Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-08-19, 00:15   #16
 
Rehn108s avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 211
Sharp$: 782

2014
Stats: 50 - 69 - 1
ROI: 95.39%
Vinstprocent: 42.02%

Standard

Jag kollar lite på morgondagens utbud och tycker mig ha hittat ett par spelvärda matcher. Jag har ingen info om skador eller trupper, utan går bara på statistik:

Charleroi - St. Liege 1u @4.45 (pinnacle)
Charleroi - St. Liege 1X 2u @1.9 (nordicbet)

Jag kan inte förstå hur Charleroi kan vara så uträknade i den här matchen. Visst, det är tidigt på säsongen (3 matcher in) och inte mycket slutsatser går att dra, men hemmalaget har öppnat i princip likvärdigt som bortalaget så jag tycker det är ett stort överodds på hemmasegern.

Lindsdals IF - Tenhults IF 4u @1,91 (bwin)
Lindsdals IF - Tenhults IF (hcp 0-1) 2u @2.72 (nordicbet)

Lindsdals IF är ett av de fyra superlagen i den här serien. De har på 13 matcher vunnit 7, spelat 5 oavgjorda och bara förlorat 1. De har spelat 10 matcher sedan den där förlusten. På de senaste fem matcherna är resultatet 3-2-0, och målskillnaden så mycket som 16-7.
Tenhult å andra sidan är ett medellag med resultaten 4-3-6 på 13 matcher. De har 1-2-2 de senaste fem, och målskillnaden 8-13.
Senaste mötet vann Lindsdal borta med 1-2, och jag tror inte att den här slutar på något annat sätt. Jo troligen med mål för Lindsdal.

EDIT: Ska jag säga något negativt om Lindsdal så läste jag just att de förlorade semifinalen i Smålandscupen nu i veckan. Inte en seriematch, men det var likväl mot en motståndare i serien (Vimmerby IF). Hm...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+5)
Rehn108 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-19, 08:48   #17
 
Golddiggers avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 35
Sharp$: 3845

VikingaGudens
Stats: 7317 - 13422 - 109
ROI: 110.03%
Vinstprocent: 35.28%

Standard

Jag vet inte mycket om denhär svenska div 2 östra götaland, men läste på annat håll att Tenhults skulle ha 3 avstängda och något annat strul inom laget inför matchen mot Linsdals.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rehn108 (+3)
Golddigger är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-19, 09:30   #18
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 3
Sharp$: 8
Standard

I dag i den danske superliga er en kamp som har høj værdi. Esbjerg tar imod Horsens. Nyoprykkerne Esbjerg har været ELENDIGE indtilvidere. Horsens derimod, har vundet alle deres udekampe i sæsonen, bla vandt de 3-2 i Elfsborg i Europa league. De slog hjemmestærke Sønderjyske på udebane, og også Silkeborg på udebane. Jeg tror endda man ku være fræk og ta Horsens til at vinde med 2 mål til odds 4,60, for de vandt 2-0 over Silkeborg, og 2-0 over Sdr jyske, men brændte tre fire kæmpe chancer. De skraber deres point ind på udebane for tiden, og jeg forstår slet ikke, at Horsens giver odds 2,40 på en sejr. Esbjerg har samtidig det DÅRLIGSTE forsvar i superligaen, så den bør prøves.
gorillalars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-19, 09:38   #19
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 359
Sharp$: 4135

Lets go Live
Stats: 477 - 300 - 108
ROI: 104.35%
Vinstprocent: 61.39%

Standard

Angående Lindsdals match. ( Saxat från Lindsdals lagkaptens blogg).

" En mer orättvis seger har nog aldrig Vimmerby tagit. Några spelare i deras lag bad nästan om ursäkt efter matchen. De hade fem skott på mål och gör fyra mål. Enligt Kent hade vi tydligen nio hundraprocentiga målchanser.

Vad har vi lärt oss av detta då? För det första kan vi inte släppa in så billiga mål och för det andra får vi inte missa så mycket klara målchanser. Alltså krävs det större koncentration och beslutsamhet såväl offensivt som defensivt.

