Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-08-11, 13:01   #1
 
FrankieJrs avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 534
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Premier League premiärhelgen 16-17 aug 2014


Någon som blir klok på oddset på Everton? 2.46 mot Leicester som är jumbotippade med ganska namnfattig trupp.

Övriga lag som känns lite högt prissatta är Hull mot QPR och Sunderland mot West Brom, WBA som har ganska många nya spelare att spela ihop lär få det tufft inledningsvis.
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-14, 14:09   #2
 
FrankieJrs avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 534
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Har nu även lagt ett spel på Southampton +1.5 mot Liverpool. Tycker de är alldeles för stora favoriter här. Känns som om det kan bli knackigt för Liverpools offensiv i år.
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-14, 14:45   #3
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av FrankieJr Visa inlägg
Har nu även lagt ett spel på Southampton +1.5 mot Liverpool. Tycker de är alldeles för stora favoriter här. Känns som om det kan bli knackigt för Liverpools offensiv i år.
För att Suarez är borta? Utan hans 31 mål så gjorde Livepool ändå näst flest mål i ligan. Dessutom gick det alldeles utmärkt de 6 första matcherna när han var avstängd ifjol.

Dock blir Liverpool ALLTID för stora favoriter pga den stora supporterskaran.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-14, 14:53   #4
HPs
 
HPss avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 12
Sharp$: 887
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
För att Suarez är borta? Utan hans 31 mål så gjorde Livepool ändå näst flest mål i ligan. Dessutom gick det alldeles utmärkt de 6 första matcherna när han var avstängd ifjol.

Dock blir Liverpool ALLTID för stora favoriter pga den stora supporterskaran.
Utmärkt och utmärkt. Deras första matcher ifjol när han var avstängd blev

1-0
1-0
1-0
2-2
0-1
3-1

Inte direkt många mål IMO. Dessutom täckte de inte +1.5 linan mer än en gång
HPs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-14, 15:11   #5
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HPs Visa inlägg
Utmärkt och utmärkt. Deras första matcher ifjol när han var avstängd blev

1-0
1-0
1-0
2-2
0-1
3-1

Inte direkt många mål IMO. Dessutom täckte de inte +1.5 linan mer än en gång
8 mål på 6 matcher tycker jag är utmärkt. Dessutom argumenterade jag för offensiven och inte hurvida de skulle täcka linan eller inte.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-14, 15:21   #6
O12
 
O12s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3892

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Nu lyckades ju Liverpool förra året för att Sturridge helt enkelt lyckades avgöra med sina 1-0 mål i många av matcherna. Jag tror också Pool får det tuffare i år!
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-14, 16:43   #7
HPs
 
HPss avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 12
Sharp$: 887
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
8 mål på 6 matcher tycker jag är utmärkt. Dessutom argumenterade jag för offensiven och inte hurvida de skulle täcka linan eller inte.
Vid koll nu så gjorde Suarez 2 mål i matchen de vann mot Sunderland med 3-1, så han missade bara de 5 första matcherna i serien. På dessa matcher snittade de 1 mål per match.

Och 1mål/match är verkligen inte utmärkt! Jag tror de får svårt med offensiven utan sin stjärna!
HPs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-14, 17:05   #8
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HPs Visa inlägg
Vid koll nu så gjorde Suarez 2 mål i matchen de vann mot Sunderland med 3-1, så han missade bara de 5 första matcherna i serien. På dessa matcher snittade de 1 mål per match.

Och 1mål/match är verkligen inte utmärkt! Jag tror de får svårt med offensiven utan sin stjärna!
Sturran pickar upp offensiven (Sterling och Coutz mycket bra i träningsmatcherna) och vi får mer hjälp bakifrån, Liverpool blir bättre än nånsin! Om Liverpool tappat sin största stjärna har väl Soton tappat sina 3 bästa? Till just Reds dessutom Låter bli den matchen jag, men lycka till å hejja Pool
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1), BroderH (+1), AbbeAce (+1)
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-14, 18:03   #9
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Liverpool vinner lätt! Mer samspelta nu där framme och trots7tack vare många nyförvärv så kommer de inte läcka lika mycket bakåt... Sturridge och Sterling kommer göra det kanon i år - Gerrard och Couthino kommer spela fram...

