Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Boone's Corner (https://www.sharps.se/forums/boones-corner/)
-   -   Rekat och klart får storhetsvansinne och bevisar varför vi är mycket bättre. [ Rekatochklart.se ] (https://www.sharps.se/forums/boones-corner/2122-rekat-och-klart-far-storhetsvansinne-och-bevisar-varfoer-vi-aer-mycket-baettre-rekatochklart-se/)

klippan 2011-06-02 22:17

Taxin tutar Så ni får ursäkta alla snorpellar :D Ha det alla trevliga å ni andra kan dra åt helvite :)

kingscania 2011-06-02 22:18

Citat:

Ursprungligen postat av klippan (Inlägg 125531)
Läs å betänk

2011-06-02 19:42:32
Herligt jobbat! Nyter godt av dine tips
IB.
2011-06-02 19:25:52
Sjukt, hatten av!
BIKare
2011-06-02 19:25:05
Du är sjuk jvk, trippel te 8ggr singel te 2,4, bolagen hatar dig nog men vi som tog din rygg älskar dig, RESPEKT te dig mannen
Tysken
2011-06-02 18:33:57
Stort TACK JVK för Mueller och Tursonov! ( De var de enda jag kunde hitta på Unibet). Dina rekar uppskattas. Tack för en Rhodosresa betald...
Bratwurst på dig!
erikg123
2011-06-02 17:51:02
Rekarna sitter som vanligt, helvete va gött jobbat!
tozva

Kanske ni ska rygga i stället för å prata skit Jävla amatörer :) Ha en bra dag i morgon å lycka till :evilgrin39:

Nej tack! Hade jag velat skänka bort mina pengar hade jag precis som dig klippan hängt på rekat....

Det är inte en SLUMP att Jvk inte har några stats.... :innocent:

Kul förresten att du har fått lära dig att använda smileys klippan. Synd dock att du inte verkar veta vad för smiley som passar in när du skriver något.
Jag ska ge dig ett tips på hur man använder smiley. Så fort du ha skrivit ett inlägg här, då är det bara att autosvara med :whoco5:

Overkill 2011-06-02 22:18

Citat:

Ursprungligen postat av klippan (Inlägg 125540)
Taxin tutar Så ni får ursäkta alla snorpellar :D Ha det alla trevliga å ni andra kan dra åt helvite :)

Vad gör du ens kvar här om RoK är så bra, enligt dig? :whoco5:

Jävla troll :lol:

eddieh 2011-06-02 22:24

Citat:

Ursäkta men det där gjorde min dag.:lol::lol::lol:

Lycka till vid Rouletten och Black Jack bordet.Attackera det som en sann R&K;are.:drunk:

:cheers:

klippan 2011-06-02 22:47

kingscania Du är utsedd till kvällens dårpelle GRATTIS :lol:

Overkill 2011-06-02 22:51

Citat:

Ursprungligen postat av klippan (Inlägg 125545)

Har du varit och åkt taxi ordentligt nu? Vilken nolla. :whoco5: :lol: :lol:

Citat:

HG 2011-06-02 22:51

Jag bokförde Jvk:s spel under sju veckor, totalt 110 spel. Gick -55 units med insatsnivåerna 1-4.

https://www.sharps.se/spreadsheet/6515

Kirtap 2011-06-02 22:52

Cred till kingscania som iaf har statistik under sitt nick....

Boone 2011-06-03 02:04

Skön representation de får i alla fall! En medel-R&Kare med skyddslappar på som tror att det finns fler vinnare än Holm på deras gästbok.

http://www.youtube.com/watch?v=XNYwqK5j5-o

O12 2011-06-03 02:11

Klippan - kan du ge ett ärligt svar på hur många spel du ryggat utav JVKs spel?

Jonas81 2011-06-03 10:46

jag förstår ärligt talat inte varför det ens finns något sådant här tjaffs mellan de två sidorna, borde inte alla som har ett intresse av spel försöka hjälpa varandra istället för att hålla på med kukmätartävling?

Jag anser iaf att båda sidorna skulle kunna vinna på att hjälpa varandra istället för att klanka ner den andra sidan. Ingen sätter alla sina spel, men jag hoppas och tror att majoriteten som spelar så pass mycket att de hänger på sportsbet sidor borde göra en vinst iaf. Själv kan jag ärligt erkänna att jag kollar på båda sidorna och många av gångerna är det samma tips som rullar, skillnaden är att här på sharps inser folk värdet av pengar och chansar inte iväg allt på ett osäkert kort.

