Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-11-20, 06:09   #1
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Sharps 3.0


Tanken är att uppgradera forumet till något nytt och fräscht

Vad tycker ni att forumet saknar?
Forumsektioner? Vilka saknas/bör läggas till?
Ändrad regelverk? Isåfall vad?
Layout? Vad bör försvinna/läggas till på framsidan?
Hanteringen utav "Dagens fotboll" trådarna. Ska vi fortfarande ha samma upplägg där?
Upplägg för att lägga upp spelförslag?
Ideer för spreadsheetet?
Osv osv. Kom med era förslag och idéer till förbättring.

Sharp$-shoppen känner vi redan till

Utveckla gärna era förslag.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-20, 08:02   #2
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13244
Standard

tycker att det är bra som det är
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-20, 09:27   #3
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 4184
Standard

Ett underforum för enbart totospel, dvs stryktips, topptips, supertoto osv. Tror det finns underlag för detta och på så sätt skapa mer livliga diskussioner kring dessa
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Altarath (+3), breaker (+3)
pittaluga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-20, 09:40   #4
 
lonerangers avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 217
Sharp$: 2567

2014
Stats: 846 - 1375 - 25
ROI: 105.85%
Vinstprocent: 38.09%

Standard

Skulle vara sweet ifall gamla spel försvann från populäraste spel kolumnen. Borde väl gå att sätta en flagga på datum och klockslag istället för bara datum som jag gissar det är gjort nu.
loneranger är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-20, 11:19   #5
 
hardballss avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 477
Sharp$: 1340
Standard

"senaste nytt"-länkarna funkar ju inte, man kommer bara tillbaka till startsidan. Så det får ni fixa.
__________________
sharp dig!
hardballs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-20, 11:37   #6
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4285
Standard

Antar att spreadsheet ingår i detta, annars synd där.

Tycker att ni kan ha att man kan göra fler filter på spreadsheet utan att behöva använda greasemonkey, sedan kan ni ha så man enbart kan visa 5 eller 10 eller något men annars ha många fler.

Med greasemonkey får man ju dels inte med sig sina filter om man inte sparar dem manuellt (vid byte av dator/formatering) och känns som det tar lite mer att ladda än om det varit inbyggt.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-20, 13:26   #7
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Ja och så en arkiveringsfunktion på dom gamla spreadsheetsen. Räcker ju med två sidor en med aktuella och en med arkiverade sheets.
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
henke111 (+1), Damphousse (+1), Shell Peppe (+1), Soap (+1)
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-20, 13:35   #8
one
 
ones avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 694
Sharp$: 7382

one-Bomben vid rullpott
Stats: 45 - 269 - 0
ROI: 147.10%
Vinstprocent: 14.33%

Standard

Jag skulle gilla om de spel man ryggat i ett sheet markerades på något sätt, så att man kan se det när man går in i sheetet nästa gång. Ibland är det svårt att hålla koll på vilka spel man redan ryggat när det är någon som lägger många spel.

Jag håller även med om förslagen i posterna innan.

Tycker ni gör ett strålande jobb! Keep it up
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eggge (+1), morrowindl (+5)
one är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-20, 13:51   #9
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Precis som Pacman skriver hade en arkiveringsfunktion på sina avslutade sheet varit guldvärt!

Och en funktion som fanns på betalspelen, att nya spel var blåa så man lätt kunde urskilja dem.

En tredje funktion, som också fanns på era betalspel var mailfunktion. Att man får ett mail när vissa sheet uppdateras. Detta hade varit oerhört uppskattat!
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-20, 15:32   #10
 
Vurpans avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 543
Sharp$: 2511


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

En grej jag tänkt på är att se antalet ryggade spel man har, antingen på typ sin sharps-sida eller att man kan klicka in på "top 10 ryggade" och sen söka på sig själv. Nu ser man ju enbart på dagens spel så hade varit kul med en samlad siffra

Edit: En till grej angående ryggande och sånt, en funktion i sheetet där man kunde klicka i t ex "2-6 system" så att det automatiskt kom upp 2 rutor där man fyller i om det är B1 eller B3 och vilken serie. Nu ryggar jag inte så ofta men när jag gör det, Lazlo tex så står det ju inte Lazlo som rekare utan "S12". Men kanske bara är några få som använder 2-6 och då kanske det inte är lönt:P

Senast redigerad av Vurpan den 2012-11-20 klockan 15:36.
Vurpan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-20, 17:47   #11
 
joemags avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Linköping
Inlägg: 383
Sharp$: 731

Elitserien 12/13
Stats: 88 - 78 - 15
ROI: 104.08%
Vinstprocent: 53.01%

Standard

Regelverket är bra sokm det är imo. Bra att ni blev hårdare mot enbart tackposter. Möjligheten att sortera vilka forum som skall synas i vänstra kanten på startsidan dvs jag är inte alls intresserad av trav och vill inte se sådana forumposter men däremot skulle jag vilja se off-topic där.
__________________
Rygga aldrig då jag är totalt usel.

OBS: EJ IRONSIKT!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+2)
joemag är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-20, 18:46   #12
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2197
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joemag Visa inlägg
Regelverket är bra sokm det är imo. Bra att ni blev hårdare mot enbart tackposter. Möjligheten att sortera vilka forum som skall synas i vänstra kanten på startsidan dvs jag är inte alls intresserad av trav och vill inte se sådana forumposter men däremot skulle jag vilja se off-topic där.
Inte bara tackposter. Var fullständigt omöjligt att få iväg en högst relevant fråga. Nu är ju odds mest en fråga om olika siffror men blev ändå nyfiken på om dom rekat till 2.00 (startoddset) eller det iskalla 1,83 som blev kvar. https://www.sharps.se/forums/service-...l-sportspelet/ Se nedan.

1.83 då eller?

Måste skriva 35 tecken så då gör jag väl det då....

Citat:
Meddelandet som du har skrivit in är för kort. Var vänlig och skriv ditt meddelande så att det är minst 35 tecken. Om du hade tänkt tacka en användare för dennes inlägg så har vi infört en funktion som heter Sharp$ (Sharpsdollars) för att visa uppskattning istället för att skriva inlägg med enbart tack. Vänligen gå tillbaka och ge Sharp$ till användaren så kommer det att uppskattas ännu mer. Klicka på knappen "Ge Sharp$" och fyll sedan i summan du vill ge till användaren.
Verkar vara svårt att få iväg detta...

Citat:
Hej, vi har infört en funktion som heter Sharp$ (Sharpsdollars) för att visa uppskattning istället för att skriva inlägg med enbart tack. Vänligen gå tillbaka och ge Sharp$ till användaren så kommer det att uppskattas ännu mer. Klicka på knappen "Ge Sharp$" och fyll sedan i summan du vill ge till användaren.
Sen gav jag upp...
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-20, 19:07   #13
 
Niteowls avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 99
Sharp$: 2105


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spelbolag i spreadsheetsen. Ibland är det specialspel man vill rygga och man orkar inte leta runt vilka bolag som har det spelet.
Niteowl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-20, 19:15   #14
 
djungelhjuls avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 2 781
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Niteowl Visa inlägg
Spelbolag i spreadsheetsen. Ibland är det specialspel man vill rygga och man orkar inte leta runt vilka bolag som har det spelet.
Finns väl redan. Det är bara att rekaren måste ta sig tid att fylla i det fältet.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-20, 19:17   #15
 
Niteowls avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 99
Sharp$: 2105


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jaha då är det rekarna man ska klaga på
Niteowl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td