Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-10, 17:05   #16
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Eddie Hitler Visa inlägg
Kolla in klåparens "rek" inför kvällens el clasico,ha ha...

Nu jävlar ska vi jobba in ett tidigt mål, det är i alla fall min plan.

2,00 betalar ett mål innan matchminut 24, och det tänker jag kasta in några polletter på. Just för att få tokjobba in bolljäveln i nätet i ett tidigt skede, och få skådespelet ännu bättre.
Är ni med
?


Så talar en sann analytiker,not.

Holms är grymm, detta är för skönt...

Citat:
Ursprungligen postat av holms
Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United, Arsenal mfl mfl...helt ointresseant. Vem fan vill läsa sånt?

: idiot:
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-10, 17:09   #17
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2166
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av papak Visa inlägg
Hela hans försvarstal dryper av dumhet. Han har välfärdstaten att tacka för sin överlevnad, hade det rådit djungelns lag och evolutionen fått fritt utrymme så hade Holms rykt först
This.
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-10, 17:11   #18
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Jag finner inga ord

Sorry Mats Alm, du är nu inte längre rankad som den oskarpaste personen i Sverige!
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-10, 17:28   #19
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av iCash Visa inlägg
Finns detta svart på vitt?
Jag har ju fått för mig att han ofta drar spel som "Barcelona-Valladolid 1an till 1.36, bankränta" med motiveringen: "Barca bara vinner, nog sagt" ?
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-10, 17:46   #20
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Brukar inte fanskapet säga;Ring forex?
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-10, 21:23   #21
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 164
Sharp$: 35

Spread tailor
Stats: 125 - 135 - 8
ROI: 100.55%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Eddie Hitler Visa inlägg
Brukar inte fanskapet säga;Ring forex?
LOL
patrikLA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-11, 01:55   #22
 
gentile91s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 193
Sharp$: 0


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Skratta eller gråta?

Holms, eftersom att jag antar att du hänger här så vill jag tacka för underhållningen
__________________
I'm so clever, but clever ain't wise

CLAUDIO GENTILE
gentile91 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-11, 07:56   #23
 
Plutuss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5
Sharp$: 0
Standard

Nu får vi fan vända folket hit istället. Kommer ju vända konjunkturen.
Plutus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-11, 08:49   #24
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Plutus Visa inlägg
Nu får vi fan vända folket hit istället. Kommer ju vända konjunkturen.
Vi är inte intresserad av den "stora massan" av folk, däremot folk som är intresserad att vinna i längden genom korrekta spelanalyser gentemot sin br, det gynnar ju dig och mig.
Att folk som "soff-rekare" i denna kaliber existerar är bara ofattbart, varför ägnar man livet till att trampa vatten när det inte leder någonstans?

Nu är det bara svart på vitt att detta är sanning, sen kan herr holms leka sötvattens pirat bäst han vill, för vi vet bättre och det borde varenda "normal" människa kunna räkna ut med det inkompetenta uttalande som han precis har gjort.
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-11, 11:22   #25
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4293
Standard

Gillar på vilket fint sätt han äter upp sig själv. Slänger ur sig massa kommentarer som han inte har belägg på och hur han försöker förfinar sig själv med sin unikhet att inte spela matcher som barca osv.

Bilden jag har fått av spel är att varje liten nybörjare som proffs försöker hitta andra matcher och de som bettar barca och dem ser jag inget fel på så länge de vinner, det är väl det det som är tanken med betting? Men när jag läser hans får man ju en annan bild som han vill framhäva.
Så länge man betar på massa undergroundligor så spelar det ingen roll om man inte vinner.

Att en som håller i en bettingsida ger sådana här utalande är helt oroligt. Marknadsföring är inte hans starka sida
Rejs är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-11, 13:01   #26
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Enda Holms har lyckats med för min del som är positivt är att nån skrev på planket när denna sidan precis hade öppnat så att man hittade hit

Sedan stör jag mig enormt också på att hans "gästspel" i Aftonbladet där dom måste skriva ut "driver siten rekatochklart"
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-11, 13:12   #27
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pacman Visa inlägg
Enda Holms har lyckats med för min del som är positivt är att nån skrev på planket när denna sidan precis hade öppnat så att man hittade hit

Sedan stör jag mig enormt också på att hans "gästspel" i Aftonbladet där dom måste skriva ut "driver siten rekatochklart"
Ska bli kul att se om aftonbladet fortfarande höjer honom till skyarna som "mannen som driver rekatochklart" när allmänheten har fått reda på vilken scam det är
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-11, 19:05   #28
 
johannesvs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 48
Sharp$: 119
Standard

Det han i stor sett säger är ju att man går plus och får ett fint ROI om man spelar på favoriter som Chelsea, barca osv ofta är. Hade det varit så enkelt kan ju vem som helst gå plus. Vilken skojare.
johannesv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-11, 19:20   #29
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 7
Sharp$: 4
Standard

holms är ju ett stort fan av Bert Karlsson den gode mannen och holms har tagit så sjukt mycket intryck från Bert Karlsson's parti Ny Demokrati som han var med och drev under slutet av 80 och början av 90talet. Bert Karlsson samt ytterligare några i deras partiledning gick då dag in och dag ut med enorma och lättgenomskådliga lögner för att måla fram invandrare som något vi skulle göra oss av med. Pressen avslöjade dessa osanningar gång på gång på gång men trots detta fortsatte Ny Demokrati att bygga hela sin valrörelse med helt ihopdiktad propaganda som saknade all verklighetsförankring och det är precis detta holms gör år ut och år in. holms vet mycket väl att det finns både bättre och större spelforum än rekat men eftersom han inte har ett enda argument som inte bygger på lögner och har på detta sätt precis som Ny Demokrati skapat en stor anhängarskara som tillslut kommer genomskåda bluffen och då faller korthuset, PRECIS som Ny Demokrati en gång gjorde. Tycker det är så trist att holms lyckas lura folk till att tro att R&K är det enda rätta och vägrar låta alla oliktänkade få höras. Skrev en gång kortare text om likheterna mellan holms+rekat och många av dagens säkter och politiska partier, likheterna är skrämmande många men så är han ju också politisk engagerad. Han borde hålla sig till att blogga om politik rakt av.
Robonofvg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-11, 22:07   #30
 
Nians avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Hemma
Inlägg: 211
Sharp$: 1094
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Methodwaste Visa inlägg
Ska bli kul att se om aftonbladet fortfarande höjer honom till skyarna som "mannen som driver rekatochklart" när allmänheten har fått reda på vilken scam det är
Ja tyvärr är det ju inte bara på Aftonbladet han huserar med sina tankar. SF och TVmatchen sprider ju också hans eminenta spelförslag.
Nian är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara


LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/boones-corner/2122-rekat-och-klart-far-storhetsvansinne-och-bevisar-varfoer-vi-aer-mycket-baettre-rekatochklart-se/
Postat av For Type Datum
Twitter / Tjalanizle: @AxelFranzen http://t.co/I2pIZ8ki This thread Refback 2012-08-19 21:47
• Mediatippen • Kalmar • KALMAR • Reklambyr This thread Refback 2011-03-19 00:01
Fragbite - Den svenska sidan f This thread Refback 2010-12-02 08:17
Fragbite - Den svenska sidan f This thread Refback 2010-12-02 08:15

td