Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-09-17, 20:54   #106
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5964


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Oj! Manning spelet uppe på 2.08 nu! Varför?
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-18, 06:25   #107
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5964


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Manningspelet missar med sju yards....Han började som förväntat, men i andra halvlek såg vi lite av "gamla" Peyton. Sista driven passade han för 75 yards....

Under matchen passerade han också 70 000 passingyards under karriären, sjukt imponerande!
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-19, 09:01   #108
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5964


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2015-09-20 18:00NFLCleveland Browns vs Tennessee Titans ÖVER Ö 41.5 FT+OT 4 2.000


Postar ytterligare ett spel inför morgondagens NFL. Ett spel som inte varit så troligt för någon månad sen, då båda lagens offensiv hade stora frågetecken.

Det stora utropstecknet förra veckan var såklart Marcus Mariota som var i det närmaste prickfri i sin NFL-debut och hade faktiskt fler TD-passar (4) än incompletions (3). Rikigt kul att se, även om Buccaneers defense inte hade någon av sina bättre dagar.

Browns har varit en parodi i flera år, och eländet fortsatte i vecka 1. På första driven så går QB McGown för TD men blir tacklad precis före endzone, fumblar bollen och får dessutom hjärnskakning! Sedan kommer Johnny Manziel in och gör ytterligare 3 turnovers...

Jag tyckte Browns anfall såg skapligt ut mellan alla misstag, och kan Manziel hålla i bollen tror jag man kan skapa en hel del poäng. Särskilt med tanke på att Titans försvar inte är bland de bättre i ligan, att jämföra med Jets defense som är riktigt bra. Jag tror Browns O-line, som är riktigt bra, kan dominera Titans D-line. Även om Titans försvar gjorde en mycket bra match förra veckan så ska man komma ihåg att Buccaneers var helt under isen.

Svårt att inte spela under efter att ha sett Mariota förra veckan! Jag blev otroligt imponerad, även om det som sagt var mot skralt motstånd. Browns defense ska dock inte vara särkilt mycket bättre än Buccaneers dito, så det kan bli en fin vecka igen för Mariota.

Jag tycker linan är väldigt lågt satt med tanke på Mariotas insats förra veckan. Browns anfall kan bättre än senast, och nu har man ett lättare defense att överkomma.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+5)

Senast redigerad av BroderH den 2015-09-20 klockan 22:52.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-19, 15:43   #109
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5964


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ytterligare två spel inför imorgon, hinner tyvärr inte motivera nu.


2015-09-20 18:00NFLBuffalo Bills vs New England Patriots 2 ML 1 1.970

2015-09-20 18:00NFLCincinnati Bengals vs San Diego Chargers ÖVER Ö 47 FT+OT 2 1.970

Senast redigerad av BroderH den 2015-09-20 klockan 22:52.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-20, 10:14   #110
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5964


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Mina tre sista spel inför kvällens NLF, 3 st spelarspecialer:

2015-09-20 18:00PlayerBuffalo Bills vs New England Patriots WATKINS U 62.5 FT+OT 2 1.900

2015-09-20 18:00PlayerChicago Bears vs Arizona Cardinals C JOHNSON Ö 55.5 FT+OT 2 2.000

2015-09-20 21:25PlayerPhiladelphia Eagles vs Dallas Cowboys MURRAY U 75.5 FT+OT 2 1.900


Bills föredrog att springa med bollen mot Colts, och när man väl passade så blev det mest kortare passningar på mot running backs och tight end. Sammy Watkins hade ingen mottagning mot Colts och fick bara tre passningar att jobba med. Man kan anta att det blir en liknande gameplan som senast, och gör inte Watkins något större spel så känns detta spel säkert!

Cardinals fick sin bästa running back, Andre Ellington skadad senast. När han klev av kom veteranen Chris Johnson in och sprang för 37 yards på 10 försök. Nu lär han få bära det största ansvaret när det gäller springspel, vilket lär betyda betydligt fler försök. Bears defense såg inte som bäst ut senast mot springspel och 56 yards bör inte vara några problem för CJ2K.

Förra årets rushingledare DeMarco Murray har som bekant bytt lag från Cowboys till Eagles. Innan säsongen pratades det om att han skulle få svårt att försvara sin titel då han skulle dela ansvaret med Matthews och Sproles. Det fick vi se prov på senast då han tog hand om hälften av springspelen (8 av 16). Dessutom föredrar Chip Kelly att passa bollen, senast hade man 36 passpel mot 16 springspel. Jag tyckte dessutom att Murray såg seg ut och han fick endast ihop 9 yards på sina åtta försök. Nu möter han dessutom sina gamla lagkamrater från Cowboys som har ett bättre rush-defense än förra veckans motståndare. 75 yards känns väldigt mycket i denna match.

