![]() |
Citat:
|
Citat:
Min tanke var att ni skulle lägga av å snacka skit I slutändan bestämmer man själv vad man lirar å hur mycket Jävla besservissar :idiot: |
Persa var glad Du är inte största idioten här inne Men du ligger på topp 10 :)
|
Citat:
http://www.youtube.com/watch?v=LRxaX...eature=related |
Vad spelar det för roll om sharps.se står för att man ska gå plus i längden eller inte?
Knappast så att folk som inte går plus inte är välkomna hit. Sen så spelar det väl knappast någon roll om en person med 97% ROI hånar random socialbidrags-all-in-fläskande-plank-troll som daskar tripplar så fort bidragsutbetalningen kommer? Poängen med sharps är att främja utveckling och korrekt BRM, spelteori etc. Jag kan inte fatta att folk har sådana uppenbara problem att skilja på äpplen och päron Skrämmande :( Jävla snorpelle |
Banna mig gärna från Boone's Corner fall det räcker :) man kan ju hitta något vettigt lir som man kan vidaeutveckla till ett vinnar lir :)
|
Det går ju bara skratta åt dig, klippan. :lol: Bye bye, snart är du borta. :)
|
Det är väl valfritt om man vill lägga sin fritid på att spamma ner i andra forum, eddieh :innocent:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
1. Jävla 2. Snorpelle 3. Han kan inga mer ord. |
Bye Bye Klippan!!
Fan va skönt att slippa P12an här,!! Väx upp och återkom gärna när du läst på lite och lärt dig vad som är vad här i tillvaron! So Long!! P.s tack för alla skratt du gett mig. D.s |
Klippan var tyvärr bara underhållande i början när han försvarade R&K i allmänhet och JvK i synnerhet (samt övriga medlemmars spelvanor), trist att resten av posterna bara var personangrepp med samma upprepningar i samma längd som ett chattinlägg... Hade han tvingats nöta lite sakliga argument så hade han kanske lärt sig något på kuppen.
|
Citat:
|
Citat:
|
Medlidande? Det är rätt roande att följa klotterplanket och livespelandet. Som Ukraina-Frankrike just nu....
Citat:
Citat:
Citat:
|
Citat:
Odds 1.5, CHECK! Ordet ränta med i sammanhanget, CHECK! Fattades bara "jag tror jag drömmer!" och "Rånar spelbolagen", men "all-in" kompenserar det. |
- 2011-06-06 22:40:07
någon som kan ge mig en skön trippel att lira imorn? viktigast att den sitter. Mer humor från klotterplanket |
Citat:
Citat:
Citat:
|
Känns som om hälften på planket trollar, alternativt är väldigt unga.
|
gnagetvarlaget
- 2011-06-06 22:57:38 5500 kr, anonym: du är dessvärre ingenting alls. se på dig själv, har du sett en sån sorgsen och nertryckt människa tidigare? naeeeej, juste! så ta och kamma rätt det lilla hår du har och duscha bort alla förbannade larver och annat som kryper omkring på din mindre intressanta kropp. ta åt dig, skratta inte för vad du än säger så kommer du alltid vara lite fulare och lite sämre=) Jag frågade bara hur mycket han spelade på sitt kortspel (över 0,5 kort) :lol: |
Hmm, att ta SMS-lån för att hugga ett spel till 1.5 måste ju nästan vara backande direkt av räntan på lånet. Effektivt odds, 1.10 eller nåt :whoco5:
|
Gick spelet in ?
|
Citat:
|
Måste ju trolla, men något som får det att verka hyffsat rimligt är att han håller på AIK. ;)
Ta ett lån för att spela på ett -EV spel. Hjärnfis x1000. |
Citat:
"Den siste idioten är inte född det gäller bara och hitta honom" ;) |
Citat:
|
Citat:
|
Han hade det som talesätt när han gjorde affärer, sysslade bland annat med bilar.
|
Citat:
|
Citat:
Edit: Någon mer som känner för att spela en liten slant på X2 alternativt DnB 2? |
Måste de verkligen få riktigt mycket kuk innan de inser att dessa "räntespel" i väldigt många fall bara är efterblivna rent spelteoretiskt?
|
Citat:
Citat:
Citat:
Allt detta under en och samma rek. Det blir inte bättre än så.. |
Citat:
David 2011-06-11 22:00:43 Nu har ja fan bränt alla pengar ja har, jävla skitdag! |
Det går vilt till på planket inatt. :popcorn:
Citat:
|
Citat:
|
Räntespelet satt för Holm och ovanligt mycket pengar lär ha satsats på den här matchen. Holm lär ju ha fått informationen från sin kollega på ROK, bloggaren Sir Bubba, som också är lagkapten Carl Sahlén i Lindsdal. Med sin roll kan ju också Sahlén på sätt och vis påverka utgången i matchen.
|
Citat:
|
Citat:
Rätt svar är att 1.15 i odds betyder att sannolikheten att den 'kraschar' är 13 gånger (13,04) av 100. Puckoooooo. Gillar också hur han ojar sig över hur han hade en "1X2-situation" på matchen efter diskussionen med den gemene R&K-användaren när han egentligen, precis som vanligt, haft det från första början. 1 = stor skrytpost på bloggen och nytt räntespel. X2 = knäpptyst för att sen räkna förlustpengar. |
Citat:
|