![]() |
Det här måste ju vara någon från Sharps som är där och trollar:
Citat:
|
Jo men tjena...
"Håkan - 2011-07-19 11:45:13 Finns ingen spelsida med mer insideinfo om spel än på rekatochklart, här spelas det aldrig på events som det är enkelt och sätta rätt odds på som allsvenskan och superettan, europisk fotboll osv, utan det är bara massa fina udda spelobjekt med grym info av genier ! tack för det" |
Citat:
|
Duktig gosse...
"robinho08 - 2011-07-19 19:55:45 wisla krokow -1 MFF -1 tottenhem 4.48 ..., blir sista 1000 lappen nu innan lön"... |
"TigerLou
- 2011-07-19 23:12:00 Peru - Uruguay 2 @1.83 (560) Peru - Uruguay AH -1 @2.50 (500) Peru - Uruguay AH -2 @6.40 (100) Suarez göra mål i matchen @2.37 (300) Suarez göra första målet @5.00 (100) Suarez göra sista målet @5.00 (100) Peru - Uruguay 0-2 @7.50 (100) 0-3 @15.00 (100) AH hörnor Uruguay -1,5 @1.80 (500) Bara ta rygg o håva in storkovan!!! Kör! Bara Kör!!! " De kallar ja MM |
AFoundation- 2011-07-20 02:09:52MFFQPR - Kanske för att du bara umgås med en brud per år, inte ens det kanske. Jag spelar inte Allan nu men jag umgås med minst 20 nya brudar per vecka. Av de 20 finns det en som förtjänar att bli kallad för ****. Och nej, jag kommer inte på HIV då jag använder kondom så ni behöver inte hoppas på det.
AFoundation- 2011-07-20 02:08:34Okej, de flesta här är väl emot mig, men en fråga bara. Hur många har kallat någon som bär på det motsatta könet för h*ra? Sveriges bästa bettingforums plank har vettiga diskussioner... |
Citat:
|
Citat:
|
:lol:
Citat:
Citat:
|
Fattar inte varför de envisas med att kalla sin utdaterade gästbok för plank. Jag såg modernare kommunikationscentraler redan för 5 år sedan...
"Du kan sätta läppstift på grisen, men det är fortfarande en gris." |
Fan va lätt man dräper in Uruguaymatchen! ;)
// Mozart "TigerLou" |
Citat:
Vad har du att säga till ditt försvar? Var du tvungen att spela ihop pengar för att betala ett lån eller vad är det frågan om? :popcorn: |
Citat:
|
I know MM ;)
Lirar dock mest för det är skoj och tyckte detta var skoj ;) Varför håna? Det var ju knappast era pengar jag vann eller? |
haha Mozart jag tar tillbaka mitt inlägg ang. MM.. du hade tydligen mer koll på den matchen än vad jag har på min egen pitt
:thumbup: |
Ingen kan ju direkt svara för om det var dålig eller bra MM heller då ingen annan än Mozart känner till kassans omfång.
En sak är dock säker, att lägga alla ägg i samma korg blir antingen en väldigt fin frukost eller en jävla röra på marken.. |
Citat:
"ALL-IN!!!!! FLÄSKFILÉ ÅT ALLA!!! STENKLAR MATCH!!! BJUDNING TILL 3.70, KAN INTE SE HUR DE SKA MISSLYCKAS ATT VINNA!!!" etc etc. Get my point? :KO: |
Jo så var det ju det här med MM då...
"Cygan - 2011-07-20 11:30:10 Är beredd att säga att jag avskyr Menendez-Maceiras.. ´skickade man iväg 60% av rullen i sjön" |
Citat:
I get your point. Undrar bara vart hånet kommer in i bilden? Om du t ex är på stan och möter en person som är förståndshandikappad (bakom flötet som du uttryckte det) börjar du håna honom för att han gör något som i dina ögon är "dumt" då eller? Ibland undrar man vart samhället är på väg ;) |
Jag fattar inte riktigt hur ni vet att hans money management är dåligt? Måste man inte veta bankrullens storlek för att kunna avgöra den saken? Han satsar 2360 fördelat på 9 spel är väl allt vi vet?