Är det bara jag som har dessa tankar eller sitter någon annan med liknande funderingar?

robbson11 2011-06-03 10:54

Citat:

Ursprungligen postat av Jonas81 (Inlägg 125589)
jag förstår ärligt talat inte varför det ens finns något sådant här tjaffs mellan de två sidorna, borde inte alla som har ett intresse av spel försöka hjälpa varandra istället för att hålla på med kukmätartävling?

Jag anser iaf att båda sidorna skulle kunna vinna på att hjälpa varandra istället för att klanka ner den andra sidan. Ingen sätter alla sina spel, men jag hoppas och tror att majoriteten som spelar så pass mycket att de hänger på sportsbet sidor borde göra en vinst iaf. Själv kan jag ärligt erkänna att jag kollar på båda sidorna och många av gångerna är det samma tips som rullar, skillnaden är att här på sharps inser folk värdet av pengar och chansar inte iväg allt på ett osäkert kort.

Är det bara jag som har dessa tankar eller sitter någon annan med liknande funderingar?

Den enda som tjänar pengar på RoK är Holms himself! Dom andra lallarna göder både honom och spelbolagen.

Så i mina ögon är RoK en stor Scam! Som INTE har som mål att ge sina läsare chans att vinna på lång sikt!

Så att jämföra Sharps och RoK känns inte rättvist,Sharps är en seriös sida där vi hjälper varandra till att bli bättre cappers och förhoppningsvis vinnare i längden den tanken finns inte på RoK!

Därför känns kukmätar tävling omöjligt då RoK inte har nån........!

eddieh 2011-06-03 12:54

Sen är det ju faktiskt som så att penis inte har växt färdigt vid arton års ålder,så en kukmätartävling känns inte relevant i detta sammanhang.

Jonas81 2011-06-03 15:12

Citat:

Ursprungligen postat av robbson11 (Inlägg 125590)
Den enda som tjänar pengar på RoK är Holms himself! Dom andra lallarna göder både honom och spelbolagen.

Så i mina ögon är RoK en stor Scam! Som INTE har som mål att ge sina läsare chans att vinna på lång sikt!

Så att jämföra Sharps och RoK känns inte rättvist,Sharps är en seriös sida där vi hjälper varandra till att bli bättre cappers och förhoppningsvis vinnare i längden den tanken finns inte på RoK!

Därför känns kukmätar tävling omöjligt då RoK inte har nån........!

Utav mig har inte holms fått en krona det är väl endast via dom som är affiliates (eller hur det stavas) som han får pengar på. visst kan jag hålla med om att skulle jag haka på alla spel som erbjuds där och lägga in hela min rulle så skulle jag verkligen inte bli långlivad. Men det är väl upp till den egne individen och falsifiera ut vilka spel som är väsentliga och det finns spelvärde i?

Eddie: Var det enda med mitt inlägg du reagerade på ordet kukmätartävling så vette fan om inte du är mycket yngre eller obildad än de som hänger på rekat.

Boone 2011-06-03 17:18

Citat:

Ursprungligen postat av Jonas81 (Inlägg 125615)
Utav mig har inte holms fått en krona det är väl endast via dom som är affiliates (eller hur det stavas) som han får pengar på. visst kan jag hålla med om att skulle jag haka på alla spel som erbjuds där och lägga in hela min rulle så skulle jag verkligen inte bli långlivad. Men det är väl upp till den egne individen och falsifiera ut vilka spel som är väsentliga och det finns spelvärde i?

Eddie: Var det enda med mitt inlägg du reagerade på ordet kukmätartävling så vette fan om inte du är mycket yngre eller obildad än de som hänger på rekat.

Vi på Sharps tjänar absolut ingenting på något form av samarbete med de luffarna, tvärtom. Det är bra de göder bolagen så vi andra kan njuta av bra payouts, det tråkiga är bara att de inte inser det själva. Underhållningen är bara en stor bonus.