***

Imorgon lirar vi hemmamatch i serien mot Tenhult. Matchen börjar klockan 17.00. Tenhult satsade på att vara ett topplag denna säsong. Satsningen har dock inte gått hem (i år heller). Tenhult har flera duktiga spelare men har inte fått ihop det som lag. Vårmötet i Jönköping slutade med en 2-1 seger för oss. Förhoppningsvis kan vi kriga till oss en seger imorgon och haka på de andra topplagen i serien. "
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rehn108 (+3)
MrGerrard är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-19, 09:53   #20
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 49
Sharp$: 163

ATP
Stats: 9 - 3 - 0
ROI: 151.17%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Tycker att IFK Luleå (eller något hcp-spel) kan vara värt en chanspeng. Sirius bör rimligtvis vara ordentligt slitna från torsdagens cupmatch där man tvingades till 120 minuter, varav c:a 50min med tio man på en regntung plan. IFK har spelat upp sig, har två raka segrar (mot sämre motstånd visserligen) men på den här nivån så har lagen sällan mycket att rotera med, så ett slitet Sirius kan vara bra att gå emot.
footfault är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-19, 09:55   #21
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 49
Sharp$: 163

ATP
Stats: 9 - 3 - 0
ROI: 151.17%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Testar också Atletico Madrid. Levante har tappat många av de spelarna som man byggde laget kring, medans Atletico ser starkare ut än i fjol. 2.40 på raka tvåan eller 1.96 på -0.25 hos Pinnacle.
footfault är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-19, 10:50   #22
 
Strategs avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 149
Sharp$: 584
Standard

Idag spelas Real Betis +0.5. Som vi vet så har Athletic Bilbao en hel del problem med sina stjärnor som ställts utanför truppen. Det är lite turbulent i truppen, vilket gör att jag ser spelvärde i att Real Betis kan få med sig minst en poäng från dagens bortamatch.

Ska även passa på att skriva ut ett av lördagens spel redan nu - DIF DNB. HIF mitt emellan CL-mötena med Celtic när DIF-HIF spelas samtidigt som Atta definitivt missar matchen p.g.a. avstängning - megaavbräck. Ypperligt läge för DIF att ta tre pinnar, ett DIF som blivit bättre och bättre under säsongen och nu med Erton i laget den senaste tiden - plus!

Följ mig gärna på twitter för spel och livespel: @malmedveten .
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BlackCobra (+5)
Strateg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-19, 10:58   #23
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 719
Sharp$: 5947
Standard

Följande singel spelas i danska Superligaen och matchen mellan AGF Aarhus och FC Nordsjaelland:

Joshua John gör mål för FC Nordsjaelland 3.25@Bet365

Nye holländske anfallaren Joshua John (2/5 ligamål) har verkligen rivstartat för fjolårsmästarna FC Nordsjaelland. Senast i vinstmatchen hemma mot Silkeborg (11:e) gjorde han hela fyra av lagets sex mål och i sin debutmatch borta mot AaB (3:e) gjorde han lagets enda mål. 3.25@Bet365 är helt klart ett överodds och måste bara testas med en förhållandevis stor peng.

Singeln spelas med ganska hög insats. Spelstopp 17.00.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Donald (+2)

Senast redigerad av soulman den 2012-08-19 klockan 11:02.
soulman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-19, 11:05   #24
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 17
Sharp$: 363
Standard

Ovenstående finns till 3.4/3.45 på betsson/betsafe för de som kan spela där.
prector är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-19, 12:42   #25
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jävligt skönt flyt det har blivit på sidan nu sista veckan. Blir ett snabbt speltips eftersom jag har ont om tid.

Örgryte IS - Degerfors IF (Svenska cupen)
Over 2.5 goals 1.88 SBOBET

Känns på förhand som om denna matchen kan gå lite hur som helst. Både Div. 1 södra och Superettan bjuder på en del mål. Både ÖIS och Degerfors gjorde taskiga defensiva insatser senast, men presterar framåt. Helt okej väder väntas.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hardballs (+1)
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-19, 19:31   #26
 
Rehn108s avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 211
Sharp$: 782

2014
Stats: 50 - 69 - 1
ROI: 95.39%
Vinstprocent: 42.02%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rehn108 Visa inlägg
Charleroi - St. Liege 1u @4.45 (pinnacle)
Charleroi - St. Liege 1X 2u @1.9 (nordicbet)

Lindsdals IF - Tenhults IF 4u @1,91 (bwin)
Lindsdals IF - Tenhults IF (hcp 0-1) 2u @2.72 (nordicbet)
Charleroi var århundradets bottennapp. De hängde med till 1-1, men sedan släppte de in ett mål, fick en man utvisad och det hela ballade ur. 2-6 slutade kalaset.

Lindsdals IF höll dock måttet och vann med 3-1. Båda spelen satt och till min glädje såg jag att jag dessutom hade spelat ett resultatspel på slutresultatet 3-1, som jag glömt bort. 1u @12.

Totalt +4.08 units (exklusive resultatspelet).
Rehn108 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td