Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-11, 17:40   #316
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shoreline Visa inlägg
Såfort "proffsrekaren" Slack's rek (Cluj) släppte in 1-0 så försvann möjligheten att skriva anonymt på planket...
jag spelade ju ö2,5 i den matchen, att bortalaget gjorde mål borde varit nöten för det spelet men fail totalt...

OT i know, sry. samlar sharps$... kolla in kommentaren till följande artikel (om den finns kvar) så hållar jag mig lite till ämnet iaf.

http://www.aftonbladet.se/sportblade...icle8106431.ab
__________________



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
RobinD (+5)
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-11, 18:48   #317
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 292
Sharp$: 6515
Standard

Nivån på RoK är hög ikväll:

Mongol- 2010-11-11 19:34:08asså serriöst svettig negrrrrrDASE fan blir sjukt lack tiltad varför ska man aldrig kunna vinna nåt sätter 4 matcher på den fmte så går de såklart åt helvete 1,35 odds tog med den som säker sug av mig ååååååååååååååhh fi tttttttttttttt aaaaaaaaaaaaa
erek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-11, 20:54   #318
 
Berras avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 123
Sharp$: 618

Pure Math
Stats: 85 - 68 - 11
ROI: 109.11%
Vinstprocent: 55.56%

Standard

http://rekatochklart.se/profile.php?id=6589688

Jag brukar gå in på Rok och kolla om den här killen postat någon ny rek. Är han riktigt på hugget så brukar han kunna öka min skrattprocent per dygn med ungefär 100%, och på så sätt göra min dag.

Framförallt gillar jag hans förmåga att gå djupt i sina analyser...
Saxat ur en av hans fyrlingar:
Fc Barcelona - .2. = 1,42
"Barcelona är mycket bättre lag än vad Köpenhamn är. Barcelona har mycket bättre spelare. Barcelona vill ta 3poäng här idag och det fixar dom. Laget är i en mycket bra form och både messi och villa gör många mål =)."

Holms kanske ska ta och rygga killen för att göra sin ROI grön? Eller nä just.. Då tappar han hela sin nish
Berra är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-11, 21:23   #319
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Berra Visa inlägg
http://rekatochklart.se/profile.php?id=6589688

Jag brukar gå in på Rok och kolla om den här killen postat någon ny rek. Är han riktigt på hugget så brukar han kunna öka min skrattprocent per dygn med ungefär 100%, och på så sätt göra min dag.

Framförallt gillar jag hans förmåga att gå djupt i sina analyser...
Saxat ur en av hans fyrlingar:
Fc Barcelona - .2. = 1,42
"Barcelona är mycket bättre lag än vad Köpenhamn är. Barcelona har mycket bättre spelare. Barcelona vill ta 3poäng här idag och det fixar dom. Laget är i en mycket bra form och både messi och villa gör många mål =)."

Holms kanske ska ta och rygga killen för att göra sin ROI grön? Eller nä just.. Då tappar han hela sin nish
Verkar vara en riktigt vass kille. Tyvärr kanske du får vara utan honom ett tag då han verkar ha gått all-in på det här igår.

Saxar:
/Sport: Fotboll
Land: Olika
Odds: 3,47
Bolag: bet365
Spelstopp: 2010-11-10 20:45
Liga: Olika
Tips: Trippel
Lag: All In

Hejsan jag lägger ut denna Mycket fina Trippeln som är väldigt bra här kommer den =) :

CESENA - LAZIO - DRAW NO BET - .2. = 1,50
NEWCASLE - BLACKBURN - DRAW NO BET = 1,42
RANGERS - HIBERNIAN - HC 0-1 - .1. = 1,63/

Gillar speciellt att han tog DnB på två av favoriterna men ändå lyckades torska samtliga

Cesena gav 4 gånger.
Blackburn gav 5 gånger.
Hibernian gav 16 gånger.

Synd att du inte visade mig honom igår så kunde jag kört en fade-trippel till 320 gånger pengarna
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-11, 22:56   #320
 
GianniAgnellis avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: allt är relativt
Inlägg: 149
Sharp$: 565

italia
Stats: 45 - 46 - 8
ROI: 110.30%
Vinstprocent: 49.45%

Standard

Hehe ja han försöker ju iaf.
Det roligaste imo är att han får positiv feedback på en del av rekarna
__________________
gentile i chatten

"Le Bron James ska möta sitt gamla lag ifrån new york på madison square guarden. Men eftersom du inte är särskillt insatt i basketen så ska jag förklara.." - TheDarkKnight
GianniAgnelli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-11, 23:07   #321
 
NHL Gamblers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm!
Inlägg: 218
Sharp$: 241
Standard

Grando från ROK är en speciell människa hahaha
__________________
NHL ÄR INTE LOTTO!

[§2.01 länk borttagen /admin]
NHL Gambler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-11, 23:40   #322
 
shorelines avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Sankt Petersburg
Inlägg: 780
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

http://rekatochklart.se/blogpage.php?id=17

Holms har dock sina poänger här...

