Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-03-07, 12:45   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 408
Sharp$: 794


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

17/3 15:00 Sampdoria - Lazio


Sampdoria - Lazio 2 dnb 2,37 bet365 3 unit
Samp förlorade senast mot Parma med 0-1. Fansen är förbannade att Cassano inte var med. Matchen kommer handla mer om Cassano vs tränaren än om motståndarna Lazio. Dock var Sampdioria anfallduo Giampaolo Pazzini och Nicola Pozzi borta mot Parma Innan dess har laget tre raka vinster. Vinsterna är mot sämre lag dock. Anfallsduon är nu tillbaka.

Lazios argentinske anfallare Zarate fick inte spela senate mot Fiorentina och väntas från start nu. Han har enligt Svenska Fans slutit ett avtal med med nya tränaren Reye om att han ska passa mer. =)

Stor press på Lazio då fansen bojkottat senate matchen p.g.a dålig placering. Detta känns som en klassisk italiensk drabbning där storklubben kommer dra det längsa strået när de ligger illa till. Lazio tycker jag har sett bra ut det lilla jag sett sett senaste matcherna.

X2 eller 2 dnb var frågan för mig. Valet blev 2 dnb iom låga 1,66 på x2. De flesta verkar tro på Samp i denna matchen. Jag tror att Lazio är mer taggade och kontroversen med Cassano kan ställa till det för Samp.
fiorentina är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-07, 13:01   #2
 
Floppuss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 117
Sharp$: 4
Standard

jag lirar u3.5 på dnena till 1.27 x kalaset, tror på de!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Floppus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-08, 06:09   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 408
Sharp$: 794


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ajajaj, italienska ligan är svår som som vanligt.
fiorentina är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-08, 07:47   #4
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fiorentina Visa inlägg
Ajajaj, italienska ligan är svår som som vanligt.
Svåraste ligan imo, helt klart ligan där jag har sämst ROI, hitrate you name it...
Skyller allt på Maffians riggade matcher
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-08, 11:36   #5
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

På tal om riggade matcher, det var någon för några år sedan som hade någon idé på flashback, och hävdade att i slutet på säsongen vann alltid "rätt lag" dvs lag som riskerade nedflyttning vann i princip alltid mot lag som kanske låg i mitten av tabellen och inte hade något att spela för. Någon som vet vilken tråd jag syftar på?

Spelen vad visserligen för få för att dra några egentliga slutsatser enbart utifrån det, men enligt honom var detta ett känt fenomen som han gjorde pengar på vid varje tillfälle.

Själv har jag ingen koll på Italienska förutom att Juventus och Inter brukar ligga i topp...
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-08, 16:32   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 408
Sharp$: 794


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Mm så har jag resonerat med... vet inte tråden. Är inte medlem på flashback. Kan studera detta fenomen ordentligt nu mot slutet av italienska. Dock lite för mycket matcher kvar verkar det som nu. Sen är ju problematiken att tre lag måste åka ut helt enkelt och att spelbolagen säkert har koll på det med i så fall.
fiorentina är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-08, 17:06   #7
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Jo spelbolagen vet om detta. jag har för mig att han var ute i riktigt god tid och högg odds. men det är inget jag har något spelintresse i, är bara nyfiken på om det stämmer/ är realistiskt eller inte. Som sagt har noll koll på italiensk fotboll, då jag tycker det är horribelt tråkigt att kolla på och följa både framför och bakom kulisserna.
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-08, 17:52   #8
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

har ingen fakta bakom men behövs kryss i matcher i slutet i italien så går oddset ner till typ 2,2 men de sitter ju alla gånger jag kollat också så att jag tror många matcher är mer riggade än vad folk vet
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td