Många som hittar hit från R&K är redan totalsabbade när de gäller BRM och tror att "snabba pengar" och "säkra spel" är nyckeln till framgång. Vi vill inte ha hit dem och skyr dem likt myggor på midsommar. Sharps är och kommer alltid vara en sida för seriösa spelare medan R&K förmodligen alltid kommer vara en sida där prioritet ett är att användarnas socialbidrag ska ner i Holms ficka.

klippan 2011-06-03 17:32

Citat:

Ursprungligen postat av Jonas81 (Inlägg 125589)

Nu är vi två vettiga lirare här inne å kollar i bland Bra av dig Jonas81

klippan 2011-06-03 17:36

Citat:

Ursprungligen postat av O12 (Inlägg 125564)
Klippan - kan du ge ett ärligt svar på hur många spel du ryggat utav JVKs spel?

Ryggar ej fall jag inte anser att det är ett vettigt lir Man bestämmer ju själv som vissa här inne inte har klart för sig :cheers: Ha en bra kväll Gäller alla :evilgrin39:

kingscania 2011-06-03 17:36

Citat:

Ursprungligen postat av klippan (Inlägg 125632)
Nu är vi två vettiga lirare här inne å kollar i bland Bra av dig Jonas81

Det var dagens största förolämpning. Stackars Jonas81, bli förknippad med en sådan "lirare" som klippan....

klippan 2011-06-03 17:38

Citat:

Ursprungligen postat av performance (Inlägg 125547)
Har du varit och åkt taxi ordentligt nu? Vilken nolla. :whoco5: :lol: :lol:

Grattis Du är dagens snorpelle &dårpelle :)

Overkill 2011-06-03 17:40

Citat:

Ursprungligen postat av klippan (Inlägg 125636)

Någon som inte är riktigt torr bakom öronen ännu. Väx till dig lite innan du snackar. Du passar bra som språkrör för RoK och Holms. :cheers:

klippan 2011-06-03 17:55

Citat:

Ursprungligen postat av performance (Inlägg 125637)
Någon som inte är riktigt torr bakom öronen ännu. Väx till dig lite innan du snackar. Du passar bra som språkrör för RoK och Holms. :cheers:

Jag har växt färdigt :) Men det har tydligen inte du :p Snorpelle :gun_bandana:

Soap 2011-06-03 18:07

Helgens underhållning är ju säkrad om R&K tråden fortsätter i samma stil! Snälla banna inte klippan (trots hans fula språkbruk) så vi får njuta av hans visdomar framöver.

Overkill 2011-06-03 18:39

Citat:

Citat:

Ursprungligen postat av klippan (Inlägg 125545)

Citat:

Ursprungligen postat av klippan (Inlägg 125636)

Citat:

Ursprungligen postat av klippan (Inlägg 125638)
Jag har växt färdigt :) Men det har tydligen inte du :p Snorpelle :gun_bandana:

Uppenbarligen har du inte växt klart med tanke på ditt tafatta ordförråd. Här ovan är dina fyra senaste inlägg, ser du något samband eller behöver jag förklara för dig, lille vän?

Snorpelle och dårpelle är ett ständigt återkommande fenomen i din lilla RoK-värld. Mycket moget. :hattenav::thumbup:

Persa 2011-06-03 18:50

Citat:

Ursprungligen postat av klippan (Inlägg 125634)
Ryggar ej fall jag inte anser att det är ett vettigt lir Man bestämmer ju själv som vissa här inne inte har klart för sig :cheers: Ha en bra kväll Gäller alla :evilgrin39:

Så du ryggar endast när oddset ligger på 1.5 eller under och motiveringen är:
"kom igen grabbar, nu rånar vi bolagen!", "bankränta!!!" eller klassikern "jag tror jag drömmer, väck mig!"?

Det är tur att folk här på sharps inte tipsar om typiska lågoddsare och speciellt inte med den typen av motivering. :cheers:

klippan 2011-06-03 22:00

Dårarnas dåre har talat Vad jag kan minnas har jag inte nämnt något odds ????? Kanske du kollar upp innan du öppnar käften

Persa 2011-06-03 22:21

Citat:

Ursprungligen postat av klippan (Inlägg 125671)
Dårarnas dåre har talat Vad jag kan minnas har jag inte nämnt något odds ????? Kanske du kollar upp innan du öppnar käften

Var påstod jag att du har nämnt något odds? Det var en helt vanlig fråga, men om du ska börja gråta över det så är det ditt problem.