BARA i Sverige.
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-12, 07:49   #323
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shoreline Visa inlägg
http://rekatochklart.se/blogpage.php?id=17

Holms har dock sina poänger här...

BARA i Sverige.
Vilka poänger? Inte direkt så han nöjde sig med "giriga judarna" som enligt mig hade varit helt ok, men att blanda in kristallnatten och skit var verkligen över gränsen. "Giriga judarna" är ett sätt att beskriva någons snålhet, men "forcera frammåt hårdare än tyskarna gjorde under kristallnatten....." är att skända judarna.

Sen att Holms lovar att både betalar böter och ta samma summa för att köpa toapapper för visar väl bara hur mycket stålar R&K drar in från sina loseranvändare? Tror inte Holms sponsrar ur egen ficka direkt.

Humor att folk kommenterar om yttrandefriheten också... Sicket pack.
Holms är oprofessionell, bloggarna är oprofessionella och deras användare är oprofessionella. R&K är ett vuxendagis för spelmissbrukare.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Eddie Hitler (+1), Pacman (+1), RobinD (+1), smalke (+1), fredo (+1), boored (+1), comprende (+1), kusagwa (+10)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-12, 08:22   #324
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Vilka poänger? Inte direkt så han nöjde sig med "giriga judarna" som enligt mig hade varit helt ok, men att blanda in kristallnatten och skit var verkligen över gränsen. "Giriga judarna" är ett sätt att beskriva någons snålhet, men "forcera frammåt hårdare än tyskarna gjorde under kristallnatten....." är att skända judarna.

Sen att Holms lovar att både betalar böter och ta samma summa för att köpa toapapper för visar väl bara hur mycket stålar R&K drar in från sina loseranvändare? Tror inte Holms sponsrar ur egen ficka direkt.

Humor att folk kommenterar om yttrandefriheten också... Sicket pack.
Holms är oprofessionell, bloggarna är oprofessionella och deras användare är oprofessionella. R&K är ett vuxendagis för spelmissbrukare.


Det "fria ordets fanbärare" verkar tydligen tycka att man ska få skriva vad som helst på ett spelforum....Eller vänta, att skriva något nedvärderande om rekatochklart, det kan man ju inte acceptera, men att skriva hatiskt om judar, det går sig an....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fredo (+1)
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-12, 09:51   #325
 
NHL Gamblers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm!
Inlägg: 218
Sharp$: 241
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Vilka poänger? Inte direkt så han nöjde sig med "giriga judarna" som enligt mig hade varit helt ok, men att blanda in kristallnatten och skit var verkligen över gränsen. "Giriga judarna" är ett sätt att beskriva någons snålhet, men "forcera frammåt hårdare än tyskarna gjorde under kristallnatten....." är att skända judarna.

Sen att Holms lovar att både betalar böter och ta samma summa för att köpa toapapper för visar väl bara hur mycket stålar R&K drar in från sina loseranvändare? Tror inte Holms sponsrar ur egen ficka direkt.

Humor att folk kommenterar om yttrandefriheten också... Sicket pack.
Holms är oprofessionell, bloggarna är oprofessionella och deras användare är oprofessionella. R&K är ett vuxendagis för spelmissbrukare.

Tjena Boone! Hoppas att allt är bra med dig ...


Jag undrar lite varför du nedvärderar några av killarna som verkligen försöker att kämpa där inne och bjuda på rekar.. På vilket sätt är Slack och PH oprofessionella? Ok just PH att han inte använder sig av Spreadsheet eller liknande är väl inte så bra men dom kämpar och bjuder på fina rekar enligt mig och många andra..

Är också irriterad över ROK:s sätt när dom raderar inlägg trots att det kallas för "klotterplanket", men varför spotta på alla?

Att man ser ner på andra och att dom ska va mindre intelligenta bara för att man råkade fastna inne hos ROK är lika uselt som när ROK pumpar ut deras affiliates och raderar bort all kritik..

Fan det räcker med pajkastningen nu tycker jag.. Ni får fortsätta kampanjen mot ROK och Holms om ni vill men låt bli dom andra som försöker bara..


Är ingen kritik mot dig eller Sharps så jag hoppas att ni tolkar det jag skrev rätt nu.

Mvh N.G

EDIT: Håller med dig att det var dåligt skrivet "kristallnatten" och där får man skylla sig själv att man INTE raderade f!
__________________
NHL ÄR INTE LOTTO!

[§2.01 länk borttagen /admin]

Senast redigerad av NHL Gambler den 2010-11-12 klockan 09:58.
NHL Gambler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-12, 10:04   #326
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NHL Gambler Visa inlägg
Tjena Boone! Hoppas att allt är bra med dig ...


Jag undrar lite varför du nedvärderar några av killarna som verkligen försöker att kämpa där inne och bjuda på rekar.. På vilket sätt är Slack och PH oprofessionella? Ok just PH att han inte använder sig av Spreadsheet eller liknande är väl inte så bra men dom kämpar och bjuder på fina rekar enligt mig och många andra..

Är också irriterad över ROK:s sätt när dom raderar inlägg trots att det kallas för "klotterplanket", men varför spotta på alla?

