![]() |
Underhållningsvärdet faller på ROK. Fortfarande svårt att bedöma om R Baggio är ett troll eller bara dum i huvudet på riktigt. Det verkar som att Holm insett att de efterblivna är på väg att ta över och Holm har snabbt gett sig i kast med att leda in dom redan utslagna in i pokerträsket också. Ungefär som att ge en alkoholist en nappflaska med whisky.
|
Förstår inte varför alla skriver massa intetsägande fraser på planket. För att göra det mer intressant kanske.
Tv-peng, poletter och tack för kaffet. |
Glöm inte, "jag tror jag drömmer...." osv....
|
GULDODDS!!!
Går neråt för Baggio i rasande tempo nu, tripplarna sitter inte heller |
|
Q: "Spinner- 2011-08-18 14:56:34Är ganska ny här och på betting. men tänkte fråga er om det är smartast att t ex lägga lite mindre pengar på fler system/matcher eller om man bettar på kanske tre matcher/system med högre insats?
Tacksam för svar!" A: Ehh, none of the above :D |
Citat:
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Består inte hela Athletic Bilbao spelarmaterial av basker - alltså spelare från området Baskien...? Då vore det konstigt om de bombade sina "egna", eller hur?! ETA är väl vidare för ett enat och fritt Baskien - skiljt från resten utav Spanien? /Badass |
Citat:
Sen att planket ar fullt av idioter, det ifragasatter jag inte. |
Ett lag som står består av enbart etniska basker står nog inte direkt överst på ETAs bomblista. Man måste alltså vara etnisk bask för att ens få spela i klubben, vilket är lite hårdare än vad den andra baskiska storklubben Real Sociedad har för interna regler...där räcker de nämligen med att bara vara icke-spansk :lol:
Citat:
EDIT: Tidigt :) |
Elpipita20 2011-08-19 22:22:28
Undrar varför spelbolag höjer oddset från 1.2 till 1.22 på en tennisspelare? Vad kan motiveringen vara till de ..? att han glömde pissa innan matchen börja eller hur tänker de? Någon som har rett ut det där? |
Nivån på planket är hög som vanligt.
bajsan- 2011-08-21 20:43:43ohh finns inget skönare när en fet bajskrov lämnar rövhålet och sen plopp. älskar o bajsa. någon mer? |
Citat:
Citat:
|
Citat:
|
Det här är en av dom bästa trådarna på sharps. Ett viktigt dokument som borde kulturmärkas på något sätt. Detta dokument kommer så småningom att platsa på nationalmuseet, som ett stycke konst och viktigt minnesmärke av vår nutid.
Låt oss därför hålla oss till ämnet, dvs fortsätta att gräva fram sanningen om pajasarna på R&K. |
Citat:
|
:lol::lol::lol:
|
Väldigt patetiskt tråd IMO varför inte lägga ner tiden på att göra layouten på eran site bättre istället för pajkastning luktar avundsjuka långväg, jävla 14tis fasoner
|
Citat:
Vad är mer patetiskt, att ha en tråd där man kastar paj på andra sidan eller att så fort man skriver andra sidan så plockas det bort och man blir bannad? Layouten är vi väldigt nöjda med också dessutom, men jag är såklart villig att ändra på den tills du blir nöjd, jag antar att är reklamen du saknar så jag gjorde ett snabbt utkast på hur vi kan få in lite mer reklam: https://i.imgur.com/tyLbo.png :cheers: |
Citat:
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: Denna sida är snygg o bra Rok är ju rena julgranen, fyfan dom borde skämmas Hur kan man göra en sida där det EGNA NAMNET SKYMS AV ALL REKLAM! Det säger sig självt vad skaparna av RoK prioriterar.:holms: |
Är det bara jag som tycker RoK sidan ser ut att vara ihopsnickrat av en 14-åring? Personen bakom webbkoden verkar inte så kunnig då varje gång ett citationstecken skrivs, läggs även ett backslash in. Hur snyggt är det när det blir \"citat\"? Det finns funktioner i både php och i asp att ta bort sånt.