Varför blev jag inte kallad för snorpelle? :omfg:

Som tidigare medlem skrev, banna inte klippan. Han tillför faktiskt ganska mycket skoj med sina personangrepp. :claps:

yertle 2011-06-03 22:22

:popcorn:

RobinD 2011-06-03 22:28

Bara jag som inte ser humorn i att låta trollen härja fritt?

dillehal 2011-06-03 23:04

Jag måste ändå medge att jag finner viss glädje i att följa denna tråden Robin :).. jag känner mig alltid lite mer tillfreds med mig själv när forat invaderas av dessa intellektuellt undernärda troll.. "Eran" guru, spelbolagens skräck, var ju fan med i Big Brother.. Borde de inte tändas en liten varnande lampa där? Sedan att hans undersåtar inte kan visa bokföring av mer än 20 spel, ja är ni inte blinda av lampan då så har ju iaf eran hjärna redan sett "ljuset" och lämnat er därhän.

Soap 2011-06-03 23:18

Citat:

Ursprungligen postat av dillehal (Inlägg 125679)
...jag känner mig alltid lite mer tillfreds med mig själv när forat invaderas av dessa intellektuellt undernärda troll..

Likt dillehal lär jag bekänna att jag nog känner mig som en helt ok gambler om man jämför med medianpuntern hos R&K, det kan vara trevligt att påminnnas om detta ibland.

Min forumsignatur gäller alltså bara utanför denna tråden ;)

RobinD 2011-06-03 23:42

Förstå mig rätt, tråden är kanon.

Men inlägg av diverse tomtar och troll där varannat ord slutar på "pelle" känns mer tragiska än komiska. Tragikomiska på sin höjd.

dgothe 2011-06-03 23:48

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 125684)
Förstå mig rätt, tråden är kanon.

Men inlägg av diverse tomtar och troll där varannat ord slutar på "pelle" känns mer tragiska än komiska. Tragikomiska på sin höjd.

Å andra sidan hade det inte blivit lika hög komik utan just dessa herrar :)

RobinD 2011-06-03 23:50

Citat:

Ursprungligen postat av dgothe (Inlägg 125685)
Å andra sidan hade det inte blivit lika hög komik utan just dessa herrar :)

Jo, för deras inlägg på RoK är ju fortfarande kvar:)

klippan 2011-06-04 19:10

Som tidigare medlem skrev, banna inte klippan. Han tillför faktiskt ganska mycket skoj med sina personangrepp. Persa kanon :)
Robin D Viktigpetter :sad: Komplex kanske ?? Ha det bra alla trevliga å ni andra kan dra år h.........

klippan 2011-06-04 20:02

"kom igen grabbar, nu rånar vi bolagen!", "bankränta!!!" eller klassikern "jag tror jag drömmer, väck mig!"? Persa

MrHansson 2011-06-04 20:24

Citat:

Ursprungligen postat av klippan (Inlägg 125766)
"kom igen grabbar, nu rånar vi bolagen!", "bankränta!!!" eller klassikern "jag tror jag drömmer, väck mig!"? Persa

det finns faktiskt en "citera" funktion, troll! :whoco5:

RobinD 2011-06-04 20:46

Citat:

Ursprungligen postat av klippan (Inlägg 125760)
Som tidigare medlem skrev, banna inte klippan. Han tillför faktiskt ganska mycket skoj med sina personangrepp. Persa kanon :)
Robin D Viktigpetter :sad: Komplex kanske ?? Ha det bra alla trevliga å ni andra kan dra år h.........

Att man inte roas av omyndiga RoK-troll som sprider dynga runt sig i en annars så fin miljö som sharps tillhör inte det komplex jag tror du försöker antyda om. Svårt att tolka Trollspråk med alla särskrivningar, Lunarstormsymboler och pubertala försök till förolämpningar.

MrHansson 2011-06-04 21:11

mullzzon- 2011-06-04 20:31:31 kan ej Baseball men dpelade Red sox i alla fall ser det lovande ut eller blir det medt poäng påå slutet ni skriver en massa personnamn o sådant
vill bara veta om det ser lovande ut att leda med 2-0 efter 1.5 timme

klippan 2011-06-04 21:38

MrHansson Data snille eller bara korkad ?? Räknade med att det var valfritt :innocent:

klippan 2011-06-04 21:42

Robin D Du å dynga Tänk på att du ska mjölka å utfodra svinen tidigt i morgon bitti :ful: