Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-08-02, 10:16   #1
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 356
Sharp$: 1472
Standard

Odds 2/8


Igår satt Kalmar fint till 2,10 efter en mycket stark andra halvlek där man inte gav Djurgården en chans. Idag är det skralt med spel på marknaden men det finns ett intressant objekt. Örgryte - Åtvidaberg.

Örgryte står som favoriter med all rätta, dock lite väl lågt odds på rak etta så man får leta andra marknader med värde. En marknad som jag anser att det finns värde i är...

Örgryte vinner och över 2,5 mål i matchen till 3,10 (Betsson). Jag tror Örgryte vinner helt klart men sett till senaste matcherna för båda lagen har dessa en tendens att antingen göra mycket mål eller släppa in mycket mål, vilket bör innebära en del mål i matchen. Samtidigt har 3/5 senaste matcherna mellan lagen slutat i över 2,5 mål. Medelinsats.

3-1 Örgryte kan också testas till 14,70. Dock låg insats.
a_alexander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-02, 11:10   #2
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 12
Sharp$: 1143
Standard

Jag tycker matchen mellan APOEL och Rosenborg är värt att ta sig en titt på!
APOEL är väldigt hemmastarka med tre vinster och två oavgjorda på de fem senaste matcherna. Rosenborg borta har en vinst, tre oavgjorda och en förlust.
APOEL har tidigare under turneringen spelat mot New saints, där det blev oavgjort på bortaplan och sedan en bekväm 3-0 seger hemma. Rosenborg mötte IFK Norrköping och spelade, om någon här har lyckats att missa det, 3-1 hemma, men förlorade med 3-2 borta.
Spelar APOEL, rak etta till 2,25!
nissebuj är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-02, 11:23   #3
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 356
Sharp$: 1472
Standard

Det är ett spel värt att rygga!
a_alexander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-02, 11:30   #4
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nissebuj Visa inlägg
Jag tycker matchen mellan APOEL och Rosenborg är värt att ta sig en titt på!
APOEL är väldigt hemmastarka med tre vinster och två oavgjorda på de fem senaste matcherna. Rosenborg borta har en vinst, tre oavgjorda och en förlust.
APOEL har tidigare under turneringen spelat mot New saints, där det blev oavgjort på bortaplan och sedan en bekväm 3-0 seger hemma. Rosenborg mötte IFK Norrköping och spelade, om någon här har lyckats att missa det, 3-1 hemma, men förlorade med 3-2 borta.
Spelar APOEL, rak etta till 2,25!
Det gör du rätt i.

Även om Norsk fotboll kanske är lite uppåt och APOEL i början av sin säsong (ligan inte startat) så var insatsen borta lovande med tanke på omvända förutsättningar.

Rosenborg har pressen då APOEL vinner vid 1-0 redan på sitt bortamål, första målet avgör mycket och där gissar jag APOEL...

Kan vi se 2-1 3-1 ?

*

Kalmar igår fick ett mål och tände då till, DIF må vara en besvikelse men Kalmar är marginellt bättre om det nu är annat än tillfälligheter. Vad händer om Walker gör 0-2 istället för ribbträffen i slutet av första?

I vanlig ordning blåser tidningarna upp allting när resultatet är framslumpat.


Mest bedrövlig tycker jag deras(Kalmars) publik är, inte förrän de gör mål ges något stöd, nu blev förstås effekten bra när de väl fick in en förlupen boll. Hur är det är biljetterna så dyra att de sitter o surar så länge laget inte presterar istället för att stötta sitt lag?

Djurgårdens supporters å sin sida ägnar större delen av första till att sjunga att de hatar AIK (hörde jag rätt?) ? (men hörs i alla fall trots bortaplan). Måste vara upplyftande för spelarna...

Senast redigerad av ExtremtRik den 2016-08-02 klockan 11:56.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-02, 11:52   #5
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 356
Sharp$: 1472
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Det gör du rätt i.

Även om Norsk fotboll kanske är lite uppåt och APOEL i början av sin säsong (ligan inte startat) så var insatsen borta lovande med tanke på omvända förutsättningar.

Rosenborg har pressen då APOEL vinner vid 1-0 redan på sitt bortamål.

Kan vi se 2-1 3-1 ?

*

Kalmar igår fick ett mål och tände då till, DIF må vara en besvikelse men Kalmar är marginellt bättre om det nu är annat än tillfälligheter. Vad händer om Walker gör 0-2 istället för ribbträffen i slutet av första?

I vanlig ordning blåser tidningarna upp allting när resultatet är framslumpat.


Mest bedrövlig tycker jag deras(Kalmars) publik är, inte förrän de gör mål ges något stöd, nu blev förstås effekten bra när de väl fick in en förlupen boll. Hur är det är biljetterna så dyra att de sitter o surar så länge laget inte presterar istället för att stötta sitt lag?

Djurgårdens supporters å sin sida ägnar större delen av första till att sjunga att de hatar AIK (hörde jag rätt?) ? (men hörs i alla fall trots bortaplan). Måste vara upplyftande för spelarna...
Jo sant , Kalmar är inget superlag. Men det skall ju också tilläggas att djurgårdens enda mål var felaktigt (offside), så att Walter sköt i ribban jämnade ut det rätt så bra ( om man kan säga så ). Andra halvlek var ju Djurgården totalt värdelösa , hade ingenting , närmare 3-1 än 2-2 så enligt mig var vinsten rättvis i slutändan.
a_alexander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-02, 12:05   #6
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av a_alexander Visa inlägg
Jo sant , Kalmar är inget superlag. Men det skall ju också tilläggas att djurgårdens enda mål var felaktigt (offside), så att Walter sköt i ribban jämnade ut det rätt så bra ( om man kan säga så ). Andra halvlek var ju Djurgården totalt värdelösa , hade ingenting , närmare 3-1 än 2-2 så enligt mig var vinsten rättvis i slutändan.
Två, åtminstone för dagen, skräplag, minst imponerad dock av hemmapubliken...

