Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-05-26, 19:40   #166
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2-1 Värnamo i 82:a!
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-26, 19:46   #167
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
2-1 Värnamo i 82:a!
3-1
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-26, 19:53   #168
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 674
Sharp$: 43
Standard

Östersund
11433 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-26, 20:18   #169
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
GAIS-Östersund: 2 (3.50) @ Bet365

Två lag som underpresterat. ÖFK lite på gång och tappade oturligt 0-2 till 2-2 borta mot Degerfors senast. Hade sin andra straff vid 0-2 som man brände. ÖFK vann båda mötena förra säsongen.

Tycker 3.50 hos Bet365 är några tiondelar för högt och testas lite.

2-Units
ÖFK vände och vann med 1-3
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-30, 10:10   #170
 
Cazziuss avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Ort: Stockholm
Inlägg: 218
Sharp$: 1071
Standard

Sirius - Hammarby


Bajen kommer till Uppsala för att möta Sirius. Man har med sig ca 4000 supportrar till denna drabbning och på en arena som tar 6600 så lär det bli som hemmaplan för Bajen.
Inga skador som det ser ut nu, möjligtvis Israelsson men det finns fullgoda ersättare.
Bajen kommer från 4 raka vinster och spelet börjar sätta sig mer och mer. Man har gjort flest mål i serien och skapar också väldigt mycket chanser.

Sirius har haft en ganska trög start men är ett offensivt spelande lag som också gör en del mål.
Vinst senast mot Landskrona och oavgjort borta innan dess mot Öster efter mål i slutminuten.

Till spelet då.
Båda lagen gör mycket mål men man har också släppt till en del mål och jag ser ingen anledning till någon förändring i denna match då det är två offensivt skickliga lag.
Ser man däremot till när målen har kommit för lagen så är den andra halvleken överrepresenterad rejält. Som sig bör har alla lagens matcher så när som på 2 för respektive lag slutat med flest mål i andra halvlek.
Jag ser också Bajen som det lag som är starkare och har vart väldigt bra i andra halvlek i sina matcher.

Spelet är alltså flest mål i andra halvlek och att Hammarby vinner andra halvlek.
Odds: 2,37
Spelet lagt hos bet365


Även över 2,75 eller över 3 tycker jag ser intressant ut som oddsen ligger nu. 1,94 resp. 2,25 (sbobet).
Cazzius är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-30, 12:23   #171
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2212
Standard

Kan det verkligen vara bra?

Du får ju liknande odds på att Hammarby vinner matchen som helhet. Det här är ju ett omvänt halvtidsspel och Unibet har 2.85 (kan finnas högre) på att Bajen leder i paus.

Vidare så har dom 3.10 på att bortalaget gör mål i båda halvlekarna och då kan matchen sluta hur som helst. Inte heller det något som speglar värde i ditt spel och för att göra en lång historia lite kortare (lunchen väntar inte) så har UB 2.60 på samma spel och det visar tydligt att första raden hade räckt.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cazzius (+10)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-30, 13:19   #172
 
Cazziuss avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Ort: Stockholm
Inlägg: 218
Sharp$: 1071
Standard

Att Bajen ska leda i halvtid eller vinna matchen är ju inte ens i närheten av samma spel? Bajen har stora framgångar i halvlek 2 vilket för mig gör det hör spelet bra. Jag är långt ifrån säker att de vinner matchen eller framförallt första halvlek.
Att sirius gör mål i båda halvlekarna är också långt ifrån det jag skrev.
Det sista om det stämmer är ju kanon isf. 2,60 på mest mål i andra halvlek alltså hos UB eller missförstod jag?

Senast redigerad av Cazzius den 2014-05-30 klockan 13:22.
Cazzius är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-30, 13:43   #173
 
smaks avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 284
Sharp$: 1511

Smaks komplott
Stats: 60 - 71 - 5
ROI: 106.57%
Vinstprocent: 45.80%

Standard

Hammarby att vinna 2:a halvlek 2.70 WillHill.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cazzius (+10)
smak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-30, 13:43   #174
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Då var det dags för mitt lag ÖFK att spela match igen. ÖFK som var mitt sista ben i min topptips vinst i måndags till över 10 lax.


Östersund FK- Jönköping Södra: 1 (2.20) @ Betsson

ÖFK har efter en tuff start på säsongen med många skador och förluster kommit igång nu. Fin vinst i måndags i Göteborg mot krislaget GAIS med 3-1 efter att ha vänt 1-0 i HT. Formen är bra nu med 3-2-0 på dom fem senaste matcherna.

På skadefronten ser det mycket bra ut nu.

Från deras hemsida:

"På dagens lätta träning saknades bara Taylor Morgan (som dock sågs jogga runt på plan), Alexis Mendiola (som får börja springa nästa vecka) och nyopererade Thomas Boakye."


Även Jönköping har efter en trög inledning kommit igång på slutet. 4-0-1 i fem senaste matcherna. 6-2 hemma mot svaga Landskrona ska man inte ta för stora växlar av då Landskrona fick en tidig utvisning i den matchen sen rann det iväg.

