Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-04, 00:22   #76
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 20
Sharp$: 270
Standard

Så baseball är alltså det säkraste o betta på?
Mitt största problem är att jag kan inte ett smack, har aldrig änns sett en match.
Får börja plugga lite baseball o se om jag kan komma in i det, vilka kanaler behöver man?
apanlaban är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-04, 00:42   #77
 
Munchiess avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Ort: Sliema, Malta
Inlägg: 109
Sharp$: 706


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av apanlaban Visa inlägg
Så baseball är alltså det säkraste o betta på?
Nej, det är varken mer eller mindre säkert än annat att betta på. Går inte att generalisera så mellan sporter, det finns inga säkra sporter eftersom oddsen sätts efter de förutsättningar som råder, det enda som går att säga är att vissa är bättre på det och vissa är sämre.
Munchies är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-04, 12:58   #78
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av apanlaban Visa inlägg
Så baseball är alltså det säkraste o betta på?
Mitt största problem är att jag kan inte ett smack, har aldrig änns sett en match.
Får börja plugga lite baseball o se om jag kan komma in i det, vilka kanaler behöver man?
Lite sent da bade World Series (USA och Kanada) och NPB (Japan) ar slut. Dessa ar nog de enda tva du kan hitta livesandningar pa.

Det drar igang igen i april.

Men precis som Munchies skrev, det ar inte sakrare an nagon annan sport. Det galler bara att hitta overodds, oavsett evenemang, sen gar du plus i langden. Later valdigt enkelt, eller hur?
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-05, 00:44   #79
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 20
Sharp$: 270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Men precis som Munchies skrev, det ar inte sakrare an nagon annan sport. Det galler bara att hitta overodds, oavsett evenemang, sen gar du plus i langden. Later valdigt enkelt, eller hur?
aja ska erkänna att jag bara läste titeln så det lät som han mena det, ser inte lockelsen men baseboll isåfall men lycka till
apanlaban är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-05, 02:06   #80
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av apanlaban Visa inlägg
aja ska erkänna att jag bara läste titeln så det lät som han mena det, ser inte lockelsen men baseboll isåfall men lycka till
Efter over 65 spel pa japansk baseball hade jag ett ROI pa 115.4% (/15.4%) vilket far ses som mer an godkant.

Jag hoppas du lyckas med spelandet men jag tror anda att du behover lasa pa mer om de mest grundlaggande delarna av betting. BOL!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-08, 03:02   #81
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 20
Sharp$: 270
Standard

Jag anser att vissa sporter är säkrare än andra oavsett hur bra better man är, sen om det gör mig grön lr inte det är en annan femma. Baseboll påminner förövrigt lite av straffläggning i fotboll jag menar hur bettar man nåt sånt.
apanlaban är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-08, 08:01   #82
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av apanlaban Visa inlägg
Jag anser att vissa sporter är säkrare än andra oavsett hur bra better man är, sen om det gör mig grön lr inte det är en annan femma. Baseboll påminner förövrigt lite av straffläggning i fotboll jag menar hur bettar man nåt sånt.
Men om nu en sport skulle vara "mera säker", då skulle ju självfallet oddsen också vara därefter....
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-08, 14:57   #83
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 20
Sharp$: 270
Standard

Jag säger så här, just nu ligger jag på en ROI runt 120% på en mix av handboll och basket medan fotboll och hockey kämpar jag runt 105%. Och det roliga är att handboll och basket kan jag inte änns mycket om medans dom andra 2 har jag mega koll på.
apanlaban är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-08, 15:27   #84
 
dgothes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 347
Sharp$: 1075

Sabermetrics-Test MLB
Stats: 236 - 128 - 4
ROI: 109.75%
Vinstprocent: 65.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av apanlaban Visa inlägg
Jag säger så här, just nu ligger jag på en ROI runt 120% på en mix av handboll och basket medan fotboll och hockey kämpar jag runt 105%. Och det roliga är att handboll och basket kan jag inte änns mycket om medans dom andra 2 har jag mega koll på.
Först säger du att du inte kan så mycket om baseball, sen slår du fast att det är samma sak som straffläggning i fotboll. Det går inte ihop i mina öron.

Vi var många som gick med vinst på baseball under säsongen.. var det bara slumpen i så fall?
__________________
"Alla kan inte som jag koppla bort känslorna och se siffrorna" - pilen

-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
dgothe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-10, 14:43   #85
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 20
Sharp$: 270
Standard

Jag sa att det liknar så det betyder inte automatiskt att jag är nån slags kärnfysiker jag har ögon att titta med vettu, men jag orkar inte tjafsa om nåt som inte angår mig.
Lycka till som jag sa förut
apanlaban är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-06, 05:54   #86
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 16
Sharp$: 1875


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kommer Boone att reka baseball?
Jagvillblirik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-07, 17:50   #87
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Bor i Bangkok fram till mitten på juni så mina möjligheter att kolla MLB är just nu begränsade till dagmatcherna. Vill inte börja reka förrän jag kollat tillräckligt mycket på de lag jag brukar hitta värde i. Blir nog att dra igång i slutet på juni om nu svenska sommaren är lika regnig som den brukar.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-07, 22:49   #88
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4293
Standard

Hoppas av hela mitt hjärta att det kommer bli lite officiella picks från sharps-crew.
Tror det är där jag håvat in mest i snitt per spel...

Gärna kanske i 2-6 system? Då kan ju folk välja hur de ska köra

Är det några planer på det?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
apekatt66 (+1), wallez (+1), Soap (+1)
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-08, 10:02   #89
stolt same som älskar hojt
 
Bodens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boden
Inlägg: 808
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rejs Visa inlägg
Hoppas av hela mitt hjärta att det kommer bli lite officiella picks från sharps-crew.
Tror det är där jag håvat in mest i snitt per spel...

Gärna kanske i 2-6 system? Då kan ju folk välja hur de ska köra

Är det några planer på det?
Inte för att vara den men du hade ju inte små krav...
__________________
Vad är det för likhet på spermier och lulebor? Det finns många av dom, men få blir människor
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingscania (+1)
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-10, 22:13   #90
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4293
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boden Visa inlägg
Inte för att vara den men du hade ju inte små krav...
För det första var det ju inga direkta krav och sedan var det väl ingen större fråga?

och som rubriker säger "...alla gillar vi pengar"
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara


td