Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-03-01, 13:15   #16
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Ska försöka sätta mig in hyfsat i denna underliga sport
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-01, 13:30   #17
 
Top Notchs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 185
Sharp$: 139

Mitt Sheet
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 100.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Kanske skulle sätta in en summa pengar och rygga dig då
Top Notch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-01, 13:51   #18
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 29
Standard

Boone, har själv aldrig varit särskilt intresserad av baseboll - varken som sport eller som spelobjekt, men blir såklart intresserad nu efter ditt inlägg. Får jag fråga hur pass lönsamt det är? Vilken ROI har du själv haft på MLB historiskt??
SuperAnton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-01, 18:37   #19
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

boone kommer du läga upp dit spreed helt öppet sen?
minns när jag följde ditt spread med enorm bra plus i kassanpå nästan enbart mlb och jag hoppas du leverera när de nu drar i gång och lycka till
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-01, 20:56   #20
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Thumbs up

Kul med lite baseboll intresserat folk! Det är ju inte direkt någon hög intressant sport för de flesta svenskar men bra att man inte är ensam och du verkar lyckas bra med att få upp intresset för "världens svåraste sport" att utöva, inte att betta på!

Hoppas det kan bli bra fart här på forumet när det hela drar igång sen och så får vi hoppas att Halos kan ha en fin säsong, det är mitt favorit lag med, släppte dom Vlad för Matsui nu!? Kul med all-star match på hemmaplan i år!

En liten fråga Boone, det är ju svårt att hänga med i alla övergångar som händer nu off-season, man följer NBA och massa annat och lägger MLB på is över vintern, men tänkte om du hade något bra sida som sammanställer vad som hänt i lagen med övergångar och så!?

Har dålig koll och det börjar ju bli dags att se hur det rört sig i lagen... vet typ att Jason Bay bytt från Red Sox till Mets och Yankees släppt Damon till Tigers och fått Granderson samt Matsui som gick till Halos men det mesta har man inte så stor koll på och om du har någon fin sajt som sammanställer lite vad som hänt så vore det fin fint!?
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-01, 21:06   #21
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 4
Sharp$: 0
Standard

Bra skrivet, låter hur kul som helst! kommer garanterat följas
M4TTI4S är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-02, 01:25   #22
 
snoozes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 582
Sharp$: 3415


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

har faktiskt sett en baseballmatch LIVE i usa det var cincinnati reds mot detroit tigers. minns att cincinnati rövknullade tigers
__________________
Jules: I want you to go in that bag, and find my wallet.
Pumpkin: Which one is it?
Jules: It's the one that says Bad Motherfucker
snooze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-02, 01:58   #23
cai
 
cais avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 20
Sharp$: 0
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Den bästa sporten att tjäna pengar på är Major League Baseball
och bästa forumet att hänga på för att tjäna pengar är Sharps, no doubt

bra skrivet
__________________
W-L-P: 6-11-0
YTD: -5.54u
Last 5: LLLLW
"Ooooo... bogey." John Anthony
cai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-03, 01:30   #24
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Kul med lite baseboll intresserat folk! Det är ju inte direkt någon hög intressant sport för de flesta svenskar men bra att man inte är ensam och du verkar lyckas bra med att få upp intresset för "världens svåraste sport" att utöva, inte att betta på!

Hoppas det kan bli bra fart här på forumet när det hela drar igång sen och så får vi hoppas att Halos kan ha en fin säsong, det är mitt favorit lag med, släppte dom Vlad för Matsui nu!? Kul med all-star match på hemmaplan i år!

En liten fråga Boone, det är ju svårt att hänga med i alla övergångar som händer nu off-season, man följer NBA och massa annat och lägger MLB på is över vintern, men tänkte om du hade något bra sida som sammanställer vad som hänt i lagen med övergångar och så!?

Har dålig koll och det börjar ju bli dags att se hur det rört sig i lagen... vet typ att Jason Bay bytt från Red Sox till Mets och Yankees släppt Damon till Tigers och fått Granderson samt Matsui som gick till Halos men det mesta har man inte så stor koll på och om du har någon fin sajt som sammanställer lite vad som hänt så vore det fin fint!?
Inte det...
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-03, 04:10   #25
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Inte det...
Oj sorry. Tappar bort mina egna trådar ibland!

De som jag kollar just nu är:

http://www.sportingnews.com/mlb/transactions - För att kolla vilka spelare som går vart. Försöker kolla upp de lovande som kommer från minors också.

http://www.mlbtraderumors.com/ - Om man vill veta lite vad som är på gång.
http://www.mlbtraderumors.com/offseason_in_review/ - Bra om du vill snabbt komma upp till speed hur de olika lagen ser ut numera.

At Bat Iphone Applikationen - Har alla lagens nyheter från MLB.com i enkel form.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-03, 15:31   #26
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Oj sorry. Tappar bort mina egna trådar ibland!

De som jag kollar just nu är:

http://www.sportingnews.com/mlb/transactions - För att kolla vilka spelare som går vart. Försöker kolla upp de lovande som kommer från minors också.

http://www.mlbtraderumors.com/ - Om man vill veta lite vad som är på gång.
http://www.mlbtraderumors.com/offseason_in_review/ - Bra om du vill snabbt komma upp till speed hur de olika lagen ser ut numera.

At Bat Iphone Applikationen - Har alla lagens nyheter från MLB.com i enkel form.
Tackar så hjärtligt!

Nu är ju försäsongen igång, drog igång går med att Mets slog Braves med 4-2 och det är 9 matcher idag... nu börjar det närma sig
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-03, 16:28   #27
 
Fantomens avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Sthlm
Inlägg: 30
Sharp$: 218
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Oj sorry. Tappar bort mina egna trådar ibland!

De som jag kollar just nu är:

http://www.sportingnews.com/mlb/transactions - För att kolla vilka spelare som går vart. Försöker kolla upp de lovande som kommer från minors också.

http://www.mlbtraderumors.com/ - Om man vill veta lite vad som är på gång.
http://www.mlbtraderumors.com/offseason_in_review/ - Bra om du vill snabbt komma upp till speed hur de olika lagen ser ut numera.

At Bat Iphone Applikationen - Har alla lagens nyheter från MLB.com i enkel form.
MLB.com At Bat-applikationen är kung, sportingnews har också en bra applikation!
Mm nu är det nära, min största hobby förutom att spela am.fotboll är att tippa mlb!

Det underbara med MLB är att det finns massa spelobjekt VARJE dag!!
__________________
Fantomen har tusen ögon och tusen öron - Gammalt djungelordspråk
Fantomen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-03, 23:32   #28
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 29
Sharp$: 2
Standard

Ska köpa en iPad, inte enbart för At Bat men den appen ser banne mig ännu bättre ut på iPad än på iPhone:
http://events.apple.com.edgesuite.ne...ent/index.html
Gå till 48:00 och njut.
superduperjacob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-03, 23:42   #29
 
Floppuss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 117
Sharp$: 4
Standard

kan inte annat än att ge tummeupp för detta (Y)!
bra skrivit, som vanligt!
Sen jag börja med sharps i mitten av januari har sidan bara blivit mer å mer beroende framkallande då man möter trevligt folk i chatten samt hittar bra rek å kan följa andra spelare, oavsätt insats!

Lycka till med MLB!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Floppus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-04, 11:42   #30
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 77
Sharp$: 141
Standard

Ska bli mycket spännande!
Jag ryggade dig Boone en kortare tid på flashback och det gav ju väldigt trevligt resultat i min lilla kassa! Ser fram emot att få utöka kassan även i år!
dbrasco är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara


td