Med dessa tre spel stänger vi butiken för den här gången och väntar på kick-off ikväll. Lycka till om ni ryggar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
nomasporfavor (+5), sirlarsson (+5)

Senast redigerad av BroderH den 2015-09-21 klockan 09:44.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-21, 00:35   #111
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5964


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

8 av 10 spel satt ikväll! Det kan man sova gott på
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+50)
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-21, 16:46   #112
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5964


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Gårdagen kändes riktigt skön, och skönt också att ha lite stolpe in i tighta matcher! Nu känns det inspirerande att plugga till week 3.

När det gäller player props. har jag kommit överens med Lazlo om att skriva på hans nystartade sida och dela med mig av de spelen där. Jag kommer dock lägga in dom i mitt sheet som vanligt. Jag antar att jag inte får länka sidan härifrån men jag antar att ni hittar den ändå.

Jag kommer dock forsätta att lägga upp de andra spelen och skriva om dom här på Sharps.se.

Nu är oddsen släppta inför helgen, och spontant ska jag genast kika på Redskins, Bengals och Bills. Återkommer imorgon om jag plockar något tidigt spel.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
nomasporfavor (+5), insz (+10)
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-23, 21:02   #113
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5964


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Dags att plocka ett spel inför helgens övningar (har tidigare i veckan rekat en match på Lazlos sida):

2015-09-27 18:00NFLBaltimore Ravens vs Cincinnati Bengals +2.5 FT+OT 2 2.050


Detta är en match som förbryllar mig. Dels tycker oddsen är felsatta och dels blir jag inte riktigt klok på Ravens. Ravens spelade strålande bra försvarsspel mot Broncos och var nära att vinna matchen. Låt vara att Manning var ur form men ändå. Senast mötte man Raiders som inte alls är av samma kaliber som Broncos, men då var svängdörrarna öppna istället! Man släppte in 37 poäng och lät Carr passa för 351 yards. Veteranen och ledaren Terrell Suggs blev skadad mot Broncos, det är tydligt att han betyder ALLT för Ravens försvar.

Bengals har å sin sida sett stabila ut, utan att imponera särskilt mycket tycker jag. Man har också mött Raiders vilka man körde över fullständigt. Man vann med 33-13 och Raiders var inte över på Bengals planhalva förrän i början av fjärde quartern! Senast mötte man Chargers som gjorde hyfsat motstånd men segern såg ändå ganska stabil ut för Bengals.

Med tanke på insatserna den den senaste veckan så tycker jag Bengals borde vara favorit, inte Ravens! Men det är bara att tacka och ta emot. Jag håller dock ner insatsen något då detta är ett hett rivalmöte inom divisionen och Ravens lär komma taggade. Man ska dock komma ihåg att Bengals har vunnit de fyra av de senaste fem matcherna mot Ravens.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
insz (+10)

Senast redigerad av BroderH den 2015-09-28 klockan 09:35.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-24, 15:06   #114
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 142
Sharp$: 69
Standard

Vart hittar man dina spel på Lazlos sida? Letar men hittar inget. Antar att du inte kan posta på båda ställen?
nomasporfavor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-24, 15:52   #115
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5964


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nomasporfavor Visa inlägg
Vart hittar man dina spel på Lazlos sida? Letar men hittar inget. Antar att du inte kan posta på båda ställen?
Vi skriver inte ut vem som rekat vad på sidan, men generellt plockar jag tidiga spel och player props där. Kolla efter "early bird"
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+2)
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-24, 21:03   #116
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5964


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Här kommer ytterligare ett spel till helgen:

2015-09-27 18:00NFLSt. Louis Rams vs Pittsburgh Steelers 2 ML 4 2.000


Oddsen stiger på Steelers och jag förstår inte varför! Efter två veckor av fotboll så tycker jag klart att Steelers är det bättre laget.

Steelers har visat upp en bländande offensiv där Ben Roethlisberger ser bättre ut än någonsin. Varken Patriots eller 49ers har haft något att sätta emot Steelers pass-offense. Springspelet har varit helt ok, och till denna match är Le'Veon Bell tillbaka efter två matchers avstängning. Bell som av många rankas som ligans bästa running back.

Inför säsongen var många frågande hur bra Steelers defense var. Mot Brady & Co räckte man inte riktigt till i första matchen, men det är det heller inte så många som gör. Senast spelade man betydligt bättre, och såg tidvis ut som i fornstora dar. 49ers plockade dock en hel del yards, men många i slutet av matchen när matchen redan var avgjord.

Rams skrällde i första omgången när man slog Super Bowl-favoriterna Seahawks. I den matchen var det mångt och mycket defense som bäddade för segern. Ett defense som såg ut som helt annat lag mot Redskins. Där var man riktigt usla och stod inte alls att känna igen.

Framåt har det inte sett något vidare ut i någon av matcherna, även om man gjorde en hel del poäng mot Seahawks. Nick Foles är i mitt tycke en medelmåttig quarterback och han har inte särskilt många talangfulla spelare omkring sig.

