Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-09-16, 08:52   #151
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5964


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jessi82 Visa inlägg
Men hans BETALTJÄNST??? Var väl så att det kostade ingenting, utan att man fick spelen via hans mail bara? Kanske ändrat nu, men då bör han skriva detta i dem få kommentarer han har.
Varför skulle han skriva det? Man får ju inte göra reklam här för andra spelsajter etc.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-07, 15:24   #152
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5964


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Äntligen är det dags att sparka liv i den här tråden igen. Som jag har väntat på NFL-säsongen! Jag tänkte försöka att posta här mer frekvent än vad jag gjort den senaste säsongen.

Jag har redan plockat några spel till week 1, se dom i mitt spreadsheet här till vänster. Dock var det tidiga linor som i de flesta fall inte finns kvar.

Ikväll är det alltså dags då Patriots och Chiefs möts i premiären. Spelmässigt ser det dock klurigt ut. -9 på Patriots känns inte vidare intressant. Totalen på 48,5 känns något hög, men man vet ju inte med Brady & Co. Lutar åt att jag står över i natt och bara njuter av matchen, men måste jag välja något så tror jag på under.

Har ni några tankar kring nattens match?
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td