Detta blir kanon även om jag är en av de främsta kritikerna till försäljningen av Suarez, världens bäste striker! Finns och kommer aldrig finnas en anfallare som jobbar så för laget, springer på varenda boll och sliter som ett djur, sliter dem även i stycken, ibland, hehe...!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sskssk (+5), tompa87 (+5)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-14, 18:14   #10
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 59
Sharp$: 699
Standard

Tjena Boys!
Någon som känner sig ha bra koll på nykomlingarna i år? Dyche har ju lyckats förträffligt med Burnley, som dock bara gjort mindre värvningar. Det verkar som att Ings blir kvar och Jutkiewicz har startat bra i Burnley-tröjan med sex mål på lika många träningsmatcher. Heaton är en intressant målvakt.
Kanske långsökt att de ska kliva ut och ta poäng av Chelsea i premiären på Turf Moor, men större under har ju skett! +1.25 kanske?

Det är ju ett ständigt förekommande fenomen att nykomlingarna brukar "sprattla av sig" till en början. Kan ju jämföra med Danmark, där jag är stationerad, där lilla Hobro IK från norra Jylland först slog Bröndby hemma för att sedan köra över FC Köpenhamn via 3-0 i Parken
nahojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-14, 22:01   #11
 
Izacfoshos avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 59
Sharp$: 368


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har inte specifikt med premiäromgången att göra, men Pulis potentiella avgång är väldigt intressant för huruvida CP kommer klara sig eller inte.

Bet365 verkar ha sänkt oddsen på att de ska åka ur något, 3.00 nu.

Ska leta själv när jag har tid, men om någon har tid och lust så tar jag gärna hjälp med att leta upp högsta odds på det spelet, bolagen lär chocksänka det inom kort

Senast redigerad av Izacfosho den 2014-08-14 klockan 22:02.
Izacfosho är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-14, 23:39   #12
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Stoke sitter jag och luskar på; har ju tagit in Bojan (som såg ut som en Messi light för ett par år sedan) och man vill ju spela en mer attraktiv fotboll sägs det.
Var 6e bästa hemmalaget förra året, och slutade på en gedigen 9e plats. Vann bägge mötena med Villa förra året, och har fått behålla alla nyckelspelare. Får dessutom tillbaks Huth som var långtidsskadad, och gamle United bekantingen Diouf ser ut att få en plats ifrån start i premiären. Man har ett lag som på en bra dag kan utmana vilket lag som helst på Brittania.

Anrika Villa som förening är i uppror, den amerikanske ägaren vill sälja, assisterande tränaren Culverhouse och head of football operations Gary Karsa blev sparkade av disciplinära skäl i slutet av förra säsongen och vdn Paul Faulkner sa upp sig i juli. Turbulensen kring klubben (och det faktum att ägaren vill sälja klubben) har gjort att man inte kunnat förstärka nämnvärt: gamle Joe Cole är knappast vad han varit, Senderos har knappast varit alls och Kieran Richardson är ojämn.
Alla värvningarna har varit free transfers och gått emot den av fansen mycket ifrågasatte tränaren Lamberts filosofi om att värva ungt. Kaos var ordet. Man har dock fått in Roy Keane som andretränare så jag jag tror knappast att vi får se ett ointresserat Villa, och man har även fått behålla nyckelspelare som Vlaar och Benteke (som dock ser ut att missa premiären enligt fantasy.premierleague.com) men Stoke är berättigade favoriter och har ett Kanon läge att få en bra start!

Funderar också på att fadea West Ham till en början. Man har förvisso tagit in Enner Valencia (oprövad men intressant) och Mauro Zarate (avdankad?) Men tappar också sitt bästa anfallsvapen i långbollar på Carroll (som nickar fram Nolan), frågan är hur "Big Sam" tänker nu? För han har alltid varit pro-"långa bollar på Bengt"-taktiken. Valencia är en djuoledslöpare. Och hur ska Nolan få sina chanser då? Många frågetecken kring Allardyce vara eller icke vara ifrån fansen och träningsmatcherna har sett allt annat än bra ut. Den annars ganska stabila defensiven man automatiskt får när man anfaller med 4-5 spelare och försvarar med 11 (12 på hemmaplan) har släppt in 2 mål eller fler i 5 av 7 matcher, emot motstånd med lägre kvalitet än dem flesta lagen i PL. Naturligtvis ska man inte dra för stora växlar av det men det ger ju ändå ett hum om att allt kanske inte står rätt till i West Ham.

Tror storfavoriterna på lördagen pallar trycket, Arsenal och Utd har värvat intressant och bägge lagen andas entusiasm. Synd att RvP är borta för Utd såklart, men man har gjort mycket mål i träningsmatcherna och Rooney/Mata ser ut att trivas bra ihop. Mata får dessutom den rollen han ska ha och kommer vara ett ess i år tror jag! Swans är som vanligt svåra att förutsäga men var trots att UTD hade en mycket dålig fjolårssäsong aldrig riktigt nära att slå UTD i ligan (vann dock i cupen) och jag tror dem får svårt emot Van Gamla utd.

Arsenal ser ju galet intressanta ut, inte minst ifrån mittfält och framåt. Kan man hålla ihop defensiven och få in en till mb så tror jag Arsenal går en bra säsong till mötes. Hemma emot Crystal Palace ska man inte tappa poäng, speciellt med en ordentlig genomkörare (mycket lyckad dessutom) emot City i Community Shield i benen.

Där och i utd matchen finns dock inga odds som lockar på raka spel utan det är HCP alternativt nån mål lina kanske?

EDIT: såg nu att Pulis har avgått, än mer fördel Arsenal!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
karpafan (+2), Fulsprit (+5)

Senast redigerad av tompa87 den 2014-08-15 klockan 03:46.
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-15, 09:16   #13
 
FrankieJrs avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 534
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Suarez MÅL tycker jag är ett stort bortfall. Men kanske ännu mer är att han VAR deras hela offensiv förra säsongen. Han skapade i vissa matcher precis allt momentum framåt.

Southampton har allt att vinna och inget att förlora i öppningsmatchen. Att Liverpool gör ett eller två mål och släpper in inget eller ett ser jag som ett troligare scenario än vad oddset speglar.

Kom ihåg att Liverpool, när allt stod på spel och slutruschen var igång släppte in 10(!) mål på säsongens fem sista matcher i våras.
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-15, 10:09   #14
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Aston Villa ser riktigt trasiga ut, försäsongen har knappast varit värst bra med 3-1 torsk mot Chesterfield och 4-1 förlust mot Groningen som lågvattenmärken. De slog Walsall borta med 1-0 och fick 0-0 mot ett nedtränat Parma i de 2 senaste utan att glänsa alls, så får de inte ordning på grejerna är det klar risk för att de åker ur i år!
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
FrankieJr (+10)
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-15, 12:27   #15
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 475
Sharp$: 818
Standard

Som det tragiska spurs-fan man är får man väl skriva en liten uppdatering här.

Försäsongen i USA har väl sett helt ok ut, inga förlorade matcher iaf.

Offensivt är det fortfarande lite frågetecken kring Soldado som fortfarande inte verkar hitta målet. Adebayor vet väl alla som följt PL ett tag att det kan bli allt eller inget. Det troliga är väl att han startar matchen imorgon mot West Ham dock.

Mittfältet ser väl ut som spurs starkaste position. Lennon-Lamela-Eriksen är de troliga startersen här och jag tror/hoppas att vi kan få se den "riktiga" Lamela i år.

Under försäsongen har de 3 offensiva mittfältarna haft väldigt fria roller och det har sett bra ut, lite frågetecken kring Eriksen men han var enligt mig den bästa spelaren förra året och besitter enorma kvalitéer. Se upp vid fasta situationer!

Det sittande mittfältet har även i år problemet att det inte riktigt finns någon som kan slå de där öppnande passningarna uppåt. Capoue ska bli otroligt intressant och får han vara frisk den här säsongen kan han mycket väl bli årets utropstecken och den där spelaren som kanske kan öppna upp det lite bakifrån. Sin sista säsong i frankrike hade han näst högst snittbetyg i hela ligan (Bara Zlatan hade bättre). Så det här är helt klart en spelare av klass.

Bredvid honom finns det en hel drös med spelare i Dembele, Paulinho, Sandro, Bentaleb, Holtby,Mason och Carrol. Någon/ några här måste lånas ut/Säljas. Just nu är det lite skador så troligen startar Capoue bredvid Bentaleb eller Holtby imorgon.

Backlinjen.... Tottenham har enligt mig gjort en riktigt bra värvning på vänsterbacksplatsen i Ben Davies. Ung, stabil och redan en otrolig erfarenhet till ett rimligt pris (förra årets svagaste position). Detta gör även att Verthongen äntligen kan få spela mittback hela tiden.

Walker på högerbacken är inte mycket att säga om, klass! Dessvärre skadad nu så här startar troligen Naughton som inte alls är lika dålig som folk tror. Fick mycket kritik förra året då han spelade på vänsterbacken vilket inte alls är hans grej.

Verthongen har dessvärre inte deltagit i någon försäsongsmatch än men jag tror nog han går in på en startplats ändå. Förhoppningsvis får han Kaboul bredvid sig som är en riktigt bra mittback i form (frågan är hur länge han klarar sig skadefri). Mussachio verkar vara påväg in, peppa peppa. Annars måste det in en mittback om det ska bli något roligt med denna säsong.

Målvakt - Lloris och Vorm rankar jag nog som den bästa målvaktsuppsättningen i PL så inget att säga här. MYCKET viktigt att Lloris valde att stanna, stort för en klubb som Tottenham!

Allt som allt tror jag att Tottenham blir farligare än vad folk räknar med i år. Pocchetino har visat att han är en bra tränare som får ut det bästa ur sina spelare vilket skulle förbättra Spurs enormt med nuvarande trupp jämfört med i år. Att han dessutom förespråkar en fartfylld offensiv kan förhoppningsvis göra att publiken på White Hart Lane är nöjda och han får sitta kvar även om det skulle kärva lite i början.

Jag är färgad givetvis men samtidigt är Tottenham det laget jag har bäst koll på.

Edit : Ursäkta långt och tradigt inlägg. 2.28 på spurs imorgon tog jag! Rygga ej haha
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
henkel (+1), Fulsprit (+3)
forbannat är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-15, 12:43   #16
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 272
Sharp$: 1138
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av forbannat Visa inlägg
Målvakt - Lloris och Vorm rankar jag nog som den bästa målvaktsuppsättningen i PL så inget att säga här. MYCKET viktigt att Lloris valde att stanna, stort för en klubb som Tottenham!
Nog för att du skrev att du är färgad och jag kanske också är färgad (Chelsea fan) men nog är Cech/Courtois en bra mycket bättre mv duo än Lloris/Vorm?

Håller Hart/Caballero som minst lika bra som Lloris/Vorm och kanske också Scheszny(?)/ Ospina.

Polacken i Gunners höll ju flest nollor i PL förra året.
Riise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-15, 13:27   #17
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 475
Sharp$: 818
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Riise Visa inlägg
Nog för att du skrev att du är färgad och jag kanske också är färgad (Chelsea fan) men nog är Cech/Courtois en bra mycket bättre mv duo än Lloris/Vorm?

Håller Hart/Caballero som minst lika bra som Lloris/Vorm och kanske också Scheszny(?)/ Ospina.

Polacken i Gunners höll ju flest nollor i PL förra året.
Ja möjligen att Cech/Courtois är bättre. Courtois dock helt oprovad i PL som skiljer sig en del från la liga. Cech har enligt mig tappat de senaste åren men visst är han fortfarande en fantastisk målvakt.

Varken Hart eller Polacken går att jämföra med Lloris, här hade Vorm helt klart konkurrerat på allvar om första platsen
forbannat är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-15, 15:26   #18
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

felpost
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-15, 16:59   #19
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 79
Sharp$: 53
Standard

Svårt att bedöma målvaktspar överlag i daxläget i Premier League om man inte enbart följer statistik=)
Går vi tillbaka några år var det vikigt med en lång, stor målvakt som dominerade sitt straffområde. Idag är det betydligt viktigare att ha en "offensiv målvakt" som både är reflexsnabb och duktig i spelet med fötterna och på att sätta igång bollen snabbt. Å andra sidan har Brad Friedel alltid varit en personlig favorit, men han har aldrig varit den längsta och absolut inte bäst på fötterna =D

Jag är liksom flera användare inne på att Villa kan få en tuff säsong, även om man får behålla Benteke...
henkel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-15, 18:15   #20
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Carlos Sanchez till Villa. Blev klart i kväll. Någon med koll på den liraren? Spelklar i morgon?
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-15, 19:01   #21
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 44
Sharp$: 286


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag la ett spel på Man Utd vs Swansea 1 & över 2,5 mål 2.0 @bet365..

United har imponerat i alla matcher förutom senaste mot Valencia då dom ändå spelade bra och jag tror att dom kommer gå ut och köra som tåget.. 2 insläppta spelmål under hela försäsongen + några straffmål och har sett väldigt stabila ut bakåt..

Offensiven har sett bättre ut än de senaste 2-3 årens försäsonger och jag tror att dom gör minst 3 mål på ett försvagat Swansea..
Schdefan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-15, 22:56   #22
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6016
Standard

Ross Barkley skadade sig idag på träningen och missar premiären mot Leicester, ibland får man tillbaka för att man inte väntar med att lägga spelet.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-16, 00:35   #23
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
Ross Barkley skadade sig idag på träningen och missar premiären mot Leicester, ibland får man tillbaka för att man inte väntar med att lägga spelet.
Glad man sitter på andra sidan:
2014-08-16 16:00Premier LeagueLeicester City vs Everton +0 FT 20 2.320
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-16, 08:53   #24
 
FrankieJrs avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 534
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

En av PL's mest spännande lovande spelare absolut, Barkley. Men att han står som doubtful inför dagens match är knappast något som gör att Leicester är garanterade vinst. Vilket en blygsam oddsrörelse vittnar om.

Lade aldrig något spel på den matchen till slut. Tycker mer och mer det luktar avstå från alla hemmapremiärer från nykomlingar. Man vet adrig vad man får.. Finns bättre spelobjekt i dagens meny.

Senast redigerad av FrankieJr den 2014-08-16 klockan 08:55.
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-16, 13:50   #25
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 59
Sharp$: 699
Standard

Är här inget folk som spelar Stryktipset?
13 miljoner i jackpott och allt!
nahojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-16, 14:11   #26
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 189
Sharp$: 1390
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nahojs Visa inlägg
Är här inget folk som spelar Stryktipset?
13 miljoner i jackpott och allt!
Jodå: https://www.sharps.se/forums/spela-an...05/#post364751
Fatpipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-16, 14:51   #27
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 40
Sharp$: 709
Standard

Stoke ö 1.5 @2.10 Jag kan väl inte påstå att jag har tittat på någon utav deras träningsmatcher, men de har spelat en mer publikfriande offensiv fotboll den senaste tiden (än mer klart iom köpet av Bojan) och jag tror att de tar en ganska komfortabel seger mot ett ganska uselt Villa idag.

