Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-08-28, 17:52   #46
 
muumiins avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 713
Sharp$: 1612

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Har års erfarenhet av NFL betting och brukar kolla så många matcher jag hinner med, dock är jag inte så insatt hur just detta fungerar så förklara gärna. Detta verkar vara en kul grej och blir min första fantasy league så tacksam för svar.
__________________
Once you go bergo you never go back!
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-28, 21:24   #47
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Jag kan söndag
snake eller aoktion kvittar
är på pengar, vart ska de?

drar ett nytt PM till MrHansson
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-28, 22:00   #48
 
MrHanssons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 973


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muumiin Visa inlägg
Har års erfarenhet av NFL betting och brukar kolla så många matcher jag hinner med, dock är jag inte så insatt hur just detta fungerar så förklara gärna. Detta verkar vara en kul grej och blir min första fantasy league så tacksam för svar.
Du väljer 1 QB 2 RB 2 WR 1 TE 1 Flex WR/RB 1 försvar och 1 kicker samt bänkspelare, sen får du poäng baserat på hur dem presterar i sina matcher, du får poäng för TD för var 10e spring yards, var 20 reception yards and so on! det står i ligan hut poängen delas ut!
MrHansson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-28, 22:44   #49
 
MrHanssons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 973


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Saknar nu bara Mail från Arch och Qirren sen är alla inbjudningarna utskickade!
MrHansson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-29, 21:03   #50
 
MrHanssons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 973


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Endast Qirren kvar nu som ska skicka mail och inbjudan är skickad till Arch sen är allt ordnat med!
MrHansson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-29, 22:16   #51
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Har några tankar på saker som jag skulle vilja ändra och om ni inte håller med så hojta till...

Vet inte hur det fungerar i NFL fantasyn eftersom det bara är ett visst antal veckor att spela med men jag tycker vi ska ha 6 lag (1:an och 2:an slipper kvarten och går direkt till semi) eller 8 lag till playoffs om det går. Det blir roligare om fler folk kan ha chansen att gå till slutspel och det minskar även risken att folk ger upp om det går lite dåligt i början eftersom de kommer kunna gå till slutspel och vinna ändå.

Vi kan även ha så att en del av prissumman går till den som vinner "serien" som vi brukar ha i dem andra ligorna. Då ger det lite extra att ändå vinna serien och det kan vara kul, sen blir det ny match när slutspelet går igång.

Vi borde också skippa divisionerna och bara köra en rak liga med 12 lag där de bästa gå till playoffs, enklast och bäst på det viset så att inte man missade slutspel bara för man hamnade i fel division.

Hur mycket ska vi spela för, är det 500 kr som gäller eller minskade vi det till 200 kr? Det kan ju vara bra att bestämma det så snart som möjligt så folk kan hinna betala innan vi drar igång. Antar att jag skulle vara bankir då så jag skickar PM till er som är med med betalningsinfon sen när vi bestämt summan.

Det var mina åsikter och håller ni inte med så får ni ju såklart rösta ner mig... Tror det var något mer jag tänkte på men kommer inte på det just nu men det kanske kommer fram senare...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+1)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-29, 22:22   #52
 
Jurets avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 568
Sharp$: 4875

Hockey-VM 2013
Stats: 11 - 8 - 6
ROI: 113.31%
Vinstprocent: 57.89%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Har några tankar på saker som jag skulle vilja ändra och om ni inte håller med så hojta till...

Vet inte hur det fungerar i NFL fantasyn eftersom det bara är ett visst antal veckor att spela med men jag tycker vi ska ha 6 lag (1:an och 2:an slipper kvarten och går direkt till semi) eller 8 lag till playoffs om det går. Det blir roligare om fler folk kan ha chansen att gå till slutspel och det minskar även risken att folk ger upp om det går lite dåligt i början eftersom de kommer kunna gå till slutspel och vinna ändå.

Vi kan även ha så att en del av prissumman går till den som vinner "serien" som vi brukar ha i dem andra ligorna. Då ger det lite extra att ändå vinna serien och det kan vara kul, sen blir det ny match när slutspelet går igång.

Vi borde också skippa divisionerna och bara köra en rak liga med 12 lag där de bästa gå till playoffs, enklast och bäst på det viset så att inte man missade slutspel bara för man hamnade i fel division.

