![]() |
Citat:
http://www.spreadsheet.se/simme Kollar man på RoK-planket så verkar det dock som han spelar en hel del annat inom brasse-fotbollen som inte läggs upp men de på spreadsheetet stämmer väldigt bra. Inget inlagt i efterhand osv... |
Citat:
|
Stoppoloss
2011-09-25 11:53:48 nån mer som har problemet att man loggas ut på Expekt ? sjukt irreterande när man ska lägga in en sexling typ Mano 2011-09-25 11:59:25 Expekt begränsar tiden pga att de vill att man ska stressa fram spel och spelen ska läggas med detsamma eftersom man hela tiden går och tänker på att bli utloggad så blir de lagda spelen ej genontänkta. vips förlust. eller har någon annan förklaring Så man loggar alltså in på en spelsida utan att veta vad man ska spela på?:D |
Citat:
|
Citat:
"Inte så svårt att visa 117% i ROI om man får välja ut vilka spel som ska vara med i sheetet och vilka som inte får vara med"... Varför skulle det vara "lätt"? Han har ju bokfört sina tips där. Sen om han har ett annat sheet med spel från alla olika ligor o har 75 % i ROI där har jag ingen aning om. |
Simme har även rekat på GenuineBetting som "Håkan". Vet inte hur hans resultat där såg ut men enligt Luckystrike ska han innan han börjat reka på GB haft 15% ROI på över 500 spel:evilgrin39:
|
Håkan på Gb hade faktiskt riktigt bra resultat så är det simme som är Håkan så är han helt ok.. Kommer dock inte ihåg hur många spel han la på gb
|
Äh det nya sheetet var inte lika kul som det andra när han gästspelade här i tråden och var bitter. Sen är det skitsamma om han är Håkan på GB-Glace eller whatever jag vill bli underhållen i den här tråden :thumbdown:
eddieh vet iaf vad det hela går ut på :hattenav: |
Pinsamt av personen som startade diskussionen om Simme här inne :whoco5: :skamsen:
Han brukar alltid skriva och säga vad han spelar inne på olika forum, så det är inga efterhandare han bokför! Har verkligen Luckystrike sagt att han hade 15% i ROI på över 500 spel?! Var det inte "Håkan" som räddade en minus månad för GB genom att vända minus till plus? :whistling: "Håkan" var väl Simme eftersom jag såg inne i nhlchatten att spelen var identiska med GB´s |
Citat:
Sluta vara gnällig och tråkig i tråden nu tack :cheers: |
Jag vill oxå bara bli underhållen.. :p
|
Citat:
Så från :offtopic: till ROK :holms: nu tack.:cheers: |
Citat:
Ingen nämnd ingen glömd Mr NHL Gambler...;) |
Citat:
|
Som sagt inga större stjärnor som lockas till den sajten
IceMike81- 2011-09-27 08:51:33Bra start på morgon för en gångs skull.. Satt och gnällde ganska hårt på hur inkompetenta Sunderland var igår , då jag spelat 900kr på rak tvåa. Går man in på spelkontot på morgon och ser att man tydligen glömt spela, vilket innebär att det finns 900kr mer på kontot. Kan det ses som en vinst eller ? Hjälp där kom en dåre till : Anderzzon- 2011-09-27 09:55:27haha fick in pengar på kontot nu!:) Undra vart fan dom kom ifrån å då visar de sig att jag spelat på "fel" Radwanska! haha, satt man å va förbannad över Ursula igår så satt man med den andra i en dubbel med Bagdhatis! Vilket flyt, bara å bygga på den här morgonen då! |
Citat:
|
Om man ska följa upp fiddes inlägg, denna är också rätt god...
"gobfather - 2011-09-28 12:57:30 helvette, spelade 5k på jankovic istället för 500kr, inte ens någon idé att fråga om annulering nu" |
Citat:
|
Som vanligt när R&Kare "råkar" öka på insatserna är det för att:
a) kunna skryta med hur mycket den vann om den går in b) skylla på att det var ett misstag om den inte går in Händer dagligen. |
majkki
- 2011-10-02 01:28:26 Ridå grabbar... bara att korka upp vodkan klunka och somna in, och en ny dag imorgon.... Danne - 2011-10-02 02:45:00 Va fan sysslade mongoloiden Shields på med? jävla fikus. Rays upp 3-0 och Shields får hjärnblödning och släpper 5 runs. Simme - 2011-10-02 03:09:40 5-0 ERA SVIN FIXA EN JÄVLA HÖRNA Simme - 2011-10-02 03:12:18 Fy fan vad jag räknade in denna och fy fan som ett mål kan förstöra. Galet tilt nu alltså Xzyp - 2011-10-02 03:34:13 Kvälls rek någon? zlynis - 2011-10-02 03:35:03 ja nån som har en rek nu? dumma toronto som spräcker min fina dubbel Vem behöver ladda ner något när man måste sitta uppe när plankeliten levererar dygnet runt :popcorn: |
Efter att kassan låg på 0 och Baggio fuskat upp speldagboken med ett livespel (som lades in i efterhand) så missade han såklart sina parlays och skriver då detta:
Citat:
|
