![]() |
Fyfan vad jag stör mig på planklänkarna när jag är trött och letar roliga inlägg.
Citat:
|
...
1: Spoiler:
2: Spoiler:
3: Spoiler:
|
Hör och häpna, Pimme lägger säsongens andra(!) spel idag.
Citat:
Säsongens andra spel till marknadslägsta, affepengarna ska in till holms med minsta möjliga risk:thumbup: |
Tycker det är vidrigt att svenskafans.com samarbetar med RoK.
Mår illa varje gång jag ser skiten. http://www.svenskafans.com/spel/rok/ |
Citat:
|
Skicka grabben till första bästa mentalsjukhus !
|
Pimme rekar idag ännu ett nerspelat odds Bayern @ 1.85 startodds 2.15, bra jobbat :evilgrin39:
Hans kollega Don Travolta har hittat ett fynd, Man City @ 1.33. Tack Don! Den hade vi inte hittat utan din hjälp :hattenav: :idiot: |
Citat:
|
Börjar faktiskt lida lite med Baggio. Visst att det är hans egna ansvar, men han verkar inte må bra... verkar vara en riktig torsk. Hoppas inte att han lirar för summorna som han säger sig göra.
Men nu är han glad i alla fall! Spoiler:
Jag tror att han fick minst 1 orgasm. |
Citat:
Nä fy fan, den killen borde verkligen söka hjälp för sitt spelberoende :/ |
Citat:
Citat:
|
Tror dock att Baggio börjar komma till insikt om att spel inte är för honom kanske :p
Spoiler:
|
Citat:
|
Kvällens matcher fick Elpipita20 och R.Baggio bilda allians mot davinsky hehe;) De pratar om de utsedda bästa spelexperterna.
Mitt liv förlängs när jag läser detta, forget about "todaysfail", detta räcker långt! Spoiler:
|
Ska "bötfälla" han haha
|
Citat:
|
Citat:
|
Dags för crew här på sidan att uppdatera spelskolan för här är en kille som funnit den vinnande formeln...
krawz - 2011-10-20 20:47:25 så nu sitter man med över 2,5 mål i Sporting Lissabon - FC Vaslui kvar på 6-7 kuponger, sitter den blir det skottkärran till banken imorrn. Så den slutar antagligen 0-0 efter att spelgudarna har pissat på mig igen krawz - 2011-10-20 20:54:33 davinsky : kör alltid högre insats på 2-3 i singlar eller dubblar och sedan små insatser till högre odds där matcher som den där är banker tillsammans med några matcher till. Idag den som bank med överspelet i Malmö och överspelet i Modo. Fyller på med 1 skräll på varje till högt odds och då blev det nu 6 kuponger kvar där bara en bank saknas och det är överspelet jag nämnde :) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Tänk om killen berättat det innan Milan kom ikapp 3-3, då hade man kunnat va glad för hans skull nu när Milan leder med 3-4 :p
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Men bra och veta att ni klistrar ihop det precis som nu vill för att det ska se dåligt ut, lika mycket osanning i det ni skriver här som det är insatserna vissa nämner på RoK och då är det riktigt illa. Ärligt talat så har jag inte sett någon av dom som har skrivit i den här tråden på Grönt i sin ROI under 2011, patetiskt ju. Boone tex är ju värst som låtsats att han kan MLB. ROI 89% under 2011, hörde att han lirade bort nästan 400K privat den här säsongen och då snackar vi rejäl torsk tycker jag. Vad han gör när han är i Thailand ska vi inte prata om här inne. Bara synd om dom som blir utsatta för det. |
han var tokfel ute på 16/25 senaste spelen i MLB, sista matchen i spreaden slut för 2 månader sedan men han har inte ens rättat den. Seriös snubbe. Mytoman kallas det Boone.
|
Citat:
|
Citat:
Spoiler:
|
Citat:
|
Han ska ha gulat 3 gånger den här säsongen och då är det ändå få matcher vi pratar om. Han tiltar så lätt och riktigt ofta, han jagar och missar eftersom han inte har något kunnande alls tyvärr.
|
Citat:
|
Citat:
Spoiler:
|
Citat:
Ful profilbild du har förresten, vem är den där nollan. Har för mig att han inte spelar hockey längre. |
Sååå ja welez! Ditt liv borde kännas mycket bättre redan nu när du fått såga Boone och sedan börjar du håna en avliden person. Det räcker nu :)
|
Citat:
|
Citat:
Ja nu mår jag hur bra som helst, avliden eller inte han är och förblir en stor nolla. Ett skämt för svensk hockey. Samma med Boone i MLB! Får nog mitt konto borttaget men vet att folk har tagit åt sig av mina ord = mission complete <3 Bara göra nya konton och störa sidan från olika IP adresser. Ännu roligare om man gör attacker mot den så ni inte kan ha den uppe. |
sedan ser han inte speciellt bra ut så det är dagens sanning. inte mitt problem att planet åkte som det åkte heller.
|
Boones MLB är ett skämt för Svensk ishockey eller? :D
|
Alltid lika roande när någon plankprofil får nog och signar här för att bjuda på liveunderhållning i tråden istället för att någon sharpsmedlem ska behöva klistra in citat från ROK.
Och varje gång det händer så skämmer dom ut sig precis lika mycket. Dom är precis lika blåsta som planket ger sken av. All Sveriges inkompetens har hamnat på ett och samma plank. :holms: kan inte få ett bättre klientel att tjäna sina affepengar på. |
Hur mycket har du spelat bort idag egentligen, Welez?
|