Hur mycket ska vi spela för, är det 500 kr som gäller eller minskade vi det till 200 kr? Det kan ju vara bra att bestämma det så snart som möjligt så folk kan hinna betala innan vi drar igång. Antar att jag skulle vara bankir då så jag skickar PM till er som är med med betalningsinfon sen när vi bestämt summan.

Det var mina åsikter och håller ni inte med så får ni ju såklart rösta ner mig... Tror det var något mer jag tänkte på men kommer inte på det just nu men det kanske kommer fram senare...
Håller med om divisioner, i så fall ska man ju spela fler matcher mot divisionskamraterna om man ska ha en uppdelning, annars rak. 6 till slutspel med 2 lag som får bye är bra, undvik week 17 bara.
__________________
"Different mission, different school, I only have one rule: stay cool, like a swimming pool"
Juret är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-29, 22:31   #53
 
MrHanssons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 973


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Har några tankar på saker som jag skulle vilja ändra och om ni inte håller med så hojta till...

Vet inte hur det fungerar i NFL fantasyn eftersom det bara är ett visst antal veckor att spela med men jag tycker vi ska ha 6 lag (1:an och 2:an slipper kvarten och går direkt till semi) eller 8 lag till playoffs om det går. Det blir roligare om fler folk kan ha chansen att gå till slutspel och det minskar även risken att folk ger upp om det går lite dåligt i början eftersom de kommer kunna gå till slutspel och vinna ändå.

Vi kan även ha så att en del av prissumman går till den som vinner "serien" som vi brukar ha i dem andra ligorna. Då ger det lite extra att ändå vinna serien och det kan vara kul, sen blir det ny match när slutspelet går igång.

Vi borde också skippa divisionerna och bara köra en rak liga med 12 lag där de bästa gå till playoffs, enklast och bäst på det viset så att inte man missade slutspel bara för man hamnade i fel division.

Hur mycket ska vi spela för, är det 500 kr som gäller eller minskade vi det till 200 kr? Det kan ju vara bra att bestämma det så snart som möjligt så folk kan hinna betala innan vi drar igång. Antar att jag skulle vara bankir då så jag skickar PM till er som är med med betalningsinfon sen när vi bestämt summan.

Det var mina åsikter och håller ni inte med så får ni ju såklart rösta ner mig... Tror det var något mer jag tänkte på men kommer inte på det just nu men det kanske kommer fram senare...
har tagit en titta på det hela, det är inga problem att köra alla i en enda stor liga med alla 12 lagen, det går även att få med 8 lag till slutspel, sen är ju frågan hur många divisions matcher vi ska köra? kör vi alla möter alla och 2 omgångar i playoff så får vi den där tråkiga week 17 som avgör allt, ska vi köra 10 grundspels matcher så får vi final week 16 men då möter inte alla varandra, men det kan man kanske offra sig för att slippa sista veckan?

jag är game vad som, 300kr? 100kr för vinnaren av divisionen och 200kr för vinnaren av rubbet?
MrHansson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-30, 09:55   #54
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Alla i samma serie och 10 omgångar låter bra. Köper också 200+100 kr.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-30, 11:02   #55
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Jag ska vara så tråkig och säga att jag håller med.

Rak serie, fler lag till slutspel, peng till seriesegern

Gamle on!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+1)
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-30, 15:24   #56
 
MrHanssons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 973


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bra grabbar!

Någon som har eller kan få tag i Qirenns mail, han verkar vara lite inaktiv för tillfället...
MrHansson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-30, 19:05   #57
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Med tanke på flera nya (till NFL fantasy) skulle jag vilja föreslå snake draften. Då kan man fortfarande få flera bra spelare på laget även om man inte har den bästa kollen eller är ovan
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hetsarn (+5)
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-30, 20:11   #58
 
hetsarns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 382
Sharp$: 1736

hetsarn NFL
Stats: 238 - 208 - 14
ROI: 110.76%
Vinstprocent: 53.36%

Standard

Röstar också för snake draft
__________________
"Are you gonna bust somebody in their mouth!?"
hetsarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-30, 20:14   #59
 
MrHanssons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 973


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Okej, ordnar det ifall det är okej för alla, håller faktiskt, alla ska ha en ärlig chans!
Inte superlätt när det är första gången...
MrHansson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-30, 20:22   #60
 
MrHanssons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 973


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nu är siste man inbjuden så Lazlo kan ta tag i hur vi ska betala in till honom, hoppas alla är laddade för söndag!
MrHansson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td