|
Citat:
Och, nej jag skulle aldrig någonsin håna en person som är förståndshandikappad. |
Citat:
Kanske var att dra det till sin spets ;) men enda anledningen som du ger mig till hånet var att "jag" var bakom flötet. Jaja, väldigt kul spel som satt i vilket fall som helst. Lycka till och hoppas rullen ständigt ökar. |
Citat:
|
"nahoj
- 2011-07-20 14:34:54 Wibbe: Lu är en stor jävel. Verligheten: 180 cm, 74 kg Wibbe: Lu älskar hard court. Verkligheten: 3-9 i matcher i år på underlaget (48-84 totalt) Det kanske finns en anledning till att det går som det går. :)" Och han är inte censurerad än! |
Musse:
Citat:
|
sl4mby- 2011-07-21 02:21:53spelen är lagda. 200 euro plus 150 euro på PARA ikväll!! Nu ruller vi en fetting JAY sen blir det till att kura ner sig i soffan och beställa hem matchen!! JObbabbababababababaabaaaaa
AFoundation- 2011-07-21 02:22:38@sl4mby - Vad har du för röka? sl4mby- 2011-07-21 02:26:08Afoundation. Sitter på lemon Haze. Luktar skurre så det skriker om det :P Tror det kommer snurra riktigt fin ikväll då jag vart ute och ätit/druckit lite gott AFoundation- 2011-07-21 02:27:53@sl4mby - Låter nice, ta några bloss för mig med :P Någon som är förvånad ? :smoke: |
Vi måste skilja på äpplen och päron. Bankrullens storlek är central för de som ser sitt spelande som en viktig inkomstkälla. För Mozart och de flesta hobbyspelare är bankrullens storlek och money managements faktiskt inte alls så viktigt som några försöker få det att framstå. Majoriteten av spelbolagets kunder är personer med jobb och hyfsat inkomst som har råd att förlora några hundralappar i månaden. Det går helt enkelt på nöjeskontot.
|
Citat:
Sunstrip 2011-07-21 09:42:54 tjena era plankbögar nu blir det allin fläskfilé jag satte paraguay inatt under 1.5 mål 5000 nu blir det allin för vinsten Gaz Metan Elfsborg Ado Den Haag Qarabakh Westerlo bombsäker femling hoppas uppgradera mig från fläskfile till allin oxfile efter denna dag jobbbbaaaaaa jobbaa!!! :popcorn: |
Jag som har så tråkigt att jag sitter på rekat och är ironisk eddieh ;) (Ja seriöst :) )
|
Jag fick en ban på 1 år bara ;) Mitt förra konto är ju till år 2044 så detta var generöst haha
|
Hahaha jag köpte den iallafall med hull och hår.Det där lät ju precis som ett standard-inlägg på "Nordens ledande bettingcommunity".
|
R&K's bästa rekare senaste månaden:
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
hahah - det var det mest svamliga jag läst någon skulle jag tro, " positiv kraft kring matchen" bla bla...
|
Citat:
21/7 Falkenberg v IFK Göteborg 2 1,75 Check! 18/7 Landskrona v Falkenberg 2 3,30 Check! 16/7 Degerfors v Sundsvall Över 2,5 mål 1,65 Ebola! 13/7 Japan v Sverige 2 2,30 Ebola! 9/7 Oddevold v Trollhättan 1 6,00 Check! 8/7 HJK v Inter 1 1,65 Check! 2/7 Åtvidaberg v BP 2 4,10 Ebola! 28/6 Sirius v HTFF -1,5 1 2,00 Check! 26/6 Djurgården v Häcken Över 2,5 mål 1,65 Ebola! 23/6 Syrianska v Mjällby -1,5 1 6,25 Check! 22/6 Falkenberg v Degerfors 1 2,20 Check! 20/6 Djurgården v Syrianska 1 1,90 Check! ----------------------------------------------------------- Rätt bra månad för herr holms får man ändå säga.... |
He, he... Den självgode Holm hyllar sig själv i följande inlägg efter att ha satt 8 av 12 rekar den senaste månaden. Att det sammanlagda resultatet under 2011 inneburit en ROI på ytterst svaga 90 nämns förstås inte.
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
|
Från Holms blogg:
Fick även i detta nu höra att det smällt i Norge. Det händer snart även här igen. Det om något är sossarnas fel. /sossejävlar.. Små grabbar och tjejer blev mördade för att en sjuk människa hatar politiken din jävla åsna Tobias Holms!! Ska man behöva dö din jävla idiot bara för att man är Sosse? Holms skulle behöva en fet jävla örfil |