Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-09-09, 21:37   #76
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Plockade två spel inför helgen, motiveringar kommer senare:

2015-09-13 21:25NFLOakland Raiders vs Cincinnati Bengals ÖVER Ö 43.5 FT+OT 3 2.020

2015-09-13 18:00NFLWashington Redskins vs Miami Dolphins -3.5 FT+OT 4 1.970


Edit, motiveringar: Bengals har ett grymt anfall med A.J. Green och Jeremy Hill som de klarast lysande stjärnorna. Men man har även flera andra offensiva spelare som kommer att vara bra i år. Personligen tycker jag defense ser sämre ut i år trots samma spelare. Man kommer lida mycket av att Burfict är borta första halvan av säsongen. Raiders håller jag som ett mycket förbättrat lag i år och på försäsongen har rookien Amari Cooper imponerat och han har verkligen klickat med QB Carr. Dessutom spås RB Latavius Murray få en bra säsong i år. Två spännande anfall mot tveksamma försvar talar för en poängrik match.

Dolphins är ett annat lag som jag tror göra stora framsteg i år. QB Tannehill känns som han är redo att ta ytterligare ett steg under offensive coordinator Bill Lazor. Jag tror man går till slutspel i år! För att göra det bör man klara av Redskins enkelt. Man har en del bra offensiva spelare men en katastrofal o-line. Ligans bästa d-linespelare, Suh, kommer att ha lekstuga mot Redskins såll till o-line. Redskins defense är heller inte mycket att hänga i julgranen och Dolphins bör täcka den här linan enkelt.

Senast redigerad av BroderH den 2015-09-14 klockan 07:55.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-10, 10:18   #77
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 142
Sharp$: 69
Standard

Nu kör vi! Fan va kul!
nomasporfavor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-10, 11:03   #78
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 3
Sharp$: 1322
Standard

Grymma analyser av lagen.
Vilken sida lägger du de första spelen på?
hasselberg39 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-10, 11:05   #79
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hasselberg39 Visa inlägg
Grymma analyser av lagen.
Vilken sida lägger du de första spelen på?
Pinnacle och Marathon. Står i sheetet.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-10, 16:44   #80
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2015-09-13 18:00NFLChicago Bears vs Green Bay Packers -6.5 FT+OT 5 1.909


Plockade ytterligare ett spel då linan kan droppa mer.

Ett klassiskt möte mellan rivalerna Bears-Packers, två lag som befinner sig på två helt olika ställen inför säsongen. Packers tippas (som vanligt) tillhöra favoriterna medan Bears väntas vara bland de sämsta lagen. Jag har svårt att se nån annan utgång än att Packers kör över Bears. Ligans bästa QB (Aaron Rodgers) ska inte ha några med att manövrera ut ett undermåligt defense. Chicagos anfall ser runt ut, särskilt sen WR Brandon Marshall stack till Jets. QB Jay Cutler är illa omtyckt i Chicago och det lär inte ändras efter söndagen. Cutler har 1-10 mot Packers i inbördes möten.

Här får vi en halv poäng till godo mot en touchdown vilket lär täckas gott och väl.

Senast redigerad av BroderH den 2015-09-14 klockan 07:55.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-10, 18:22   #81
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 142
Sharp$: 69
Standard

Vet inte om du vill ha tips här eller om man ska skriva det någon annanstans? Men iaf patriots ö 20.5 poäng till 1.68 kändes väldigt bra mtp brady spelar, patriots har snittat 37poäng 3 senaste matcherna mot steelers. Möjligt att det blir annullerat för felodds/dyl. PÅ comeon iaf
nomasporfavor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-10, 20:54   #82
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nomasporfavor Visa inlägg
Vet inte om du vill ha tips här eller om man ska skriva det någon annanstans? Men iaf patriots ö 20.5 poäng till 1.68 kändes väldigt bra mtp brady spelar, patriots har snittat 37poäng 3 senaste matcherna mot steelers. Möjligt att det blir annullerat för felodds/dyl. PÅ comeon iaf
Du får gärna posta tips här, bara kul om det blir lite diskussion!

Ang. ditt odds så tycker jag det är korrekt satt, jag har som synes ovan spelat under och jag tror många underskattar Steelers defense.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-10, 21:24   #83
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 142
Sharp$: 69
Standard

Va kul! Det ska jag göra, du får säga till när det blir för mycket

En sak jag inte fattar, angående steelers - patriots oddssättning.

Total Team Points FT
Pittsburgh Steelers
Ö 27.5 1.71
U 27.5 1.83

Total Team Points FT
New England Patriots
Ö 20.5 1.71
U 20.5 1.80

Hur kan patriots vara favoriter i matchen när oddsen för att patriots gör 20+ poäng bedöms av spelbolaget i fråga vara samma som att steelers gör 27+ poäng? Jag försöker komma på en förklaring till det :P
nomasporfavor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-11, 02:30   #84
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Du får gärna posta tips här, bara kul om det blir lite diskussion!

