Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-05-01, 10:24   #46
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3619
Standard

Vet inte om det är fler än jag som tycker att det är jobbigt med all den vita/ljusa bakgrunden (speciellt när man är trött!) på denna sajten...

Lite mer färger eller varför inte kanske lägga in någon sportrelaterad bild i bakgrunden som byts ut med jämna mellanrum för att få lite omväxling???

Annars är Sharps.se en grym sajt...
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-01, 21:53   #47
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Vet inte om det är fler än jag som tycker att det är jobbigt med all den vita/ljusa bakgrunden (speciellt när man är trött!) på denna sajten...

Lite mer färger eller varför inte kanske lägga in någon sportrelaterad bild i bakgrunden som byts ut med jämna mellanrum för att få lite omväxling???

Annars är Sharps.se en grym sajt...
Tycker mer det blir irriterande om man har massa färg och bilder i bakgrunden. Mycket skönare som är nu tycker jag
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-15, 15:43   #48
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3619
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Tanken är att uppgradera forumet till något nytt och fräscht

Vad tycker ni att forumet saknar?
Forumsektioner? Vilka saknas/bör läggas till?
Ändrad regelverk? Isåfall vad?
Layout? Vad bör försvinna/läggas till på framsidan?
Hanteringen utav "Dagens fotboll" trådarna. Ska vi fortfarande ha samma upplägg där?
Upplägg för att lägga upp spelförslag?
Ideer för spreadsheetet?
Osv osv. Kom med era förslag och idéer till förbättring.

Sharp$-shoppen känner vi redan till

Utveckla gärna era förslag.
Ovanstående inlägg är ifrån 2012-11-20, så när kommer egentligen Sharps 3.0 att införas???

https://www.sharps.se/forums/feedback...-sharps-3-0-a/
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-15, 17:35   #49
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Ovanstående inlägg är ifrån 2012-11-20, så när kommer egentligen Sharps 3.0 att införas???

https://www.sharps.se/forums/feedback...-sharps-3-0-a/
Vi jobbar bakom kulisserna i vår egna tröga lilla takt. Kan inte berätta mer i nuläget tyvärr
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), kusagwa (+1)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-25, 16:13   #50
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Lite väl sen påkommet men kanske kan vara intressant till kommande versioner av Sharps "långt" fram i tiden.

Prenumerationsfunktion ala Flashback. Hade varit perfekt och inneburit att man utsätts för trådar som man ogillar mkt mindre (ogillar t.ex. trav starkt själv). Och är inte intresserad av varenda speldagbok eller offtopic tråd heller utan har mina "favoriter" som jag gärna skulle vilja prenumerera på (och inte med nuvarande sätt med mail).

Och gör stor täckande trådar för varje populärt land/liga inom fotbollen som ni klistrar och radera alla trådar och/eller inlägg efter det som inte hamnar på rätt plats när de ska sedan. Ex:
Italien 2014/2015
Premier League 2014/2015
Övriga England 2014/2015
Sverige 2015
Allsvenskan 2015
Övriga Europa 2015
Övriga Världen 2015
osv.
Hade gjort forumet mkt snyggare och levande (lite som SHL och NHL trådarna).
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-25, 16:25   #51
 
dillehals avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 273
Sharp$: 1433
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg

Och gör stor täckande trådar för varje populärt land/liga inom fotbollen som ni klistrar och radera alla trådar och/eller inlägg efter det som inte hamnar på rätt plats när de ska sedan. Ex:
Italien 2014/2015
Premier League 2014/2015
Övriga England 2014/2015
Sverige 2015
Allsvenskan 2015
Övriga Europa 2015
Övriga Världen 2015
osv.
Hade gjort forumet mkt snyggare och levande (lite som SHL och NHL trådarna).
Lite som Punters Lounge vore trevligt ja http://forum.punterslounge.com/
dillehal är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-25, 16:41   #52
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dillehal Visa inlägg
Lite som Punters Lounge vore trevligt ja http://forum.punterslounge.com/
Var exakt min tanke. Hade forumet varit uppbyggt så hade jag definitivt kunna ställa upp och vara mod. Otroligt mkt snyggare och enklare.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-25, 18:15   #53
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Lite väl sen påkommet men kanske kan vara intressant till kommande versioner av Sharps "långt" fram i tiden.