Creutz
- 2011-10-03 14:24:02 men vrf , finns det inget livestream någonstans till roddick...... Creutz - 2011-10-03 14:25:42 roddick kan vara sämst i världen inte helt omöjligt Creutz - 2011-10-03 14:29:02 roddick är sämst i världen..... Creutz - 2011-10-03 14:29:25 renato sitter du på länk på roddick matchen? Creutz - 2011-10-03 14:36:40 såjaaaaaaaaaaa härlgit med tiodigt break nu krosssssar viiii Creutz - 2011-10-03 14:39:21 men roddddddddddddddddddddddddick är den sämsta jäveln, renato spela inte på han Tänk er själva att bli kallad sämst i hela världen på något utav någon som inte ens ser er utöva aktiviteten :) Hur matchen än slutar så blir det hela lite mer underhållande när man sitter på Andersson till 2.75 :p |
https://i.imgur.com/9gFm2.png
Som ett brev på posten kommer såklart ett par livespel inlagda i efterhand när Baggios kassa står på 0. Vem är det han försöker bevisa något för egentligen? |
Citat:
|
Skön formulering:
zlynis- 2011-10-05 07:02:11 man ska alltid spela emot rekar och vad man själv tror, går man nog mer +++ än vad man skulle göra annars! |
Wibbe med kollen:
Citat:
|
Efter månader av helt underbar läsning i denna tråden väljer jag nu att ansluta mig till den! Har hatat R&K av hela mitt hjärta sedan den dagen jag reggade , men ändock blivit kvar av någon anledning. Kanske var det den direktkontakt , och de gliringar man kunde ge firma baggio/davinsky live som gjorde mödan värd. Hur som helst trampade jag plankis på tårna häromdagen och åkte på en 45år bann :D Söker därför lyckan här istället! Ni må ha fördomar mot mig, som gammal R&K:are, men jag kan garantera att den uppfattningen kommer att förändras då jag ser mig själv som en bra spelare, samt en kille med social kompetens. Dvs allt rok talar emot.
Igen, otroligt kul läsning! På återseende :) |
Citat:
|
Citat:
|
Här har vi en kille som är bra på att promote:a spel :rolleyes:
ac83 - 2011-10-08 12:29:06 "Insane Jag vet inte så mycket om lagen. Men formen på jokerit är ju bra och hemma match så borde ju vinnas. 1.25 på dom som vinnare då tycker jag det är mer spelvärt att spela hcp till 1.90. Tabellen finns på texttv sidan 361. Ska kolla lite vilka killar Jokerit har. Har för mig att dom har några riktigt bra" ac83 - 2011-10-08 12:42:53 "Insane. Jag tror stenhårt på Jokerit TROTS att jag inte vet NÅGOT om motståndarna. Men enligt mig har Jokerit en riktigt bra lag som oxå ses i tabellen" Jag själv har valt att skippa just den matchen :) |
Gillar raden "Tabellen finns på texttv sidan 361". När man sitter vid en dator så kollar man väl aldrig tabell på texttv? :)
|
Citat:
|
Modric- 2011-10-09 13:46:27hoppas alla spelar grosetto idag hur klar som helst betalar tillbaka instaserna om dom förlorar
|
Citat:
Poor Modric, 1-1 slut. |
ZigaZaga
- 2011-10-09 17:35:38 which team will win the 2nd half? Vad betyder det? Om hemmalaget gör mål minut 8 och bortalaget gör 1-1 70 min. Om nu bortalaget vinner. Vinner jag då? |
- Pajkie- 2011-10-10 16:47:07
All in på SAIK idag, Brynäs ser ut att vara påväg neråt .. Jag kör 4U på Saik idag !! ganska intressant faktiskt :p |
Ännu en klassiskt RoK:are slår till,
Anonym - 2011-10-11 14:17:42 "SÅ DÄR! Nu har man trasslat in sig på Tennis där kvinnor spelar. 3k inblandade på Pavlychenkova den fula f1ttan som helt plötsligt spelar som just en KVINNA!" Anonym - 2011-10-11 14:21:51 "Ni som kan tennis,VA GÖR F1ttan???? Kommer hon att vända?" Verkar vara samma kille som har lite oflyt ;) Anonym - 2011-10-11 13:44:41 "KUL! Och så var man där igen. Tjäna pengar på natten för att bränna dom fotboll från Asien. VARFÖR STÅR DET BARA 0-0 FÖR SYDKOREA?? -1,5 + ÖVER 2,5 MÅL" Varför är man inte förvånad? Måste finnas sjukt mycket spelberoende folk på den siten alltså, jisses. |
Glenn- 2011-10-13 10:09:07
fyfan vad gott! nästan 40K i vinst tack vare ferrer, mådde riktigt dåligt i mitten av andra.. tackar skadan mycket! blir rätt hög insats på HV 71 ikväll då jag tror de skräller till i göttelaborg Noooog |
haha tobbes dagens bästa som skulle skapa klirr i kassan har nu 2 dagar i rad gått back, det fula är att han tar bort dom rekarna som det blir förlust och skryter om sina vinstspel
|
R.Baggio
- 2011-10-14 16:51:21 Tjena Grabbar=) litesugen på ett lir idag kan jag få ett bra spel har ingen som helst koll.. Har han nånsin haft? Ingen spelbok längre, är väl inte kul att visa man spelat bort 50+k.. |