Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-02, 19:06   #31
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2168
Standard

Såklart jag vann, jag är ju bäst .
Det var du som kom hit och försökte "discredit" mig genom att fråga om spoilers och motiveringar trodde du att du skulle få klaga på mig men att jag inte skulle bita tillbaka?

P.S Kan inte du få hit din mormor om hon är så bra som du säger...
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-02, 19:17   #32
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Grattis måste kännas stort!

Jag har inte "dicredit" dig... jag undrade vad syftet va med spoilers och fick svar på det, tack för det tråkigt att du inte kunde se humorn i inlägget trots hjälpa av smileys och sen som jag sagt så gillar jag att se hur folk tänker kring sina spel och därför undrade jag om inte folk kunde skriva ut lite mer motiveringar i tråden för att få igång lite snack... sen att du har tagit det som att jag klagat på dig är en grov missuppfattning från din sida och sen ledde det till pajkastning från dina sida vilket är tråkigt men spelar ingen större roll!

Det va ren teoretiskt som sagt men du kanske inte såg vad jag skrev? D.S.
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-02, 19:19   #33
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2168
Standard

Hahaha för att vara bättre än dig hade jag bara behövt ta fram det berömda myntet Mr. 48%. Och whats up med att hela tiden skriva "om det är så viktigt att vara bäst och du har fått den responsen bla bla bla". Jag har ett stort ego och det måste matas...

Du undrade inte ens om folk kunde skriva ut sina tankar du skrev specifikt mig och skrev även att mina picka var random och så undrar du varför jag försvarar mig själv? Varför rsöker du ens göra dig själv till en "martyr" genom att påstå att js örjade allting och du bara undrade lite sådär snällt och försökte få igång en liten diskussion osv...
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-02, 19:22   #34
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av papak Visa inlägg
Okej eftersom mina spel tydligen inte duger utan motivering så postar jag inga spel från och med ikväll. Puss på er alla
Det hoppas jag verkligen inte..
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-02, 19:28   #35
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

SUMMERING:

Papaks tips uppskattas pga att de är vinstgivande.

Lazlo vill ha diskussioner för att lära sig.

Papak har ett ego som måste matas, jag med, bara därför jag rekar! För att det känns bra när man får credd för att ha gjort något bra. Konstigt? Nej! Frågor på det?

Lägg ned tjaffset och posta vinnande picks, who ever you are!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-02, 19:31   #36
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2168
Standard

RobinD, tydligen verkar det bara vara Lazlo som har problem med att jag inte postar motivering. Om jag inte postar spel i fortsättningen så kommer i alla fall ALLA som vill ha mina spel få dom skickade som ett PM så slipper jag att snubbar som hatar kommer in och försöker göra sig lustiga över hur jag skriver ut mina spel eller varför dom saknar motivering TROTS att någon som frågat om analys ALLTID fått det. Om nu Lazlo vill ha fart och diskussion i forumet så får han själv börja med att posta spel/tankar.
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-02, 19:36   #37
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av papak Visa inlägg
RobinD, tydligen verkar det bara vara Lazlo som har problem med att jag inte postar motivering. Om jag inte postar spel i fortsättningen så kommer i alla fall ALLA som vill ha mina spel få dom skickade som ett PM så slipper jag att snubbar som hatar kommer in och försöker göra sig lustiga över hur jag skriver ut mina spel eller varför dom saknar motivering TROTS att någon som frågat om analys ALLTID fått det. Om nu Lazlo vill ha fart och diskussion i forumet så får han själv börja med att posta spel/tankar.
Förstår vad du menar. Men du kan också välja att bara ignorera honom eller andra om du känner för det. Tror i grund och botten inte att han menade något illa. Om det är någon "tröst". Dina spel är uppskattade, that's a fact.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-02, 19:39   #38
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Jag har inte 48 % hitrate totalt på NBA och pajkastningen börjar bli lite för pinsam, jag har redan matat ditt veka ego så det borde räcka för ett tag framöver, själv så står jag stabilt som det är!

Alla picks utan motivering från folk jag inte vet vad dom går för är random picks, men det är för mig personligen självklart. Många här vet vad du går för och följer därför dig och dina picks... inga konstigheter!

Skulle gärna vilja få igång lite tankar och det va därför jag skrev, sen har det skenat iväg på en massa annat. Problemet är att det inget ger något att diskutera med sig själv och därför vore det skoj om det kunniga folket vaknade till liv!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-02, 19:48   #39
 
nahrs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 20
Sharp$: 453
Standard

Dina spel uppskattas papak. Tar o ryggar inatt igen
nahr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-02, 20:01   #40
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2168
Standard

Spoiler:

San Antonio Spurs - Orlando Magic
Över 193.5 @ 2.01
5u

Indiana Pacers - Miami Heat
Under 193.5 @ 1.98
5u

Boston Celtics - Houston Rockets
Under 202.5 @ 1.97
5u

Stort card = många bets. Motivering: För NBA är kul och jag älskar brandbileeeeeeeeeen yay....
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-02, 20:04   #41
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2168
Standard

Spoiler:

San Antonio Spurs ML (1.65) & Los Angeles Lakers ML (1.54)
= 2.541
2.5u

Spelar även den här dubbeln, för att Lakers har gula tröjor och för att Spurs har Parker som är gift med Eva Longoria och hon är snygg

8 spel idag än så länge, har fortfarandei nte bestämt mig ang. GSW matchen men lutar åt ett överspel och Knicks +spread. Återkommer om det blir något sånt bet.
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-02, 20:33   #42
 
pr0llans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 345
Sharp$: 342
Standard

Tack för spelen, Uppskattat som fan. Eftersom jag inte är kunnig så kollar jag inte upp spelen så mycket och bryr mig inte om motiveringar för jag vet att du är vinnande. Keep up!
pr0llan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-02, 21:10   #43
 
fuzzy_s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 583
Sharp$: 888
Standard

Varit borta hela dagen och kommer hem och ser att det är 3 sidor NBA, fan vad kul tänker jag, sen är det bara massa skitsnack på sandlådenivå.

Lazlo har väl rätt att ifrågasätta hur mycket han vill, det är en NBA tråd, inte papaks egna dagbok. Sen säger jag inget om vem som har rätt eller fel, men lägg ner den dryga attityden från alla sidor här inne, ödmjukhet ska ni se att ni kommer längst med här i livet.

Nu har jag en jävla massa matchups att gå igenom, på återseende.
fuzzy_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-02, 21:14   #44
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2168
Standard

Så du menar att han har rätt att ifrågasätta mig men jag har inte rätt att försvara mig?
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-02, 21:20   #45
 
fuzzy_s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 583
Sharp$: 888
Standard

Det är väl självklart att du har lika mycket rätt att försvara dig som han har rätt att ifrågasätta dig. Men man kan sköta det på ett snyggt sätt.

Men nu droppar vi det och lägger vår en energi på vad den här tråden är till för, hitta bra spel i NBA.

fuzzy_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td