![]() |
Citat:
|
Någon på rok har tydligen hittat VÄRLDENS-överodds. SSK ger 2,8 på expekt och killen värderar SSK:s chans att vinna till 70%! Vad ska man säga? Bara att gå all in kycklingfilémedbananochlitecurry.
Med tanke på att SSK:s vinstchans värderas till 70% så kan oddset gå ner till 1,5 och fortfarande vara spelvärt... Spoiler:
|
Ja fan taget alla dagar i veckan då har man ju råd med lite oxfilé också :p
|
Spoiler:
|
gnagetvarlaget- 2011-03-04 17:35:25lägger upp ett av dagens bästa igen!=)
Har hittat ett ruskigt jävla bra spel ikväll, nu plockar vi fram nummer till släktingar och tar lån och pantsätter allt vi har! för nu jävlar snackar vi RÄNTA pojkar, RÄNTA till 1.33!!!! spelet finns på Bwin , kanske finns på andra spelsajter med, annars gör ni ett konto om ni inte redan har ett och MAXAR! Almtuna tar emot Västerås ikväll, mycket viktig match och aldrig fel med en vinst direkt och ta det mentala övertaget i matchserien. detta brukar bli tajta matcher lagen emellan, och denna gången bör inte blir någon skillnad, snarare ännu tajtare! alla möten mellan lagen har denna säsong har slutat under 5.5 mål, och om man tittar tillbaka på lagens 10 senaste matcher, ända bak till 2008 så har en (1) gått över, då med minsta marginal, 4-2. dock ska det sägas att Almtunas 3 senaste matcher har gått över 5.5 mål, men man har ändå varit inprincip klara för detta play off spel och nån vidare tyngd i det ska man inte lägga. Spelen: Under 5.5 till 1.60 Under 1.5 i första perioden 1.80 Under 2.5 i första perioden till 1.33!!!! här har vi maxspelet, det ska fan till ett smärre mirakel om det ska bli tre mål i första perioden i denna ruskigt viktiga match för båda lagen. det är nästan för bra för att vara sant, tiden är inne, vi ska RÅNA BOLAGEN IKVÄLL!!! |
Om vi bortser från superlativ som RÄNTA - MAXAR och RÅNA BOLAGEN så är 1.33 ett bra odds. :)
Expekt hade tidigare 1.70 på U 5.5 så 1.60 går bort med automatik. |
Citat:
|
Skönt att man ryckte handväskor på stan hela dagen för att kunna lasta in då.
|
Citat:
|
RoK ligger nere och holms säger att han ska gå ut ur BB imorrn. Sammanträffade?
|
Överbelastad bara, gick tydligen ner strax efter att han sa att han ska lämna
|
Vad är det för 120 kakor han måste fixa fram? Kakor betyder nog inte sådana man äter...
|
Citat:
|
Holms:
"Nyheten nådde media innan jag själv var utanför huset så det är förstås ingen nyhet att jag är med er igen. Förstår att ryktena har varit många över varför jag klev ur huset, samtliga förmodligen helt uppåt väggarna. Jag ska helt enkelt genomföra min största affär i mitt liv. Kort och gott. Annars har hade jag nog inte haft någonstans att bo när jag klev ut ur huset som vinnare i början av juni. Visst, det här visste jag förstås om innan jag hoppade på den här cirkusen, men jag tänkte jävligt enkelspårigt och tyckte att BB-grejen var mycket viktigare. Men efter två veckor helt isolerad med en del människor du önskar en ståplats i nybroviken åt så kommer du på andra tankar. Vilket är tur. Det finns en riktig värld utanför som du aldrig kan fly ifrån - även om jag är världsbäst på just den grejen." |
Dagens "Bättre med pengar än %"
Mrbandy- 2011-03-08 09:26:00
Mackan19: jag försöker att inte kolla på ROI utan se till hur mycket jag sätter in kontra tar ut, för i längden vinner du mer på om du tar ut pengar än om du har ett bra ROI anser jag iaf. :ful: |
Citat:
|
|
Citat:
|
Mrbandy
- 2011-03-08 11:11:35 Jinx: visst kan hålla med dig till viss del, dock ansert jag att det viktigaste man ska hålla koll på är hur mycket du tar ut då det är din faktiska ROI alltså Insättning, kontra uttag. inte varje spelat spel utan i hela sammanhanget. Mrbandy - 2011-03-08 11:13:38 spelar ingen roll hur mycket du har på ditt spelkonto om du aldrig för över det till ditt egna konto Mrbandy - 2011-03-08 11:04:35 med andra ord du behöver inte sätta varje spel för att gå plus Mrbandy - 2011-03-08 11:04:03 Jinx: du kan ju ha ett dåligt ROI samtidigt som du tagit ut mycket pengar Den där "jinx" meddelande finns inte kvar att läsa heller... |
Citat:
|
Citat:
:whoco5::whoco5: |
Dagens "Pengarna tillbaka"
heck- 2011-03-08 23:34:13
Money Line = pengarna tillbaka vid lika :rolleyes: :ful: |
Kungen är tillbaka!!!
http://www.rekatochklart.se/blogg/Jvk/ Nu kanske man kan få lite fart på spelandet igen! |
Här har vi ett fint tips för ikväll också, bara att dunka in degen.
"Nu kör vi! Släng gärna en hundring på över 2,5 mål i alla matcher i Jupiler League. Har gått in 3 ggr för mig." |
Citat:
|
Lagom till Speedwaysäsongen,perfekt då har man lite fade-material att jobba med.
|
Wow han är tillbaka....9/10...10/10.
|
Evrika!
Källan- 2011-03-11 21:00:59
Finns det nån som går plus på sina spel här? :no: |
Undra om JVK kommer redovisa statistik på sina spel eller om han fortfarande anser att det är onödigt som rekare. :D
|
Citat:
|
Citat:
|
Jvk är tillbaka med på ROK med sina tennislir. Oklart hur länge han har tålamod den här gången med tanke på den usla starten. Han bokför naturligtvis inte, så jag tänkte jag kunde ge en hjälpande hand :)
https://www.sharps.se/spreadsheet/6515 Och eftersom Holm också gjort comeback så fortsätter spreadsheetet här https://www.sharps.se/spreadsheet/4792 |
Citat:
|
När man läser inläggen på ROK så får jag en sån där skön känsla. Fan det är ju lugnt att fylla 50. JAG ÄR INTE DEMENT:cheers:
|
Citat:
|
Jvk- 2011-03-19 13:47:53
Bara att inse att man ska ge fan i spelet ett tag nu. På åter hörande när man har rätta fellingen igen!! Lycka till folket! https://www.sharps.se/spreadsheet/6515 |
Citat:
|
Ja det är klart att man ska ta en paus när man inte har den rätta fellingen...
|
Vadå? 3-15 e ju RoKstandard? :holms: måste vara rånöjd över denna rekperiod.
|
LOL! RoK lät mig hållas i ett drygt halvår. Jag som tyckte det var lite små trevligt att dryga mig, och direkt få 99% av deras plank emot mig.:evilgrin39:
"Ditt konto eller din dator är bannad t.o.m 2041-02-18 22:53:43" |