Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-12-22, 10:54   #1
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

26-27 dec. Stryktipset jackpot


Börjar att inleda med en liten jämförelse kontra oddsportals average odds. Omsättningen på svenskaspel är inte så hög nu och inga oddsjusteringar har skett. Så inga slutsatser tagna däremot kan man se vissa tendenser iaf.



Då ensam vinnare på stryket ger 10milj i vanliga fall med så tänker jag inte satsa på att bli ensam. Utan nöjer mig med 13rätt som delas med flera eftersom blir överbetalt på det med.

Mina preliminära spikar är Arsenal / United / Reading / Leicester / Sunderland.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-22, 12:04   #2
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kul med en ordentlig jackpot igen.

Championship ser lika lättlöst ut som vanligt
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-22, 15:50   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Risk för många kryss i Championship? Känns som en sån där omöjlig omgång
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-22, 15:53   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Newcastle 2an skulle jag låtit bli, Bolton är usla, men Newcastle har inte vunnit på 6 matcher nu.. Sunderland tappade 0-2 mot ett ganska lågt QPR senast och Everton har lite gryende form.. Liverpool är så förbannat usla på att göra mål att jag inte skulle lita på att dem får hål på Blackburn på Anfield heller, känns som en sån där match man måste gardera..
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-22, 16:53   #5
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

kan man köpa en andel KP? Skapa bolag eller något?
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-22, 17:48   #6
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Jag pysslar inte med andelsspel online, sorry. Utan kör direkt i butik. Finns några enstaka som brukar pma mig i chatten om de kan få köpa ett system på hästar/tips/bomb etc och då är det banköverföring/moneybookers som gäller, så tar jag bild på lappen och skickar. Vid småvinst för jag över pengarna tillbaka. Vid storvinst får ni besöka mig och ta lappen i handen och bli bjudna på en öl
Gäller dock endast personer jag känner till/varit aktiva/litar på/har haft kontakt med innan.

Åter till stryktipset då.

Tänkte utelämna newcastle (1x) men även nottingham (x2)och Coventry (x2)
Alla tre är i katastrofala former att jag går helt emot dom.

typ
Boro - Hull är ett toppmöte, kryss utgång och något lag kommer att vinna med uddamålet.Ser bra värde i Hull med sina 20%

Leicester spikades pga värdet. Average odds säger 59% medan svenska folket spelar 51%. De har dessutom ny tränare som inte kommit i kläderna än. Kan mycket väl vända nu efter 2 torskar med sin nya tränare.

Arsenal och United ska bara vinna. Var osäker lite på united först när jag såg kupongen i tisdags men efter att de krossade fulham med 5-0 så vart jag övertygad. Arsenal känns mer osäker än United men tror de kniper sina 3p med på emirates och garderar hellre city på bortaplan samt liverpool.

Sunderland har ju haft sitt tränarbyte för någon match sedan mot blackburn först. Den vändningen de gjorde kan nog klassas som flyt men slutresultatet var ändå rättvist imo.
Tappet från 2-0 till 2-2 mot QPR (som sunderland sedan vann ändå) fick nog sunderland sig en väckarklocka och de hade nog ett och annat samtal i omklädningsrummet. Tror de tar andra raka hemma nu efter tränarbytet och spikar.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-22, 22:00   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Jag pysslar inte med andelsspel online, sorry. Utan kör direkt i butik. Finns några enstaka som brukar pma mig i chatten om de kan få köpa ett system på hästar/tips/bomb etc och då är det banköverföring/moneybookers som gäller, så tar jag bild på lappen och skickar. Vid småvinst för jag över pengarna tillbaka. Vid storvinst får ni besöka mig och ta lappen i handen och bli bjudna på en öl
Gäller dock endast personer jag känner till/varit aktiva/litar på/har haft kontakt med innan.

Åter till stryktipset då.

Tänkte utelämna newcastle (1x) men även nottingham (x2)och Coventry (x2)
Alla tre är i katastrofala former att jag går helt emot dom.

typ
Boro - Hull är ett toppmöte, kryss utgång och något lag kommer att vinna med uddamålet.Ser bra värde i Hull med sina 20%

Leicester spikades pga värdet. Average odds säger 59% medan svenska folket spelar 51%. De har dessutom ny tränare som inte kommit i kläderna än. Kan mycket väl vända nu efter 2 torskar med sin nya tränare.

