Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-11-24, 06:50   #31
DrD
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 319
Sharp$: 819
Standard

Ni gör redan ett toppjobb! Men håller även med om många av de föreslagna ändringarna... inget är ju så bra att det inte kan bli bättre osv....

En liten tanke bara (från en som med fördel kör ATG Classic!)
Akta er för att slöa ner sidan med för mkt grafik, nu för tiden skall det röra sig så förba...t på alla sidor att vissa blir toktröga om man inte sitter med fiber.
DrD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-24, 23:53   #32
 
gustns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 139
Sharp$: 513


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

En uppdatering i länkarna hade varit fint.
__________________
Cash is king, that makes me to the king of the kings!
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
gustn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-25, 22:41   #33
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 25
Sharp$: 168
Standard

Overplayer reagerade rejält på att folk snor hans spel och postar på bloggar / hemsidor etc som deras egna och har nu slutat bokföra spel här vilket jag och antagligen många andra tycker är tråkigt. Det skulle kanske gå att sätta upp någon sorts lösenords/tillåtna användare-lista eller liknande för spreadsheets för de som vill bokföra men ändå inte vill ge vem som helst tillgång?

Senast redigerad av flip-flop den 2012-11-25 klockan 22:46.
flip-flop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-25, 22:42   #34
 
Qirrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 169
Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av flip-flop Visa inlägg
Overplayer reagerade rejält på att folk snor hans spel och postar på bloggar / hemsidor etc som deras egna och har nu slutat bokföra spel här vilket jag och antagligen många andra tycker är tråkigt. Det kanske skulle kanske gå att sätta upp någon sorts lösenords/tillåtna användare-lista eller liknande för spreadsheets för de som vill bokföra men ändå inte vill ge vem som helst tillgång?
Går ju alltid att köra med dolt sheet.
__________________
Hard work takes the gamble out of gambling.
Qirren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-02, 11:03   #35
 
Persas avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 474
Sharp$: 3963

Persas fotboll - 2013/2014
Stats: 6 - 2 - 0
ROI: 158.91%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Vad jag tycker sharps 3.0 borde ha är olika redskap för att räkna t.ex.
arbitrage, hur man skapar egna DnB etc.

Visst finns det redan många på nätet men många av dessa använder sig av andra oddsformer och de kan även vara krångliga.

Dessa redskap kan även enkelt göras i javascript vilket betyder att dessa uträkningar endast belastar klienten och inte servern.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
Persa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-02, 18:29   #36
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4288
Standard

Kunna lägga in flera saker i info i spreadsheet som skulle fungera taggar som man sedan kan söka på och göra filter av.

Så man kan söka på olika saker för att kunna analysera sina spel mer och vad som går bra...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-02, 18:31   #37
 
Fozhos avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 170
Sharp$: 862
Standard

se vilken tid spelet var lagt i spreadsheetet.
Fozho är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-02, 18:46   #38
 
gustns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 139
Sharp$: 513


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fozho Visa inlägg
se vilken tid spelet var lagt i spreadsheetet.
Det går ju redan. Håll bara musen över oddset.
__________________
Cash is king, that makes me to the king of the kings!
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
gustn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-02, 20:33   #39
 
Fozhos avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 170
Sharp$: 862
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av gustn Visa inlägg
Det går ju redan. Håll bara musen över oddset.
jaha, där! inte så lätt o hitta dock!
men tack!
Fozho är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-08, 10:58   #40
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3619
Standard

Önskas en sorteringsfunktion på "Populäraste spelen idag" där man kan sortera efter popularitet eller spelstopp mm...
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-09, 18:16   #41
 
ohlzons avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 110
Sharp$: 1075
Standard

Skulle vara skönt med någon funktion som hjälper oss som kör 2-6. För tillfället sitter man med ett excel doc för att hålla koll på sina serier.
Annars en underbar sida!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Misär (+1)
ohlzon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-09, 23:22   #42
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ohlzon Visa inlägg
Skulle vara skönt med någon funktion som hjälper oss som kör 2-6. För tillfället sitter man med ett excel doc för att hålla koll på sina serier.
Annars en underbar sida!
Det är lätt att styra över, använder du mitt sätt så får man hoppa att använda sig av rekare. Jag sätter SERIE i rekare och BET i info.

Detta gör att man lätt kan göra filter sorterat på REKARE (SERIE) och på så sätt ha bra koll på hur många du spelat i varje serie.

Det är även ett bra sätt att kolla hur serierna har sett ut över en tid, även att du inte har dem synliga uppe bland filterna.

Detta räcker ju dock bara till 10 serier (om du inte använder greasemonkey).
Men visst det skulle kunna gå att lösa genom att programera något smidigt för det...



Förslag från mig: 1. Skulle man inte skapa att man kan få notis om när en användare skapar nytt sheet, antingen via email eller rss. Eventuellt till och med ha så man kan följa en persons alla sheet i ett.

Anledningen till mail när en användare skapar nytt, är att man dels kanske vill följa allt som användaren har och det är svårt att hålla koll när de skapar nytt. Dels för att man kanske följer någon som helt plötsligt fortsätter på nytt sheet utan att stänga det gamla och att man med det missar massa spel.

Kan bli en hel del sådana här, främst vid årsskiften.

2. Har sagt det för något år sedan, men utan respons. Skulle vara kul om admins/moderatorer/rävar skulle kunna styra upp något som ni hade i början med gemensamma spel i MLB (Kan ju vara annan liga/sport också). Det var ju ett utmärkt sätt att nå era mål med sharps, råna bolagen...



Tack ni som styr sharps, användare som satsar mycket på att leverera era spel utan att själva får något direkt ut av det!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-11, 09:37   #43
 
woodfaces avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 145
Sharp$: 1860

Ryggsäcken
Stats: 3111 - 4646 - 242
ROI: 94.17%
Vinstprocent: 40.11%

Standard

Om det inte finns redan, så skulle jag vilja ha en funktion som gör att jag kan ta bort flera favorit-sheets på en gång. Lite jobbigt att trycka bort dem en och en.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+1)
woodface är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-24, 21:16   #44
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4288
Standard

Respons från admins/supersharps på punkt två i mitt inlägg?

Finns inget intresse eller tankar på detta?

i
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
isbjorn (+2)
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-25, 14:58   #45
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rejs Visa inlägg
Respons från admins/supersharps på punkt två i mitt inlägg?

Finns inget intresse eller tankar på detta?

i
Jo givetvis. Vi har fullt upp med att göra de sista förändringarna på reksystemet så därav svaret dragit ut lite på tiden.

Faktum med att sen iCash valde att rikta in sig på andra saker så har det varit svårt att kunna komma fram till spel där vi kan sätta Sharps namn bakom. mars om än en duktig kodare är inte insatt i någon sport och KP är främst inriktad på hästar och svenska ligor vilket gör att min bleknande kunskap om amerikanska sporter inte kan diskuteras med någon och således produceras heller inga spel från oss i ledningen för tillfället.

Vi jobbar just nu på att försöka framhäva era rekar och ge folk möjligheten att bygga sitt namn här på Sharps genom välmotiverade och vinnande spel istället för att sätta oss själva i rampljuset.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+2)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td