Att det är närmare "3-1 än 2-2" är fullt naturligt, desperat jagande öppnar upp och skapar kaos.
Möjligtvis var fegheten vid 0-1 av bortalaget förutsägbar... det momentum som uppstod vid 1-1 var stort, ok.

Senast redigerad av ExtremtRik den 2016-08-02 klockan 12:08.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-02, 19:56   #7
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Alltid lika uppfriskande att laget som planerar spela 0-0 misslyckas, APOEL gör alltså mål i 92a minuten, rätt åt Rosenborg som tog noll initiativ i 91 minuter. 2-0 i 95e nu har Rosenborg någon minut på sig att fixa förlängning

Edit
hahaha där satt 3-0 men alltså ytterst nära 0-0

Den som bokade över 2.5 mål till dryga 900 ggr för fem minuter sedan fick en fin smäll...

Senast redigerad av ExtremtRik den 2016-08-02 klockan 20:02.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-02, 20:15   #8
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 12
Sharp$: 1143
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Alltid lika uppfriskande att laget som planerar spela 0-0 misslyckas, APOEL gör alltså mål i 92a minuten, rätt åt Rosenborg som tog noll initiativ i 91 minuter. 2-0 i 95e nu har Rosenborg någon minut på sig att fixa förlängning

Edit
hahaha där satt 3-0 men alltså ytterst nära 0-0

Den som bokade över 2.5 mål till dryga 900 ggr för fem minuter sedan fick en fin smäll...
Jo, dom hade ju inte behövt vänta till den 90:de minuten(!!!!!!!!!!!!) innan dom startade ångvälten! I alla fall, pengar rullar in som de ska...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+5)
nissebuj är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-02, 20:28   #9
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Anledningen att jag gillade 3-1 var att jag var övertygad om att det rätta för Rosenborg var att göra ett mål, nu gick de för 0-0 så sjukt nöjd att de inte lyckades, men mest arg över deras dumhet, de är bättre än så...

Nu får man be om ett X Serbien tack och gärna Dundalk 1X ...

http://liverattning.se/1x2/2016-08-02/topptipset/yahoo
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-02, 21:02   #10
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Hmmm blir ju hyggliga pengar om TT står, får väl spela mot lite mot X nu...

och ja även om det inte är i listan kan man söka system och se inlämningstiden om någon befarar "efterhandare"
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-02, 22:01   #11
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Hmmm blir ju hyggliga pengar om TT står, får väl spela mot lite mot X nu...

och ja även om det inte är i listan kan man söka system och se inlämningstiden om någon befarar "efterhandare"
Grattis! Men det där systemet var det ju knappast värde på. Spikar Zagreb till 50% när marknadsoddset var ca 2.3? Hödd var ju en överlägsen spik med bara 21% och ca 2.60 i marknadsodds.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-02, 22:08   #12
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Grattis! Men det där systemet var det ju knappast värde på. Spikar Zagreb till 50% när marknadsoddset var ca 2.3? Hödd var ju en överlägsen spik med bara 21% och ca 2.60 i marknadsodds.
Tack, men vem bryr sig om marknaden, de vet inget

Skämt åsido, TT är gambling, avdraget är för stort för att vara seriöst ...


Edit: ska jag vara ärlig så tog det mig 10 sekunder att göra systemet, svårt att få "värde" i det hela på en insats på 81 kr om man lägger mer tid

låt vara att jag funderat igenom några matcher innan, valde bort överskattade Örgryte och ryggade clubgowi såtillvida att jag garderade Bate med 1X.

Strecken får andra spelare bekymra sig om, är ju ändå bara snittstreck.
Jag har några kriterier men som sagt gambling för nöjes skull vad gäller mina sporadiska TT-spel

Senast redigerad av ExtremtRik den 2016-08-02 klockan 22:28.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-02, 22:25   #13
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Ser att oddset droppat en del, men nog borde väl Monaco ha en god chans att vända 1-2 från bortamötet mot Fener...F är ju av tradition ruskigt starka hemma och mera beskedliga på bortaplan...oddset 1,85 på rak känns ju fortfarande som taget, eller?

Senast redigerad av mikaels den 2016-08-02 klockan 22:35.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-02, 22:50   #14
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Ser att oddset droppat en del, men nog borde väl Monaco ha en god chans att vända 1-2 från bortamötet mot Fener...F är ju av tradition ruskigt starka hemma och mera beskedliga på bortaplan...oddset 1,85 på rak känns ju fortfarande som taget, eller?
Hehe ja turkarna kanske blir chockade av publikfrånvaron på Monacos konstiga stadion med den relativt tystlåtna publiken på behörigt avstånd...

Har inget att tillföra i övrigt men alltså inget som lockar mig att spekulera heller.
Eftersom Pinnacle öppnade på 1.95 känns inte 1.85 något vidare om ingen info tillkommit?
(Skulle dock inte förvåna om public gillar Monaco och trycker ned dem ytterligare.)

Edit: men kanske borde vi ta diskussionen i en tråd med morgondagens datum?

Senast redigerad av ExtremtRik den 2016-08-02 klockan 22:54.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-02, 23:00   #15
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Jo, arenan tar 18000 0ch snittet de senaste åren har legat runt 5000...inte speciellt imponerande med tanke på att det ändå är en europeisk storklubb...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+1), ExtremtRik (+5)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td