Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-16, 14:26   #61
Gb
 
Gbs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 324
Sharp$: 1782


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lodmajster Visa inlägg
Var bara tvungen att lägga upp den här, ROK "bästa rekare" har numera ett ROI på 1000%

http://rekatochklart.se/bonnfotboll/...inlagg_id=1219
LOL Akim är dock duktig, och är den absolut enda på den där scam-sidan som är värd att följa. Sedan verkar han ju inte ha ngn vidare koll på vissa grejer, kan väl vara en av anledningarna till att bluffmakaren Holms har lyckats övertala honom att reka och blogga på scam-sidan.
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-19, 01:45   #62
 
Bluetramps avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 85
Sharp$: 267
Standard

Har lite svårt för rekare typ Akim som blåser upp sig väldigt snabbt vid framgång. Man kan ju vinkla som han gör och bara ta fram ROI för korgboll, när han lagt massor av andra spel i olika sporter som han väljer att ej räkna in i ROI.

Skrev ett inlägg om detta hos holms och blev "bannlyst" i ett par dagar..... Kalianka !
Bluetramp är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-20, 12:38   #63
 
VinsomCashs avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 150
Sharp$: 11
Standard

lol, hej 1000% i ROI...
VinsomCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-21, 14:27   #64
 
ryggas avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 98
Sharp$: 9

Ryggas resultat
Stats: 16 - 20 - 2
ROI: 117.40%
Vinstprocent: 44.00%

Standard

Mitt inlogg på rekat blev bannat i 30 år.
rygga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-21, 15:10   #65
 
Grizzlys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 210
Sharp$: 0
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rygga.com Visa inlägg
Mitt inlogg på rekat blev bannat i 30 år.
Vad gjorde du?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grizzly är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-03, 12:59   #66
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Ditt konto eller din dator är bannad t.o.m 2040-05-03 13:45:30


Jaha, känns som det är dags för någon att ta ner deras sida och skriva ut lite sanningar för det stackars utnyttjade folket.
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-03, 13:27   #67
Nik
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 131
Sharp$: 405
Standard

Det är väl deras eget fel om dom blir lurade? Holms tjänar bra kulor för att han har byggt en image kring R&K, jag kan tycka det är bra gjort. Sen att jag tycker det är en skitsida vad gäller betting är en helt annan femma.
Nik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-03, 13:30   #68
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nik Visa inlägg
Det är väl deras eget fel om dom blir lurade? Holms tjänar bra kulor för att han har byggt en image kring R&K, jag kan tycka det är bra gjort. Sen att jag tycker det är en skitsida vad gäller betting är en helt annan femma.
Jag tycker inte att det är deras fel, det är snarare Holms som utnyttjar godtrogna människor som inte vet bättre. Där jag kommer ifrån kallas det svindleri/bondfångeri, men kräk som han får verka fritt inom Sverige äcklar mig.
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-03, 13:51   #69
Nik
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 131
Sharp$: 405
Standard

Jag är av den åsikt att alla människor gör vad fan dom vill och är man så dum att man inte förstår sitt eget bästa så får man skylla sig själv. Det Holms gör kanske inte är moraliskt rätt, men det är ju bara kolla omkring oss hur många av företagen som tjänar pengar gör det moraliskt rätt?
Nik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-07, 09:50   #70
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 21
Sharp$: 18
Standard

Jag förstår inte problemet. Ju mer sajter om betting ju bättre?

På rekatochklart kan vem som helst lägga rekar som syns på första sidan. Gamla Bettan 95 kan också regga ett konto och lägga in en rek om hon känner det.

Klotterplanket på rekat har rätt bra trafik och är kul.

Varför kan inte både sharps och rekat leva i fred? ;-)
makatech är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-07, 10:35   #71
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av makatech Visa inlägg
Jag förstår inte problemet. Ju mer sajter om betting ju bättre?

På rekatochklart kan vem som helst lägga rekar som syns på första sidan. Gamla Bettan 95 kan också regga ett konto och lägga in en rek om hon känner det.

Klotterplanket på rekat har rätt bra trafik och är kul.

Varför kan inte både sharps och rekat leva i fred? ;-)
Evolution kallas det. De dåliga handikappade sidorna försvinner och de stabila överlägsna sidorna överlever.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-08, 02:08   #72
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 533
Sharp$: 1588


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Handlar det om att tjäna pengar (vilket det gör) så gör holms det BRA!
Som värsta lill hitler har han fått med sig massor med folk som ger honom pengar om jag förstått det rätt.

Så även om han e sämsta rekaren (och kanske vet han om det själv) så lyckas han ju med målet: tjäna pengar, eller?

Är man dum o går på det så är man inte annat än dum, och bara göder honom.
Har själv aldrig följt eller varit inne där mer än 1 gång.

Grattis holms till lättförtjänta pengar
frages är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-08, 02:35   #73
 
Rilles avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Örebro län
Inlägg: 207
Sharp$: 436


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nää fittor som Holms skulle man behöva sätta på att gräva ett dike från Örebro till Kiruna, så att dom fattar.

Tycker inte det där argumentet om att "holms gör det bra" håller, visst livet kanske går ut på o tjäna pengar, men å andra sidan sparkar jag hellre uppåt än neråt istället för att sitta o ryggdunka en luffare när han lurar 1000lappar av folk, för att själv slippa jobba.
Rille är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-08, 09:53   #74
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Ingen på flashback-sektionen här som vill "givet it a go" på deras sida
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-08, 17:17   #75
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 21
Sharp$: 18
Standard

Förstår fortfarande inte problemet. Man följer väl de rek och de rekare man vill följa? Det gäller att sovra, men det gäller alla sajter, inte bara på RoK. Holms själv tror jag att jag följt typ en gång. Läggs ju ut massvis med rekar på RoK. Både från dess officiella rekare och från vanliga användare (dvs vem som helst). Sedan att holms tjänar stålar med banners, tips om livestreamar och dylikt på hans sajt, det är rent självklart. Men så är det ju på massvis med sajter?

Om det är något jag inte kopplat här så kan ni gärna förtydliga er. Dvs att holms tjänar kosing på andra sätt.
makatech är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara


LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/boones-corner/2122-rekat-och-klart-far-storhetsvansinne-och-bevisar-varfoer-vi-aer-mycket-baettre-rekatochklart-se/
Postat av For Type Datum
Twitter / Tjalanizle: @AxelFranzen http://t.co/I2pIZ8ki This thread Refback 2012-08-19 21:47
• Mediatippen • Kalmar • KALMAR • Reklambyr This thread Refback 2011-03-19 00:01
Fragbite - Den svenska sidan f This thread Refback 2010-12-02 08:17
Fragbite - Den svenska sidan f This thread Refback 2010-12-02 08:15

td