Arsenal över 2.5 @2.20 Turbulens kring Palace, och ett Arsenal som det för en gångs skull inte blåser negativa vindar om i upptakten av en säsong. Tror på ett rejält tryck ifrån Arsenals sida och visst ska ett Palace utan huvudtränare bli en lätt match.

Första omgången vilket gör att det är en väldigt liten summa som står på spel, och spelen är inte uttänkta in i minsta detalj men jag känner att jag vill vara med från start. Nu åker vi.
TheJanko är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-17, 13:08   #28
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nu skall jag på lokal och se Liverpool spöa skiten ur Southampton - skall vi säga 4-0... Förste målskytt blir Sterling. 2-0 i halvtid. Första målet efter 14:59, sista i 87:e. Siste målskytt blir Gerrard på straff.

Hörnstatistik: 15-5. Gula kort: 5 - 1 LFC, 4 Southampton Röda kort: Inget. Straffspark: 1 till LFC.

Bollinnehav: 65-35.


Där har ni facit på det mesta kring matchen - har solklara indikationer och förhandsinfo från Saida, kring matchen - så det kan inte slå fel, eller? Hehe!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-17, 15:39   #29
 
FrankieJrs avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 534
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Såg tyvärr bara halva första halvlek - spelet satt men höll Southampton emot bra?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
nahojs (+2)
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-17, 16:59   #30
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 59
Sharp$: 699
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av FrankieJr Visa inlägg
Såg tyvärr bara halva första halvlek - spelet satt men höll Southampton emot bra?
Har inte så många Sharps, då jag är rätt ny här, men du får två i alla fall Vet inte vad man har de till, men det verkar uppskattas sinsemellan medlemmar !

Hur som helst, ryggade ditt spel, och vill bara tacka för ett enormt snyggt spel!
Liverpool var ju klart bättre i första, men i andra kom Southampton tillbaka och i 85:e minuten var det extremt nära 2-2. Eller ja, det skulle varit 2-2...
Först en väldigt fin reflexräddning av Mignolet på ett volleyskott, som han tippar i ribban. Returen går ut till inhoppande Shane Long, som nickar utanför det tomma målet...

Summa summarum så stod Southampton upp väldigt bra, framförallt i den andra halvleken, där de dessutom kom med en ordentlig slutforcering efter Liverpools relativt sena segermål. Imponerande med tanke på den spelaromsättningen de haft under sommaren
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Sprite (+100)
nahojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-17, 17:02   #31
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 59
Sharp$: 699
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fatpipe Visa inlägg
Tack!

Men som jag förstår det är det ett stryktipsbolag som diskuterar sitt bolagstips? Eller har jag fel? Var mer ute efter en diskussionstråd där det är fritt fram att diskutera Stryktipset likt kupongen igår!
nahojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-17, 17:22   #32
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nahojs Visa inlägg
Har inte så många Sharps, då jag är rätt ny här, men du får två i alla fall Vet inte vad man har de till, men det verkar uppskattas sinsemellan medlemmar !

Hur som helst, ryggade ditt spel, och vill bara tacka för ett enormt snyggt spel!
Liverpool var ju klart bättre i första, men i andra kom Southampton tillbaka och i 85:e minuten var det extremt nära 2-2. Eller ja, det skulle varit 2-2...
Först en väldigt fin reflexräddning av Mignolet på ett volleyskott, som han tippar i ribban. Returen går ut till inhoppande Shane Long, som nickar utanför det tomma målet...

Summa summarum så stod Southampton upp väldigt bra, framförallt i den andra halvleken, där de dessutom kom med en ordentlig slutforcering efter Liverpools relativt sena segermål. Imponerande med tanke på den spelaromsättningen de haft under sommaren
Nu fick du iaf 100 av mig så du har några att ge när du känner för det

Finns egentligen ingen nytta att ha sharps då det är ett sätt att tacka varandras inlägg utan att spamma forumet med massa meningslösa "tack", som bara gör trådarna långa och seglästa. Därför är det bättre att tacka inlägg man gillar med sharps. Vissa använder dock sharpsen som penisförlängare så de uppskattar nog om du ger dem några då och då.