Arsenal och United ska bara vinna. Var osäker lite på united först när jag såg kupongen i tisdags men efter att de krossade fulham med 5-0 så vart jag övertygad. Arsenal känns mer osäker än United men tror de kniper sina 3p med på emirates och garderar hellre city på bortaplan samt liverpool.

Sunderland har ju haft sitt tränarbyte för någon match sedan mot blackburn först. Den vändningen de gjorde kan nog klassas som flyt men slutresultatet var ändå rättvist imo.
Tappet från 2-0 till 2-2 mot QPR (som sunderland sedan vann ändå) fick nog sunderland sig en väckarklocka och de hade nog ett och annat samtal i omklädningsrummet. Tror de tar andra raka hemma nu efter tränarbytet och spikar.
Ja, United och Arsenal är bra spikar, Hull är en bra rensare.
Missade faktiskt att Sunderland vann den matchen, såg bara 2-2 och stängde sedan av Håller absolut med om Pool, det blir en 1X på den, City har jag inte råd att gardera..
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-22, 22:02   #8
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 251
Sharp$: 811


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Någon som har plats i ett spelbolag? Kan tänka mig en kostnad upp till 250:-/Andel.

Hojta till i PM
__________________
Västerås IK, Västerås SK, IFK Norrköping, Arsenal FC.
Wanghao är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-23, 00:41   #9
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 55
Sharp$: 396


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Man ska nog akta sig för M'boro - Hull. Hull har riktigt bra form just nu. Kommer nog helgardera den, alternativt (1) 2.

En annan "farlig" match är Leicester - Ipswich, där jag tror på X2. Ipswich har två raka vinster nu efter en mängd förluster och på papperet så har dom ett bra lag, som borde ligga högre upp i tabellen.

Det är iaf två matcher som kan rensa ordentligt.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av vallekung den 2011-12-23 klockan 00:43.
vallekung är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-23, 08:52   #10
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

jackpotpengarna på stryktipset går in i hela potten eller är det bara till 13 rätt?
bra att veta om man ska spela reducerat eller inte...:-)
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-23, 09:13   #11
DrD
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 319
Sharp$: 819
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SuprMario Visa inlägg
jackpotpengarna på stryktipset går in i hela potten eller är det bara till 13 rätt?
bra att veta om man ska spela reducerat eller inte...:-)
Läser på SvSpels sida:
Skulle det vara så att ingen får 13 rätt på stryktipset så går vinstsumman vidare i Jackpot till nästa omgång.

Är det flera vinnare med 13 rätt så delas jackpoten mellan dessa vinnare.
Är man ensam vinnare med 13 rätt på Stryktipset vinner man alltid minst 10 Miljoner + eventuell jackpott!

För aktuell jackpotinformation gå in på länken nedan:

https://svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=26

... ligger alltså precis som i travet i fullrättspotten, bara att kämpa vidare, önskar alla god spellycka mot jackpotten!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SuprMario (+1)
DrD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-23, 11:51   #12
 
FrankieJrs avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 534
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Varför inte spika Man City? 10 procent underspelade och ser fruktansvärt bra ut. Stoke är ett långt bättre lag än WBA och det var sjukt att se dem.

Den procenten kanske förminskas något till matchstart men ändå. Bästa spiken tycker jag.
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-23, 11:54   #13
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av FrankieJr Visa inlägg
Varför inte spika Man City? 10 procent underspelade och ser fruktansvärt bra ut. Stoke är ett långt bättre lag än WBA och det var sjukt att se dem.

Den procenten kanske förminskas något till matchstart men ändå. Bästa spiken tycker jag.
De är uppe i 63% nu. Kommer gå över 65% lätt.
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-23, 12:30   #14
 
FrankieJrs avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 534
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

OK, fortfarande bra spik om de är hyfsat korrekt spelade. Leicester känns svajiga och tror jag kommer att bli överspelade.
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-23, 12:37   #15
 
FrankieJrs avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 534
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

För övrigt lottas ju Arsenal - kommer att köra en helgardering, 76-12-12 på den och hoppas på tvåan.
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td