Att man ser ner på andra och att dom ska va mindre intelligenta bara för att man råkade fastna inne hos ROK är lika uselt som när ROK pumpar ut deras affiliates och raderar bort all kritik..

Fan det räcker med pajkastningen nu tycker jag.. Ni får fortsätta kampanjen mot ROK och Holms om ni vill men låt bli dom andra som försöker bara..


Är ingen kritik mot dig eller Sharps så jag hoppas att ni tolkar det jag skrev rätt nu.

Mvh N.G

EDIT: Håller med dig att det var dåligt skrivet "kristallnatten" och där får man skylla sig själv att man INTE raderade f!
Var fel av mig att dra alla deras bloggare över en kam. Med oprofessionella bloggare menade jag först och främst Mayborn. Det jag har sett från de andra har inte varit imponerande, men jag har å andra sidan inte kollat så noga så det är mycket möjligt det finns någon bloggare som faktiskt är professionell.

Hoppas allt är bra med dig också.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-12, 12:12   #327
HG
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Jönköping
Inlägg: 62
Sharp$: 556
Standard

Min favoritbloggare är ändå Wibbe.
http://www.rekatochklart.se/blogpost.php?inlagg_id=3294

wibbe2010-11-12 00:47:01
men hörru nöten. kolla oddsen på alla andra matcher då? norge är så.. det är dom här oddsen. och 1.35 duger helt klart när jag sätter hela min rulle.. sen kan du gärna kolla mina stats på norska ligan..
HG är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-12, 12:39   #328
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HG Visa inlägg
Min favoritbloggare är ändå Wibbe.
http://www.rekatochklart.se/blogpost.php?inlagg_id=3294

wibbe2010-11-12 00:47:01
men hörru nöten. kolla oddsen på alla andra matcher då? norge är så.. det är dom här oddsen. och 1.35 duger helt klart när jag sätter hela min rulle.. sen kan du gärna kolla mina stats på norska ligan..
HAHA, han kan inte vara på riktigt?

Citat:
davinsky
2010-11-12 07:04:12
Verkligen förtroendeingivande när du skriver att du satsar hela rullen på en 1.35 oddsare. Om inte jag missminner mig så flög du på din förra 1.35 oddsare.



wibbe
2010-11-12 00:47:01
men hörru nöten. kolla oddsen på alla andra matcher då? norge är så.. det är dom här oddsen. och 1.35 duger helt klart när jag sätter hela min rulle.. sen kan du gärna kolla mina stats på norska ligan..
Generalare
2010-11-11 19:00:03
Ärligt varför reka o göra ett helt blogginlägg om en 1,35 oddsare?
Känner du inte själv vad meningslöst det låter?
1,35 på en norsk innebandymatch, men du verkar iofs ha en jäkla feeling
För norsk innebandy så jag ryggar direkt

NOT!!!
Hade jag haft konto där hade jag kommenterat, så korkad kan man inte vara.
Spelet lär sitta tror jag faktiskt. Men hans inkompetens och haussande/jinxande sabbar allt vad det oexisterande spelvärdet heter.

Han får ta och plugga lite angående HCP om han ska tjäna några stålar på den ligan.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-12, 12:56   #329
 
Frikeers avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 158
Sharp$: 64
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Vilka poänger? Inte direkt så han nöjde sig med "giriga judarna" som enligt mig hade varit helt ok, men att blanda in kristallnatten och skit var verkligen över gränsen. "Giriga judarna" är ett sätt att beskriva någons snålhet, men "forcera frammåt hårdare än tyskarna gjorde under kristallnatten....." är att skända judarna.
Yttrandefriheten borde vara helig. Det är den tyvärr inte. Det är rätt drygt att alla ska anmäla varenda liten kommentar någon fäller.
__________________
BOL
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Frikeer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-12, 13:36   #330
 
GianniAgnellis avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: allt är relativt
Inlägg: 149
Sharp$: 565

italia
Stats: 45 - 46 - 8
ROI: 110.30%
Vinstprocent: 49.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Spelet lär sitta tror jag faktiskt.

Ja och då kommer vi garanterat få se honom slå sig för bröstet för sitt utomordentliga spel
__________________
gentile i chatten

"Le Bron James ska möta sitt gamla lag ifrån new york på madison square guarden. Men eftersom du inte är särskillt insatt i basketen så ska jag förklara.." - TheDarkKnight
GianniAgnelli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara


LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/boones-corner/2122-rekat-och-klart-far-storhetsvansinne-och-bevisar-varfoer-vi-aer-mycket-baettre-rekatochklart-se/
Postat av For Type Datum
Twitter / Tjalanizle: @AxelFranzen http://t.co/I2pIZ8ki This thread Refback 2012-08-19 21:47
• Mediatippen • Kalmar • KALMAR • Reklambyr This thread Refback 2011-03-19 00:01
Fragbite - Den svenska sidan f This thread Refback 2010-12-02 08:17
Fragbite - Den svenska sidan f This thread Refback 2010-12-02 08:15

td