Spelet på linjen kommer att vara avgöra i den här matchen. Steelers O-line har inte tillåtit någon sack hittills i år, medan Rams D-line gjorde hela 6 sacks mot Seahawks och två senast mot Redskins. Får Roethlisberger den tid han behöver så kommer han att krossa Rams secondary. Med tanke på Rams defense senast är det klar fördel Steelers anser jag.

Rams anfall är som sagt inte mycket att lita på, och även om Steelers defense inte är bland de bästa så bör de kunna kontrollera Rams om de spelar som mot 49ers.

Spelet på Steelers känns säkert med tanke på att de nu när Bell är tillbaka förfogar ett av ligans absolut bästa anfall.

Ps. En player prop till nattens match finns att läsa på annan sida på nätet...Ds.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
nomasporfavor (+5), insz (+10)

Senast redigerad av BroderH den 2015-09-28 klockan 09:35.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-28, 09:36   #117
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5964


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Många spel igår kväll, b la många player props. En del riktigt dåliga spel blandat med några bra samt en del otur med skador och bänkningar. Extra surt att helgens stora spel inte satt då Colts inte täckte sin lina.

Totalt 12-8 på spelen och lite plus. Så länge det är plus får man ju vara glad men hade väntat mig betydligt mer av den här helgen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+10)
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-28, 15:08   #118
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 142
Sharp$: 69
Standard

128% roi är ändå ingen dålig start
Väntar som vanligt med spänning på dina nästa spel
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BroderH (+5)
nomasporfavor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-30, 19:36   #119
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5964


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2015-10-02 01:25NFLPittsburgh Steelers vs Baltimore Ravens +2.5 FT+OT 2 2.110

2015-10-04 18:00NFLCincinnati Bengals vs Kansas City Chiefs -4 FT+OT 3 1.952


Jag har plockat några tidiga spel till helgens omgång. Två finns att läsa om här, och en längre text på "Lazlos sida".

Vi börjar i torsdagsmatchen där Steelers tar emot Ravens. Steelers stjärn-QB Ben Roethlisberger blev skadad i helgen och kan inte vara med här. Detta gör att Steelers är underdogs, om Big Ben hade varit med så gissar jag på att de hade varit ganska klara favoriter. Visst, det är ett stort avbräck då Roethlisberger är en av ligans tre bästa quarterbacks, men en spelare gör inget lag. Hans ersättare Michael Vick är en rutinerad räv som varit med länge. Han kan vara ojämn i sina prestationer, men i ett sånt här bra offense var det längesen han var delaktigt i. Steelers fick tillbaka Le'Veon Bell förra matchen efter avstängning, och han såg ut att vara på hugget direkt med 132 totalt yards och en TD. Dessutom har man ju som bekant ligans bästa (?) WR i Antonio Brown. Jag tyckte även att det kritiserade försvaret har sett bättre ut än väntat, och senast släppte man bara in två field goals.

Ravens gjorde en bra första match mot Broncos men sedan har det sett betydligt sämre ut. Avsaknaden av Suggs på defense är stor och på de två senaste matcherna har man släppt in 37 respektive 28 poäng. Senast var man på gränsen till utspelade i första halvlek innan man snäppte upp sig mot slutet men förlorade ändå.

Med tanke på Roethlisbergers skada kan det bli en jämn match, men jag ser helt klart värde i Steelers då de är underdogs, Vick kan vara lysande i sina bästa stunder.

Helgens andra tidiga spel plockar jag i matchen Bengals-Chiefs. Bengals har sett riktigt vassa ut och är troligen topp fem i ligan just nu. Det enda orosmolnet jag ser framåt är att Andy Dalton får gummiarm som han kan få ibland, men det brukar mest hända i prime-time-matcher....Man möter ett Chiefs som har fått mycket cred för sitt defense, men jag tycker de är något överskattade. Man började med att slå svaga Texans, och sedan var man nära att slå Broncos. Men då ska man komma ihåg att Broncos hade stora problem på offense och stod inte att känna igen. Senast var man totalt chanslösa mot Packers även om man snyggade till siffrorna lite på slutet när Packers slutat spela.

Bengals offense är inte långt efter Packers dito och jag tror Chiefs får det svettigt igen. Det ska också bli intressant att se Benglas d-ine mot Chiefs o-line. Chiefs har släppt 14 sacks hittills vilket är sämst i ligan. Bengals har en rätt bra d-line som inte visat sitt fulla kunnande än. Det kan bli en lååååång dag för Alex Smith, QB i Chiefs.

Återkommer närmare helgen med fler spel.

Senast redigerad av BroderH den 2015-10-04 klockan 07:18.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-04, 11:57   #120
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5964


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2015-10-04 14:30NFLMiami Dolphins vs New York Jets -1.5 FT 3 1.950


Tidig match i London som börjar redan 15.30.

Jets har imponerat med ett särskilt starkt defense. Dolphins har börjat katastrofalt och man pratar redan om förändringar i coachingstaben.

Jets bör vinna denna enkelt.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td