Edit: Det ska tydligen vara fixat, men problemet fanns för ett par veckor sen. :skamsen: |
Hmm tycker Sharps är mycket bättre än rekat i allt, utseende, personer och nivån på forumen. När man är inne på rekat så känns det som att alla är i kiss och bajsåldern, skriver saker som skulle stängt av dom för längesedan på dom flesta sidor. Finns inte många seriösa personer på den sidan och dom som är seriösa klankas det ner på där.
Sharps är superb! |
Citat:
Inte klickat på länken Sidan liknar ju nått fjortis comunity |
Citat:
|
Är inte ROK väldigt retro? Jag tycker upplägget med CAPS LOCK-länkar och förtydligande KLICKA HÄR känns väldigt 1997 i alla fall, den som Holm klistrar in i alla sina blogginlägg. Men övertydlighet är kanske en förutsättning för att kidsen ska förstå hur viktigt det är att ta just den SUPERDUPER100000%-BONUS som HOLMS erbjuder?
|
Citat:
|
Slangen 2011-08-25 17:00:58
"Ikväll känns som en kväll där man antingen spelar bort de mesta eller allt sitter.. få hoppas på de sistnämnda" |
Stämningen går upp och ned för att sen sluta som vanligt sluta med att det är någon annans fel än deras eget.
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
OM det nu finns spelvärde i dessa underdogs så kanske det inte beror på att spelbolagen underskattat laget med en man mindre utan för att de vet att de får in spel på favoriterna med en man mer oavsett odds eftersom en favorit med en man mer är ränta på R&K? |
Ok, Barca -1.5 kan jag förstå men wtf 1.01 och 1.02 oddsare spelas. Ska vi slå vad om att han åker på nån av dom :lol:
"wohoo - 2011-08-29 14:26:47 Barcelona-1.5 @ 1.55 Benfica @ 1.53 Alexandr Dolgopolov @ 1.11 Philipp Petzschner @ 1.14 Tomas Berdych @ 1.02 Ivo Karlovic @ 1.36 Juan Monaco @ 1.36 Tommy Haas @ 1.33 Viktor Troicki @ 1.12 Roger Federer @ 1.015 Rafael Nadal @ 1.015 Jo-Wilfried Tsonga @ 1.071 Juan Martin Del Potro @ 1.01 Gael Monfils @ 1.18 odds: 11.31 :) " |
Sedan var ju denna rätt fin den med...
"Mikel - 2011-08-29 15:17:32 Blev lite konstigt tveksam angående en sak nyss. Ponera att man sätter in 1750 på ett konto, och får då samma summa i bonus. Får man ta ut sina egna 1750 då? " |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Men killen har inte alla hästarna hemma.. |
Citat:
|
Min idol Jvk är lite i blåsväder. Hör och häpna, men folk börjar faktiskt ifrågasätta honom. Jvk som gick -55 units (1-4 rating) på 110 spel när jag följde honom tidigare i år.
Citat:
|
Hans senaste inlägg i sin egen blog är en stor fet affiliatelänk
Har karln ingen skam i kroppen? :holms::moneybag::moneybag::moneybag::holms: |
Kan nån förklara lite om jvk? Många vet ju vem han är.
Sen jag börja spela och kollat hans spel har det varit riktiga värdelösa spel, alltid snack om att bolagen har fel odds men tycker det är skitsamma om oddsen är fel om spelaren är i dålig form... |
Citat:
Vet inte om jag förstår dig rätt här - menar du att värdeodds inte är något att ha enbart för att rekaren har en dålig streak? Jag säger nu inte att jvk spelar till värdeodds - vet inte vem han är ens, men om han gör det och har en dålig period så är det ju inte oddsen det är fel på, eller hur? Vi hamnar alla i dåliga perioder hur mycket värde det ens finns i spelen - det kallas varians... /Badass |