För att gå lite mer OnT så gör ju Southampton som vanligt och spelar tighta och jämna matcher med topplagen för att sedan spela riktigt dåligt mot bottenlagen. Vet inte hur mycket pengar jag gjort på dem genom att följa den lätta formeln att spela +1,5 mot topplag och spela motståndarlaget +1,5 när de möter bottenlag
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
nahojs (+3)

Senast redigerad av Sprite den 2014-08-17 klockan 17:28.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-21, 20:26   #33
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 59
Sharp$: 699
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Nu fick du iaf 100 av mig så du har några att ge när du känner för det

Finns egentligen ingen nytta att ha sharps då det är ett sätt att tacka varandras inlägg utan att spamma forumet med massa meningslösa "tack", som bara gör trådarna långa och seglästa. Därför är det bättre att tacka inlägg man gillar med sharps. Vissa använder dock sharpsen som penisförlängare så de uppskattar nog om du ger dem några då och då.

För att gå lite mer OnT så gör ju Southampton som vanligt och spelar tighta och jämna matcher med topplagen för att sedan spela riktigt dåligt mot bottenlagen. Vet inte hur mycket pengar jag gjort på dem genom att följa den lätta formeln att spela +1,5 mot topplag och spela motståndarlaget +1,5 när de möter bottenlag
Väldigt ödmjukt av dig

Så då tror du West Bromwich kan stå upp väl mot Southampton i helgen?
Vad tror ni om Swansea? Nu måste de föra matchen, men möter visserligen ett lag som inte såg helt stabilt ut i defensiven i premiärmatchen mot Chelsea...
nahojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-22, 08:40   #34
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg

För att gå lite mer OnT så gör ju Southampton som vanligt och spelar tighta och jämna matcher med topplagen för att sedan spela riktigt dåligt mot bottenlagen. Vet inte hur mycket pengar jag gjort på dem genom att följa den lätta formeln att spela +1,5 mot topplag och spela motståndarlaget +1,5 när de möter bottenlag

Det där lät ju riktigt intressant och lätt, har du lust att utveckla det där lite?

Kollade lite på statsen från förra året och då verkar det som att det måste varit en rätt så rejäl förlustaffär att göra så.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-22, 09:00   #35
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 38
Sharp$: 261
Standard

Spel på Chelsea kan vara bra, stora trubbel i Leicester.
hemlig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-22, 09:01   #36
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nahojs Visa inlägg
Väldigt ödmjukt av dig

Så då tror du West Bromwich kan stå upp väl mot Southampton i helgen?
Vad tror ni om Swansea? Nu måste de föra matchen, men möter visserligen ett lag som inte såg helt stabilt ut i defensiven i premiärmatchen mot Chelsea...
Swansea är väl i grunden ett bollförande lag? Många bra passningsspelare brukar man ha men jag har rätt dålig koll på laget i år faktiskt. Förra året vann man inte en match emot topp 9 lagen men hade väldigt bra facit (kan inte säga exakt) emot lagen ifrån undre halvan. Burnley är väl rimligtvis ett av dem lagen.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-22, 10:26   #37
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hemlig Visa inlägg
Spel på Chelsea kan vara bra, stora trubbel i Leicester.
Utveckla..
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-22, 13:05   #38
 
FrankieJrs avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 534
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Kan inte komma ihåg senast ett lag var så stor favorit att vinna PL som i år, och inte blev det sämre av Fabregás insats senast. Får väl se om de orkar bära favoritskapet.

Finns bättre spelobjekt i helgen än att backa storfavoriten och fade:a jumbofavoriten.
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-22, 13:22   #39
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Startar en ny tråd så kan vi diskutera där istället då denna spelat ut sin roll. Hittas här:https://www.sharps.se/forums/fotboll/...23-25-augusti/
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td