Prenumerationsfunktion ala Flashback. Hade varit perfekt och inneburit att man utsätts för trådar som man ogillar mkt mindre (ogillar t.ex. trav starkt själv). Och är inte intresserad av varenda speldagbok eller offtopic tråd heller utan har mina "favoriter" som jag gärna skulle vilja prenumerera på (och inte med nuvarande sätt med mail).

Och gör stor täckande trådar för varje populärt land/liga inom fotbollen som ni klistrar och radera alla trådar och/eller inlägg efter det som inte hamnar på rätt plats när de ska sedan. Ex:
Italien 2014/2015
Premier League 2014/2015
Övriga England 2014/2015
Sverige 2015
Allsvenskan 2015
Övriga Europa 2015
Övriga Världen 2015
osv.
Hade gjort forumet mkt snyggare och levande (lite som SHL och NHL trådarna).
Problemet vi märkt med en sån uppdelning är att aktiviteten minskar ännu mer. Folk vill nämligen skriva i ett och samma inlägg. Inte skriva om en match, leta sedan efter nästa aktuella tråd och skriva om den matchen där även.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-22, 20:11   #54
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Bumpar mitt förslag om prenumeration på trådar ala Flashback eller liknande. Finns det några planer för det? Hade varit underbart!
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-23, 01:44   #55
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Problemet vi märkt med en sån uppdelning är att aktiviteten minskar ännu mer. Folk vill nämligen skriva i ett och samma inlägg. Inte skriva om en match, leta sedan efter nästa aktuella tråd och skriva om den matchen där även.
Jag håller med om detta. Diskussionen runt specifika idrottsevenemang har ändå dött ut, runt stora matcher så brukar det bli lite snack men det är inte över 20 inlägg som avhandlar varje omgång i t ex League One som på vissa engelska forum. Sharps funktion är mer speldagböcker och övrigt spelrelaterat såsom spelteori och inte matchsnack.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-07, 21:45   #56
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Bumpar mitt förslag om prenumeration på trådar ala Flashback eller liknande. Finns det några planer för det? Hade varit underbart!
Återbumpar då jag inte fått svar ännu. Finns det några planer på att kunna prenumerera på trådar här på Sharps på ett lika enkelt sätt som det går på FB?
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-07, 22:11   #57
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Återbumpar då jag inte fått svar ännu. Finns det några planer på att kunna prenumerera på trådar här på Sharps på ett lika enkelt sätt som det går på FB?
Nya sharps kommer köra ny mjukvara för forumet där det om jag inte är fel ute finns just denna funktionalitet, om inte så är det något vi kan kolla på så fort nya sidan är uppe. Bumpa igen om så inte skulle vara fallet men det är tyvärr inget som kommer dyka upp på existerande version av sidan.
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+50)
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-07, 22:38   #58
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mars Visa inlägg
Nya sharps kommer köra ny mjukvara för forumet där det om jag inte är fel ute finns just denna funktionalitet, om inte så är det något vi kan kolla på så fort nya sidan är uppe. Bumpa igen om så inte skulle vara fallet men det är tyvärr inget som kommer dyka upp på existerande version av sidan.
Låter alldeles underbart
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 14:03   #59
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3619
Standard

Finns det några fler nyheter om Sharp$ 3.0 eller någon preliminär release datum ännu?
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-08, 08:54   #60
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Det som avgör vårt releasedatum är när den nya programvaran för forumet släpps i stabil version som vi ska köra. Just nu är den i stängd beta och vi är helt beroende utav den. Med 15k medlemmar och 100k sidvisningar så måste vi ha en buggfri miljö och därför har den nuvarande fått hänga med då den trots allt fungerar.


Jag kan iaf släppa en teaser på vad som komma skall där allt är responsivt dvs fungerar i paddan och mobilen och mer därtill.




Självklart med reservation för förändring då det är fortfarande en del som ska ändras såsom fraser etc.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), Melvin (+5), Seebbo (+5), HPs (+1), Snitch (+10), cochise (+10), Fulsprit (+1), Vurpan (+5), Lunkan (+1)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td