Ang. ditt odds så tycker jag det är korrekt satt, jag har som synes ovan spelat under och jag tror många underskattar Steelers defense.
Ö20.5 poäng på Pats var ju en riktigt bjudlina. Linan på Pats låg på närmare -7 och över/under totala poäng låg ju på 52.5.

nomasporfavor, du får gärna meddela om Comeon annulerade ditt spel eller ej för de hade helt klart blandat ihop linorna på Pats och Steelers.

Senast redigerad av jaroiten den 2015-09-11 klockan 12:03.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-11, 06:56   #85
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Tack för underliret.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BroderH (+3)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-11, 07:48   #86
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 142
Sharp$: 69
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Ö20.5 poäng på Pats var ju ett riktigt bjudlina. Linan på Pats låg på närmare -7 och över/under totala poäng låg ju på 52.5.

nomasporfavor, du får gärna meddela om Comeon annulerade ditt spel eller ej för de hade helt klart blandat ihop linorna på Pats och Steelers.
Spelet fick stå, de tog dock ner spelanternativet (team total) i ett tag men sen la dem upp det igen med samma poäng, bara högre på pats ö 20.5
nomasporfavor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-11, 12:04   #87
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nomasporfavor Visa inlägg
Spelet fick stå, de tog dock ner spelanternativet (team total) i ett tag men sen la dem upp det igen med samma poäng, bara högre på pats ö 20.5
Otroligt, bara att gratulera!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
nomasporfavor (+5)
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-11, 20:06   #88
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2015-09-13 18:00Team TotalsChicago Bears vs Green Bay Packers UNDER U Bears 21 FT 3 1.900


Ytterligare spel på Bears-Packers

Varje fredag lämnar lagen sin skaderapport och ikväll kom rapporter om att Chicagos TRE bästa wide receivers är "questionable" inför söndagens drabbning mot Green Bay. Det är en något "värre" bedömning än det mildare probable. Mycket möjligt att någon eller alla kommer till spel men det är knappast i någon toppform.

De tre det gäller är Marquess Wilson, Eddie Royal och Alshon Jeffrey där särskilt den sistnämnde väntas dra ett stort lass för offense sedan Brandon Marshall lämnade under offseason.

Chicagos offense är sedan tidigare utskällt, och faktum är att lagets starters inte lyckades producera en enda touchdown under försäsongen. Green Bay har inget jätteförsvar men man bör kunna stoppa Chicagos svaga offense.

I reken ovanför har jag ju tippat lätt seger för Green Bay och här fyller jag på med att Chicago gör under 21 poäng. Jag har mycket mycket svårt att se att Cutler & Co ska mäkta med tre touchdowns mot Packers, särskilt med den skadeskjutna receiver-trion.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
nomasporfavor (+5)

Senast redigerad av BroderH den 2015-09-14 klockan 07:56.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-12, 21:07   #89
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Här kommer de sista tre spelen för morgondagens NFL-omgång. Samtliga något av chansningar så jag har hållit ner insatsen.

2015-09-13 21:25NFLDenver Broncos vs Baltimore Ravens UNDER U 47.5 FT+OT 1 1.970

2015-09-14 01:30NFLDallas Cowboys vs New York Giants UNDER U 51.5 FT+OT 1 1.950

2015-09-15 00:10NFLAtlanta Falcons vs Philadelphia Eagles -3 FT+OT 2 2.100


Broncos-Ravens: Jag tycker Peyton Manning inte sett lika skärpt ut i pre-season och det sägs att han har svårigheter med att lära sig det nya spelsystemet. Ravens tycker jag inte imponerar offensivt och Broncos har ett av ligans bästa försvar. Jag tror på relativt enkel Denver-seger med inte allt för många poäng totalt.

Cowboys-Giants: Ser på papperet ut som en "shootout" men jag tycker inte något av lagen har imponerat under försäsongen, och jag sätter dessutom stora frågetecken för Dallas springspel nu när man saknar DeMarco Murray. Jag väljer dock att hålla ner insatsen då Cowboys defense saknar ett par nyckelspelare, och Giants försvar ser ut som en schweizerost!

Falcons - Eagles: Här tycker jag det ska vara klasskillnad. Jag tror mycket på Eagles i år och man ska inte ha några problem med att avfärda Falcons om man vill ta sig till slutspel. Falcons har, i mitt tycke, bara Matt Ryan och Julio Jones som är något att ha, resten är skräp! Jag tror Chip Kellys offense kommer att äta Falcons defense levande!

Senast redigerad av BroderH den 2015-09-15 klockan 06:54.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-12, 21:08   #90
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Totalt 7 spel inför söndag/måndag. Nu är allt pluggat och spelat, nu ska vi bara njuta! Kom gärna med synpunkter på mina spel eller lämna egna här. Vill gärna ha fotbollsdiskussioner
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+50)
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td