Fredrik Olsson och Viktor Rönneklev gick av senast mot Landskrona och saknas idag. Avbräck det. Tom Siwe dock tillbaka efter avstängning.

5-0 till ÖFK då lagen möttes i Maj förra säsongen.

Ny lagt konstgräs till denna match.


2.20 känns lite väl högt på formstarka ÖFK på hemmaplan. Ner till 2.15 kan man spela ÖFK tycker jag. Medelinsats.

5-Units

.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-30, 14:31   #175
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2212
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cazzius Visa inlägg
Att Bajen ska leda i halvtid eller vinna matchen är ju inte ens i närheten av samma spel? Bajen har stora framgångar i halvlek 2 vilket för mig gör det hör spelet bra. Jag är långt ifrån säker att de vinner matchen eller framförallt första halvlek.
Att sirius gör mål i båda halvlekarna är också långt ifrån det jag skrev.
Det sista om det stämmer är ju kanon isf. 2,60 på mest mål i andra halvlek alltså hos UB eller missförstod jag?
Ja dom har 2,60 på ditt spel.

Citat:
Att sirius gör mål i båda halvlekarna är också långt ifrån det jag skrev.
Långt ifrån det jag skrev också då jag aldrig nämnt Sirius.

Poängen med mitt inlägg var bara att påvisa att spel på halvlek (oavsett vilken) ska ge betydligt högre odds än oddset efter 90 min. Sen spelar det ingen roll om Hammarby vunnit alla sina andra halvlekar i år eller inte. Det får tillskrivas slumpen.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
boored (+10)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-30, 15:50   #176
 
Cazziuss avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Ort: Stockholm
Inlägg: 218
Sharp$: 1071
Standard

Jag som tänkte fel när jag läste bortalag
Men tycker det är ett tveksamt spel i vilket fall då jag inte är så säker på att Bajen petar in mål i båda halvlekarna.

Att de vinner andra halvlek är en gissning från min sida som med alla spel men backar man det med statistik så tycker jag inte det är någon slump om den går in eller inte.
Bajens spel i år nöter sönder motståndet och då statistiken också säger att alla matcher utom 2 har levererat flest mål i andra halvlek så tycker jag inte det är slumpen.

Menar du att det är 50% chans i alla matcher att de blir fler mål i andra halvlek t.ex? Jag håller inte med i sådana fall.
De flesta mål görs i andra halvlek statistiskt, inte bara i Bajens/Sirius fall. Det är något Nanne Bergstrand brukar prata om bl.a.

Högre odds på Unibet och WilliamHill är naturligtvis bättre och ska någon köra det jag skrev så kolla självklart runt innan.
Cazzius är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-30, 16:25   #177
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2212
Standard

Menar du att det är 50% chans i alla matcher att de blir fler mål i andra halvlek t.ex?

Nej. Det låter högst osannolikt.

Men det jag vet är att 2.35 över 90 minuter alltid är att föredra framför halvtidsspel (oavsett vilken) då oddset bara är 2 punkter högre.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-30, 17:46   #178
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 3
Sharp$: 19
Standard

Provar ditt spel patrik g, tack.
milonaire är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-30, 17:49   #179
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Uppemot 2,50 på Östersund nu, ny info?
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-30, 19:51   #180
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Då var det dags för mitt lag ÖFK att spela match igen. ÖFK som var mitt sista ben i min topptips vinst i måndags till över 10 lax.


Östersund FK- Jönköping Södra: 1 (2.20) @ Betsson

ÖFK har efter en tuff start på säsongen med många skador och förluster kommit igång nu. Fin vinst i måndags i Göteborg mot krislaget GAIS med 3-1 efter att ha vänt 1-0 i HT. Formen är bra nu med 3-2-0 på dom fem senaste matcherna.

På skadefronten ser det mycket bra ut nu.

Från deras hemsida:

"På dagens lätta träning saknades bara Taylor Morgan (som dock sågs jogga runt på plan), Alexis Mendiola (som får börja springa nästa vecka) och nyopererade Thomas Boakye."


Även Jönköping har efter en trög inledning kommit igång på slutet. 4-0-1 i fem senaste matcherna. 6-2 hemma mot svaga Landskrona ska man inte ta för stora växlar av då Landskrona fick en tidig utvisning i den matchen sen rann det iväg.

Fredrik Olsson och Viktor Rönneklev gick av senast mot Landskrona och saknas idag. Avbräck det. Tom Siwe dock tillbaka efter avstängning.

5-0 till ÖFK då lagen möttes i Maj förra säsongen.

Ny lagt konstgräs till denna match.


2.20 känns lite väl högt på formstarka ÖFK på hemmaplan. Ner till 2.15 kan man spela ÖFK tycker jag. Medelinsats.

5-Units

.

1-0 till ÖFK och ännu en fin vinst för ÖFK.

Varken sett eller följt matchen då jag varit ute och gått ikväll.

Men vinst på spelet igen på ÖFK
__________________
Varje dag är en ny speldag
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
rob_65 (+1)
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td