning stänker alltså in 6 TDs tillsammans med Rice TD...
MrHansson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-06, 09:12   #163
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Haha, 46 pinnar på Payton. Kul!

Holms har HIV lyckades ju tyvärr också få lite poäng............ ILLA!
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-06, 10:27   #164
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 160
Sharp$: 2206
Standard

Vad sa vi nu, Re-draft eller hur var det?

Det är då fan att Manning ska få härja fritt och kasta 7 TDs. Nu krävs det något extra av mina spelare för att ta detta.
__________________
Tennis:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

F1:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
ExtraCheese är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-06, 16:10   #165
 
hetsarns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 382
Sharp$: 1736

hetsarn NFL
Stats: 238 - 208 - 14
ROI: 110.76%
Vinstprocent: 53.36%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MrHansson Visa inlägg
förresten Hetsarn, de var mig en fuling du försökte dig på med Amrish Curry Lovers, såg nog ditt försök till trade när jag skulle rensa upp! BUSTED!
Skickade jag ett trade-förslag till ett av de obemannade lagen eller vad menar du?
__________________
"Are you gonna bust somebody in their mouth!?"
hetsarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td